Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä yleistä huonoa piirrettä sinussa ei ole?

Vierailija
23.08.2026 |

Itsellä kateus tulee ensimmäisenä mieleen. Muiden onni ei ole minulta pois.

Kommentit (285)

Vierailija
141/285 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laumasieluisuus

Vierailija
142/285 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmakarvani eivät ole kasvaneet yhteen, vaikka olenkin tavallinen possunaamainen turaani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/285 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itsekäs. Otan muut huomioon liikaakin.

Vierailija
144/285 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ahdista muiden raskaudet tai lapset, vaikka itse haluisin omia lapsia. Mulla on ollut munasarjasyöpä nuorena ja kasvoin siihen että en voi ikinä saada lasta. Tottakai haluisin omia lapsia, mutta kun tiedän, että se on aina mahdotonta en tunne katkeruutta kateutta muiden perheistä.

Vierailija
145/285 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne juurikaan kateutta. En ole myöskään pätkääkään perfektionisti. 

Vierailija
146/285 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomitseminen, en oo koskaan ymmärtänyt miksi tuomita muita kun taustoja yms ei tiedä. Enkä nyt puhu vankilatuomioista tms vaan esim arkielämässä tuomitaan joku ihminen "huonoksi" koska hän tekee/ei tee asiaa x. Miksei jokainen vaan saa olla kuten on kunhan ei satuta muita tai aiheuta pahaa? Ps. En puhu työttömyydestäkään nyt ennenku joku fiksu vetää sen tähän vaan esim ihan vaikka pukeutumisen tms perusteella, tai seks. suuntautumisen..tosin en kyllä työttömyydestäkään hyväksy tota tuomitsemista tietenkään

Vierailija
147/285 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se puhdas itsekkyys mikä nykyään on ihanteena.

Vierailija
148/285 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuomitseminen, en oo koskaan ymmärtänyt miksi tuomita muita kun taustoja yms ei tiedä. Enkä nyt puhu vankilatuomioista tms vaan esim arkielämässä tuomitaan joku ihminen "huonoksi" koska hän tekee/ei tee asiaa x. Miksei jokainen vaan saa olla kuten on kunhan ei satuta muita tai aiheuta pahaa? Ps. En puhu työttömyydestäkään nyt ennenku joku fiksu vetää sen tähän vaan esim ihan vaikka pukeutumisen tms perusteella, tai seks. suuntautumisen..tosin en kyllä työttömyydestäkään hyväksy tota tuomitsemista tietenkään

Se tuomitseminen on katsos niin helppoa. Ei tarvitse ajatella itse.

Vierailija
149/285 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan pieraise kaupassa.

Vierailija
150/285 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutaminen esim. suuttuessa. Asiansa saa pienemmälläkin volyymilla kerrottua. Jos se ei mene perille niin vika liene jossain muussa kuin volyymissa.

Vierailija
151/285 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmyys. En myöskään tunne oikein kateutta ketään kohtaan. Jos haluan jotain, hankin sen itse, enkä kadehdi toista sen omistuksesta. 

Samat ovat minullakin ja lisäksi alkoholi ei maistu ollenkaan +ylipainoa ei ole ollut koskaan grammakaan, päinvastoin.

Vierailija
152/285 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskamainen, pahansuopa.  ilkeä, inhottava luonne. 

Vierailija
153/285 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kateellinen, en myöskään juoni enkä vehkeile kuppikunnissa kuten moni tekee omaksi ja kavereidensa eduksi. Minulla on ehkä keskivertoa korkeampi moraali ja eettisiä arvoja. Siksi moni mähmäinen kuppikunta ei minua haluakkaan porukkaansa kun vaistoavat että tuo ei ala tekemään hyväsisko tai hyväveli kauppoja. 

Vierailija
154/285 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, mutta tuhnuttelet salaa.  Kyllä muut haistavat.

Vierailija
155/285 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En neuvo tai tuputa näkemyksiäni pyytämättä. Osaan kysyä "haluatko kuulla minun mielipteeni?" Ärsyttää suunnattomasti ihmiset, jotka yrittävät määräillä ja päällepäsmäröidä hyvän asian verukkeella.

Vierailija
156/285 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, mutta tuhnuttelet salaa.  Kyllä muut haistavat.

En sitä tee,  kotoa lähtiessä varmistan sen ettei paskahoppu tule kaupassa joten olen raikas pieruvapaa ihminen.

Vierailija
157/285 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kommentoi tänne tai muuallekaan aiheista, jotka perustuvat maksumuurin takana olevaan artikkeliin. Jos en pääse lukemaan artikkelia, en koe, että voisin kommentoida kyseistä artikkelia. Hyvin suurella osalla porukasta ei ole mitään väliä, hyvä jos keskustelun otsikon lukevat ja kommentoivat sitten puuta heinää. 

Vierailija
158/285 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole sosiaalipummi.

Vierailija
159/285 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele, että kaikki oletukseni tai ajatukseni kuvaisivat todellisuutta objektiivisesti.

Esimerkiksi en oleta, että jos henkilö A sanoi asian X, ja minulle tuli mieleen, että se varmaan viittasi X:llä epäsuorasti siihen tai tähän asiaan, en pidä ajatustani automaattisesti oikeana vaan tiedostan, että se voi myös olla vain joku oma tulkintani, joka ei pidäkään paikkaansa.

Vierailija
160/285 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perussuomlaisuus eli skitsofreeninen psykopatia puuttuvat. 

Minäkään en ole fasisti.

Hienoa, ettet ole vihervasemmistolainen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi