Mitä yleistä huonoa piirrettä sinussa ei ole?
Itsellä kateus tulee ensimmäisenä mieleen. Muiden onni ei ole minulta pois.
Kommentit (285)
Lyhyys, lihavuus, ylisuorittaminen
En ole juopotteleva ja miljardeja pikavippaava perussuomalainen.
Olen ymmärtänyt että jos on lusikalla annettu ei voi kauhalla vaatia .eli miksi vaatia itseltään asioita joihin ei pysty .
En halua määräillä muita miten ilmasto kuuluu pelastaa oikealla tavalla. Jos joku katsoo että hän haluaa vähentää päästöjä sähköautolla ajamalla, mutta varaa oikeuden tuhota ilmastoa lentokoneella niin hyväksyn sen. On oikein että ihmisillä on oikeus valita itselleen tärkeät päästölähteet ja luopua tarpeettomista.
En kuitenkaan hyväksy sitä että hän lähtee määräilemään minua että koska hän ajaa sähköautolla niin minäkään en saa ajaa polttomoottorilla toimivalla autolla.
Mulla sama, en ole kateellinen.
Vierailija kirjoitti:
Minulta puuttuu paljon, mm. tyhmyys, vasemmistolaisuus, köyhyys ja laiskuus.
Kommenttisi kertoo kyllä jotain ihan muuta.
En ole fassari. Esim. persu, kokkare, sinumusta, uskis.
En osaa tuntea vahingoniloa. Se on kuulemma paras ilo.
Luulin kerran olleeni väärässä, mutta erehdyin.
En kerta kaikkiaan pysty mielistelemään/pokkuroimaan ketään. Suhtaudun pomoihin tai jollain lailla yhteiskunnallisesti "korkeassa asemassa oleviin" ihan samalla tavalla kuin vaikka työpaikan siivoojaan, ruokalähettiin tai kadulla vastaantulevaan pultsariin. Olen siis kaikille yhtä lailla peruskohtelias ja ystävällinen mutta suorapuheinen. En vaan koe tarvetta erityisesti miellyttää ketään, silloinkaan kun ehkä hyötyisin siitä.
Kateudesta olen opetellut eroon. Toki välillä tulee kateuden tunteita, mutta mietin sitten mistä ne johtuvat, olisinko valmis tekemään asialle jotain tai voinko muuttaa jotain saavuttaakseni samaa. Niinkuin aloittajakin kommentoi, muiden onni ei ole minulta pois.
Kommentointi ilman, että on ymmärtänyt otsikkoa.
Huonoa luonnetta, rumuutta ja tyhmyyttä :D.. jos nyt itsensä täytyy korottaa. :'D
Kateus ja tyhmyys.