Mitä yleistä huonoa piirrettä sinussa ei ole?
Itsellä kateus tulee ensimmäisenä mieleen. Muiden onni ei ole minulta pois.
Kommentit (455)
Minua ei kiinnosta muiden asiat ja elämä. Oma elämä sen verran kiinnostavaa, että siinä menee eläessä aika muutenkin.
En tuomitse ihmisiä ihonvärin, seksuaalisen suuntautumisen tai kansallisuuden perusteella.
En koskaan arvostele kenenkään ulkonäköä. Se on yksi tärkeimmistä asioista, joita haluan lapsilleni opettaa - ihmisiä on erilaisia ja eri näköisiä ja hyvä niin!
Kieroutta ei ole eikä epäoikeudenmukaisuutta, puolustan muita jotka joutuu kiusatuksi.
En puhu toisista ihmisistä pa**aa En juorua eteenpäin toisten asijoita. Kaikilla on omat murheet ja vikoja on kaikissa. Itseään ei kannata ylentää toisia paremmaksi.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan meikannut
En minäkään
-mies
Minkä minä valitsisin? heko heko
Yleisimmät huonot tavat ryhmiteltynä
Arjen hallinta: Viivyttely eli asioiden lykkääminen viime tippaan.
Digitaaliset tavat: Puhelimen jatkuva tarkistaminen ja "doomscrolling" eli negatiivisten uutisten loputon selaaminen.
Terveys ja elämäntavat: Riittämätön unensaanti, epäterveellinen syöminen ja liian vähäinen liikkuminen.
Keholliset rutiinit: Kynsien pureskelu, hiusten näpräys tai kasvojen koskettelu.
Vuorovaikutus: Toisten puheen keskeyttäminen tai jatkuva valittaminen.
Negatiivisuus. Olen aika perustyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Negatiivisuus. Olen aika perustyytyväinen.
Yltiöpositiivisuus. Olen varsin pessimistinen lähes kaikkien asioiden suhteen
Sosialisti en ole eikä minusta koskaan sellaista tule.
Vierailija kirjoitti:
Sosialisti en ole eikä minusta koskaan sellaista tule.
En peukuta omia kommenttejani. Missään.
-eri
Minussa ei ole mitään huonoja puolia. Varsinkin itsereflektioni on täydellistä.
että tuputtaisin omaa elämäntapaani ainoana oikeana tai olisin muuttunut ylimieliseksi lapsen saatuani ja olisin siis ylimielinen varsinkin kaikille lapsettomille