Mitä yleistä huonoa piirrettä sinussa ei ole?
Itsellä kateus tulee ensimmäisenä mieleen. Muiden onni ei ole minulta pois.
Kommentit (285)
Kulmakarvani eivät ole kasvaneet yhteen, vaikka olenkin tavallinen possunaamainen turaani.
En ole itsekäs. Otan muut huomioon liikaakin.
Mua ei ahdista muiden raskaudet tai lapset, vaikka itse haluisin omia lapsia. Mulla on ollut munasarjasyöpä nuorena ja kasvoin siihen että en voi ikinä saada lasta. Tottakai haluisin omia lapsia, mutta kun tiedän, että se on aina mahdotonta en tunne katkeruutta kateutta muiden perheistä.
En tunne juurikaan kateutta. En ole myöskään pätkääkään perfektionisti.
Tuomitseminen, en oo koskaan ymmärtänyt miksi tuomita muita kun taustoja yms ei tiedä. Enkä nyt puhu vankilatuomioista tms vaan esim arkielämässä tuomitaan joku ihminen "huonoksi" koska hän tekee/ei tee asiaa x. Miksei jokainen vaan saa olla kuten on kunhan ei satuta muita tai aiheuta pahaa? Ps. En puhu työttömyydestäkään nyt ennenku joku fiksu vetää sen tähän vaan esim ihan vaikka pukeutumisen tms perusteella, tai seks. suuntautumisen..tosin en kyllä työttömyydestäkään hyväksy tota tuomitsemista tietenkään
Se puhdas itsekkyys mikä nykyään on ihanteena.
Vierailija kirjoitti:
Tuomitseminen, en oo koskaan ymmärtänyt miksi tuomita muita kun taustoja yms ei tiedä. Enkä nyt puhu vankilatuomioista tms vaan esim arkielämässä tuomitaan joku ihminen "huonoksi" koska hän tekee/ei tee asiaa x. Miksei jokainen vaan saa olla kuten on kunhan ei satuta muita tai aiheuta pahaa? Ps. En puhu työttömyydestäkään nyt ennenku joku fiksu vetää sen tähän vaan esim ihan vaikka pukeutumisen tms perusteella, tai seks. suuntautumisen..tosin en kyllä työttömyydestäkään hyväksy tota tuomitsemista tietenkään
Se tuomitseminen on katsos niin helppoa. Ei tarvitse ajatella itse.
Huutaminen esim. suuttuessa. Asiansa saa pienemmälläkin volyymilla kerrottua. Jos se ei mene perille niin vika liene jossain muussa kuin volyymissa.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmyys. En myöskään tunne oikein kateutta ketään kohtaan. Jos haluan jotain, hankin sen itse, enkä kadehdi toista sen omistuksesta.
Samat ovat minullakin ja lisäksi alkoholi ei maistu ollenkaan +ylipainoa ei ole ollut koskaan grammakaan, päinvastoin.
Paskamainen, pahansuopa. ilkeä, inhottava luonne.
En ole kateellinen, en myöskään juoni enkä vehkeile kuppikunnissa kuten moni tekee omaksi ja kavereidensa eduksi. Minulla on ehkä keskivertoa korkeampi moraali ja eettisiä arvoja. Siksi moni mähmäinen kuppikunta ei minua haluakkaan porukkaansa kun vaistoavat että tuo ei ala tekemään hyväsisko tai hyväveli kauppoja.
Vierailija kirjoitti:
En koskaan pieraise kaupassa.
Ei, mutta tuhnuttelet salaa. Kyllä muut haistavat.
En neuvo tai tuputa näkemyksiäni pyytämättä. Osaan kysyä "haluatko kuulla minun mielipteeni?" Ärsyttää suunnattomasti ihmiset, jotka yrittävät määräillä ja päällepäsmäröidä hyvän asian verukkeella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koskaan pieraise kaupassa.
Ei, mutta tuhnuttelet salaa. Kyllä muut haistavat.
En sitä tee, kotoa lähtiessä varmistan sen ettei paskahoppu tule kaupassa joten olen raikas pieruvapaa ihminen.
En kommentoi tänne tai muuallekaan aiheista, jotka perustuvat maksumuurin takana olevaan artikkeliin. Jos en pääse lukemaan artikkelia, en koe, että voisin kommentoida kyseistä artikkelia. Hyvin suurella osalla porukasta ei ole mitään väliä, hyvä jos keskustelun otsikon lukevat ja kommentoivat sitten puuta heinää.
En ajattele, että kaikki oletukseni tai ajatukseni kuvaisivat todellisuutta objektiivisesti.
Esimerkiksi en oleta, että jos henkilö A sanoi asian X, ja minulle tuli mieleen, että se varmaan viittasi X:llä epäsuorasti siihen tai tähän asiaan, en pidä ajatustani automaattisesti oikeana vaan tiedostan, että se voi myös olla vain joku oma tulkintani, joka ei pidäkään paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perussuomlaisuus eli skitsofreeninen psykopatia puuttuvat.
Minäkään en ole fasisti.
Hienoa, ettet ole vihervasemmistolainen!
Laumasieluisuus