Mitä yleistä huonoa piirrettä sinussa ei ole?
Itsellä kateus tulee ensimmäisenä mieleen. Muiden onni ei ole minulta pois.
Kommentit (285)
En ole pihi ja oikeastaan pidän sitä luonteenpiirrettä muissakin epämiellyttävänä.
Ilkeämielinen juoruilu, päihderiippuvuus + tupakointi, piittaamaton velttous.
Mutta on minulla paljon huonojakin piirteitä.
Minulla on hirveän matala kilpailuvietti. Eli siis en paljoa ajattele, miten toimintani suhtautuu muihin. Lapsena peleissä häviäminen ei ollut mikään juttu. Vasta kolmannella luokalla koulussa tajusin, että koulussa pitää yrittää olla "hyvä". Puolisoni mielestä piirteeni on ärsyttävä. Ehkä tulee vähän alisuoriuduttua joskus, mutta mitä siitä.
En ole ruma.
Olen harvinaisen kaunis mies, en mikään äijänköriläs.
Mölyapinamaisuutta. Olen hiljainen kuin hiiri 99% ajasta
Kaikki löytyy ja pahempaa päälle. Näin olen oppinut.
En ole oikestofassari. Esim persu.
Apn mainitsema kateus puuttuu.
Sanotaan että kateus on ehkä kaikkein myrkyllisin asia mitä olla voi. Se millä narsistit ja rikolliset pahantekonsa itselleen oikeuttaa. Esim narsistien mustavalkoinen harhaluulo, että muilla on paremmin ja heitä täytyy polkea alaspäin kokoajan.
Vaikka kaikki ei ole vastakkainasettelua, vaan voidaan vaan olla.
Vierailija kirjoitti:
En ole oikestofassari. Esim persu.
Kerrot tässä ettet anna mitään, loisit vaan.
Minun kakka , pissa ja oksennus menevät suoraan pönttöön. Niistä ei jää reunoille jälkiä. Pieruni eivät myöskään haise pahalle toisin kun kaikilla muilla perheenjäsenilläni.
En ole lainkaan läheisriippuvainen enkä ikinä nalkuta.
En pidä omaa totuuttani sen oikeampana kuin muidenkaan. Tunnen ihan liikaa ihmisiä, jotka torveavat omaa totuuttaan asiaan kuin asiaan ja loukkaantuvat jos sen kyseenalaistaa.
Juoruilu. Olen liian erakko siihen, ei mulla edes ole ketään jolle juoruilisin. Töissäkin olen vaan omissa oloissani ja teen omat hommani, en juttele muille muuta kuin työasiaa.
Mustasukkaisuus. Minua ei haittaa, jos joku "vie jonkun tai jotain minulle kuuluvaa".
En halua tietää asioita, jotka eivät minulle kuulu. Esim. en lukisi toisen päiväkirjaa.
Turhamaisuus, ulkonäkökeskeisyys, ylimielisyys.