Mitä yleistä huonoa piirrettä sinussa ei ole?
Itsellä kateus tulee ensimmäisenä mieleen. Muiden onni ei ole minulta pois.
Kommentit (96)
Alkoholittomuss ja en tunne yksinäisyyttää vaikka olisin yksin, moni ympärilläni jotenkin kärsii jos ei ole seuraa, itse en sellaista kaipaa. Osaan tehdä asioita yksin ja nautin omasta seurastani. Olen myös ennakkoluuloton joten en vihaa tuntemattomia ilman syytä ja oleta heti asioita ulkonäön perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholittomuss ja en tunne yksinäisyyttää vaikka olisin yksin, moni ympärilläni jotenkin kärsii jos ei ole seuraa, itse en sellaista kaipaa. Osaan tehdä asioita yksin ja nautin omasta seurastani. Olen myös ennakkoluuloton joten en vihaa tuntemattomia ilman syytä ja oleta heti asioita ulkonäön perusteella.
Miksi et tunne yksinäisyyttä?
Vierailija kirjoitti:
En ole homo.
Ei ole yleistä eikä huono piirre.
Vierailija kirjoitti:
Niitä on muutamia. Jos vain yksi niin sanoisin kateuden puuttuvan. Asun E-Pohjanmaalla, täällä sitä kateutta ja sen näyttämistä on saanut kokea ja nähdä...
Etelä pohjanmaa on suomen huonoin maakunta. Täynnä idiootteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä on muutamia. Jos vain yksi niin sanoisin kateuden puuttuvan. Asun E-Pohjanmaalla, täällä sitä kateutta ja sen näyttämistä on saanut kokea ja nähdä...
Tää taitaa olla ihan valtakunnallinen ongelma. Jos täällä Itä-Suomessakin ajelet uudella hienolla mersulla kaupan parkkikselle, ja kun tuut takaisin autolle niin peilit ja tuulilasi on paskana. Joku on voinut sutata graffitinkin. Itse olen ollut siinä uskossa, että Pohjanmaalla nimenomaan arvostetaan yritteliäisyyttä ja kannustetaan vaurastumaan. Täällä idässä on se "mitä se hyvejää" -ajattelumalli. Tai oli ainakin ennen.
Pohjanmaa ja etelä pohjanmaa eri maakuntia.
Työ ei ole elämäni. Teen kyllä töitä mutta oikea elämäni on työn ulkopuolella tapahtuvat asiat.
Vierailija kirjoitti:
Kostonhimo. Tosi monissa fantasiakirjoissa lähtökohtana on että päähenkilöä ajaa kostonhimo. Esimerkiksi joku surmasi hönen vanhempansa, joten nyt hän on päättänyt kostaa. En käsitä. En tunne kostonhimoa omassa elämässänikään, koska en tajua mitä hyötyä MiNUlLE on siitä että jollakulla (pahaa tms minulle tehneellä) menee asiat huonosti. Eihän se minua hyödytä mitenkään. Ymmärrän että joku kokee silloin jonkinlaista voitonriemua tai kostonhimon hekumaa tms, mutta minussa sellaista ei vain nouse, enkä käsitä kertakaikkiaan sitä logikkaa muutenkaan, koska kuten sanoin, enhön minä siitä mitään saa. Sanotaan vaikka että toiselta murtuu jalka, no miten se minua hyödyttää? Sopii varmaan ihmisille, jotka uskovat hierarkioihin. En pahemmin niihinkään usko. keskityn omiin juttuihin, siihen mitä oikeasti haluan. Tämä piirteeni, etten halua osallistua narsistisiin peleihin, kun en saa niistä yhtään mitään iloa, on saanut tiedättekö minut joskus miettimään olenko psykopaatti, mutta tunnen tosi vahvaa empatiaa vatsassa saakka ja haluan auttaa esim kärpäsiä ulos kotoa mieluummin kuin läiskiä niitä, ja joskus kadulla näkemiäni tilanteita jää mieleen pyörimään ja ”lähetän hyviä ajatuksia” ihmisille, että heidän asiansa menisivät hyvin, ja taitaa olla niin että olen tosi, tosi kaukana psykopaatista. Eli joo en tajua miksi on niin normaalia tuntea kostonhimoa, nähdä kaikki niin hierarkkisesto ja olla aina kilpailemassa toisten kanssa.
Sulle ei ole koskaan tehty mitään todella törkeää tai väärää, esim. Hakattu syyttä, raizkattu tai huumattu ja käytetty hyväksi yms.
Vierailija kirjoitti:
Työmoraali.
Miksi tämä on mielestäsi huono?
Vierailija kirjoitti:
En ole tehnyt mitään rikoksia kenellekään, enkä sellaisia ilkeyksiä, mitä voidaan pitää pahana tekona tai törkeänä moraalittomuutena.
Olet siis lähes täydellinen joku nokkelana yrittää vastata?
Ei tuo mielestäni sitä tarkoita.
Ihmettelen vaan, kuinka yleisesti ihmiset on valmiita moraalittomiin, inhottaviin tekoihin ja jopa selviin rikoksiin, mistä törkeää haittaa joillekin ja ihan suunnitelmallisesti hirveällä vaivannäöllä ja järjestelyillä.
Ja olen siis ollut lukuisten törkeiden rikosten ja vääryyksien kohde. Valheiden, sabotointien ja inhottavien tekojen kohde.
Ymmärtän että se ärsyttää hirveästi joitain, että uhri ei itse ole noin raukkamainen idiootti.
En osallistuisi Gang stalking toimintaan jos pyydetään.
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa maata.
Epärehellisyys. Olen nykymaailmaan liiankin rehellinen ja tunnollinen ihminen.
Se että haluisin tahalleen ottaa joku silmätikuksi jonkun ryhmän kanssa. Muodostaa jokin mustamaslaus kampanja. En osaa kuvitella että löhtidun mukasn ellei sitten oikeestiolisnjitain kostettavaa tuolle henkilölle.
Tahallinen moukkamaisuus ja rikosten teko toisille.
Uteliaisuus muiden asioihin. Olen kiinnostunut melkein kaikesta muusta, ihmisistä en.
Perussuomlaisuus eli skitsofreeninen psykopatia puuttuvat.
En tiedä onko se huono piirre, mutta minulla ei ole kilpailuviettiä ja hyvin vähän mitään periaatteita. Olen mukautuja ja tämän vuoksi päässyt elämässä helpolla osaamatta paljoakaan.