Mitä yleistä huonoa piirrettä sinussa ei ole?
Itsellä kateus tulee ensimmäisenä mieleen. Muiden onni ei ole minulta pois.
Kommentit (285)
Vierailija kirjoitti:
En ole ruma.
Olen harvinaisen kaunis mies, en mikään äijänköriläs.
Tuohan on Mikko Alatalon kappaleesta.
"Muiden onni ei ole minulta pois."
Jos saat potkut, koska firma hallitus haluaa antaa enemmän bonuksia osakkeenomistajille, on se sinulta suoraan pois.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmyys. En myöskään tunne oikein kateutta ketään kohtaan. Jos haluan jotain, hankin sen itse, enkä kadehdi toista sen omistuksesta.
Teennäistä löpinää, koska et ole oikeasti niin rikas, että pystyisit ostamaan ihan mitä tahansa. Et ole myöskään niin ylevä, ettet koskaan haluaisi asioita, joihin sinulla ei ole rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Lihomistaipumus
Narsismi onneksi löytyy
Vierailija kirjoitti:
En nalkuta.
En usko
liika rehellisyys myös jokaiselle ketjussa, siis puuttuvaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole oikestofassari. Esim persu.
Kerrot tässä ettet anna mitään, loisit vaan.
Ei, hän juuri sanoi ettei ole persu...
Tyhmyys. Kaikkea muuta kyllä löytyy: laiskuus, kateus, ylpeys, ahneus.... you name it.
kyllä tulee sivua kun pitää paremmuudellaan keulia...
arvattavaa, silti ikävää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmyys. En myöskään tunne oikein kateutta ketään kohtaan. Jos haluan jotain, hankin sen itse, enkä kadehdi toista sen omistuksesta.
Teennäistä löpinää, koska et ole oikeasti niin rikas, että pystyisit ostamaan ihan mitä tahansa. Et ole myöskään niin ylevä, ettet koskaan haluaisi asioita, joihin sinulla ei ole rahaa.
Tyhmyys tai typeryys on yleensä sellainen ominaisuus, jonka muut sinussa näkevät, tai sen puutteen. Jos et ole Mensan jäsen tai muuten todistetusti huippuälykäs, et voi sanoa, että sinusta puuttuu tyhmyys. Myös tuo, ettei ole koskaan kateellinen kenellekään, ei pidä paikkaansa. Itse sanoisin, että en ole erityisen kateellinen, koska yleensä osaan iloita toisen menestyksestä. Poikkeuksia toki on, jos koen jonkun menestyvän epärehellisesti tai epäreilusti.
Paskan puhuminen/juoruilu. Ihan sama, vaikka en jostain ihmisestä tykkäisi, niin vältän kyseistä toimintaa.
Pinnallisuus, vain tässä hetkessä elämyksen hakeminen menemättä koskaan syvemmälle. Tähän liittyvät tylsistyminen, mikäli koko ajan ei tapahdu tai ole siistiä koettavaa.
Materialismi. Sen puuttumisesta on ollut todella apua koska olen monia vuosia joutunut elämään hyvin niukalla toimeentulolla. Huonoja ominaisuuksia kyllä sitten löytyy paljon.... niitähän ei nyt kysytty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta voihan sitä haluta jotain mihin ei ole rahaa ilman että siitä on kenellekään kateellinen.
Olen siis itse samanlainen. Vanhempani ovat tällaisia myös ja uskon että esim se että kotona ei puhuttu muiden siitä ja tästä tai himoittu juurikaan mitään epäoleellista vaan oltiin onnellisia kuten oltiin, on tehnyt minusta samanlaisen. Hahmotin vasta aikuisuudessa että on hurjan yleistä että aikuisissa on tällaista omasta näkökulmasta aika infantiilia mielenmaisemaa. Se oli hurjaa.
Kateutta olen joskus tuntenut rakkaudesta, sen epäreilulta tuntuvasta jaosta.
AMK tasoista koulutusta T:Diplomi-Insinöörin vaimo
Kateus, en kerta kaikkiaan voi ymmärtää sellaista.
Olen tusinan viidestoista perusmölyapina, mutten Tyhmä vaan ihan hemmetin viisas.
Tatuoinnit. Niitä ei ole eikä tule. Itse en voi niitä sietää laisinkaan.
Tavaran jatkuva ostaminen ja kodin täyttäminen sillä. Eikä ole kyse siitä, etteikö olisi varaa ostaa.