Mitä astioita on kotonasi jos av:n mukaan teema ja koko
Kommentit (75)
No meillä on kyllä sitä Teemaa ja Arcticaa :)
Teemaa
Paratiisia
Pentikin Viinimarjaa
Teemaa eri väreissä
Pentikin Ainoa, Mansikkaa, Ruusua ja Omenaa
Hirveän kalliita taisi olla kun viimeksi katselin jotain kulhoa tms.
sitten muutama vanhemmilta kulkeutunut Arabian Ruska (pidän niistä!). Muutama 24H.
Ne astiat, joita kerään, ovat Villeroyn Vieux Luxembourgiin kuuluvat.
Ja extra tosi junttia on Myrna!
Meikäläisellä on kallista W&B:tä, jota arvostetaan Suomen rajojen ulkopuolellakin.
Ps. Ebaystä saa tosi halvalla Arabiaa!
Kerään Villeroy & Boch Wildrose-sarjaa.
ei erikseen pyhäastioita. Juhliin vaihdetaan lasit kristalliin, aterimet hopeisiin ja servetit kankaisiin.
Vierailija:
Ja extra tosi junttia on Myrna!Meikäläisellä on kallista W&B:tä, jota arvostetaan Suomen rajojen ulkopuolellakin.
Ps. Ebaystä saa tosi halvalla Arabiaa!
Kävin oikein katsomassa niitten sivuilla ja ihan hirveitä! Varsinaista Lederhosen-tyyliä.
http: //www. villeroy-boch. com/en/fi/home/products/tischkultur/dinnerware. html
Arabiaa ei tunne kukaan Keski-Euroopassa.
terv 9
Siistimpinä astioina, siis. Arkikäyttöön ostan lähinnä HALPAA.
Mitä mä olen niissä käynyt kieliharjoitteluaikoinani, niin kyllä ne kukkakuvioiset on niiden huusholleissa enemmän kotonaan.
Vierailija:
Arabiaa ei tunne kukaan Keski-Euroopassa.terv 9
Jotain toista astiastoa olen yrittänyt katsella, mutta en ole vielä löytänyt mieleistä. V&B:t eivät miellytä silmää ollenkaan, eivätkä sopisi meidän tyyliin lainkaan.
jotta suomalaiset ei kuvittelisi muuta!
Ostin omat W&B:t siksi, että ovat paljon kauniimmat kuin mikään Arabia (ehkä vanhaa metsäkukka-sarjaa lukuunottamatta mutta sitä ei tahdo saada mistään).
ja täytyy myöntää, että se, että joku vierailija arvostaa astioitani hivelee hieman itsetuntoani. ;)
Terv. 9 ulkomailta
vanhempana teemaa, uudempina KoKoa. Ja sitten origoja, jotka mielestäni ovat näistä eniten juntteja, vaikka ovatkin ulkomaisen suunnittelijan.
Ne on kivaa peruskamaa. Juntteja on Kerman saven tuotanto ja feikit mariskoolit.