Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä yleistä huonoa piirrettä sinussa ei ole?

Vierailija
23.08.2026 |

Itsellä kateus tulee ensimmäisenä mieleen. Muiden onni ei ole minulta pois.

Kommentit (455)

Vierailija
381/455 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole pätkääkään kilpailullinen. Toki sitäkin voi olla terveissä rajoissa, mutta tuntuu että tässä maailmassa sairas kilpailullisuus on todella yleistä. 

Yleensä sun kaltaiset on niitä pahimpia, jotka väittää toista mutta ovatkin. Pakenet sitä mikä todella olet. Moni kilpailija on monesti tietoisesti syrjässä kilpailuista, koska sen vietti on niin kova ja pelkäät sen ottavan kontrollin sinusta.

Vierailija
382/455 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suutu, enkä hermostu helposti. En yleensä menetä malttiani, vaikka ihmiset olisivat hitaita ja kyselisivät tyhmiä. Jaksan olla melko kärsivällinen tai ainakaan en näytä hermostumista ulospäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/455 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole pätkääkään kilpailullinen. Toki sitäkin voi olla terveissä rajoissa, mutta tuntuu että tässä maailmassa sairas kilpailullisuus on todella yleistä. 

Yleensä sun kaltaiset on niitä pahimpia, jotka väittää toista mutta ovatkin. Pakenet sitä mikä todella olet. Moni kilpailija on monesti tietoisesti syrjässä kilpailuista, koska sen vietti on niin kova ja pelkäät sen ottavan kontrollin sinusta.

Ne kovimmat kilpailijat ovat narsisteja. Ei heitä kiinnosta, vaikka se kilpailu lähtisi lapasesta. Mutta tarkoituksesi lieneekin vain trollata ja riidellä.

Vierailija
384/455 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kiinnosta seurata "lätkäpelejä" ja mitä muita (telkkari) urheiluja

Vierailija
385/455 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh AP:n kysymys olikin yllättävän vaikea. En keksi yhtään huonoa piirrettä mitä minussa ei yhtään tippaakaan olisi tai ikinä olisi ollut. Olen elämässäni päästänyt valkoisia valheita, ollut laiskoja kausia, joskus olen juoruillut vaikka jälkeenpäin omatuntoa kolkuttanut, olen nuoruudessani tuhlannut, usein ollut ylimielisellä asenteella luullen että tiedän muka miten joku tietty asia oikeasti on :D 

Vierailija
386/455 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullako olisi  huono piirre ?

Vierailija
387/455 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En arvota muita ihmisiä rahan, omaisuuden tai statuksen mukaan. 

Vierailija
388/455 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähde mukaan minkäänlaiseen ääriajatteluun. Yritän olla mahdollisimman objektiivinen ja ymmärtää erilaisten ihmisten näkökantoja. Inhoan tarkoitushakuista öyhötystä, vaikka yritänkin ymmärtää mitä äärimmäisiin ideologioihin uskovien ihmisten taustalla on.

Vierailija
389/455 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama kuin aloittajalla. En osaa olla kateellinen.

Jokainen on oman onnensa seppä.

Vierailija
390/455 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiallinen omista asioista puhuminen. Olenkin se joka yleensä kuuntelee toisten juttuja ja murheita. Välillä ihmettelen, eikö ihmiset huomaa itse sitä yksipuolisuutta, kun eivät keskustelun aikana kertaakaan kysy toisen mielipidettä tai kokemusta vaan paasaavat omista asioistaan vaikka kuinka kauan. 

Vierailija
391/455 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kateellinen kellekään vaan olen oma onneni varassa.

Odotan sitä veiikausvoittoa vain, sitten pääsisin toteuttamaan omaa hyväntekijäisyyttäni, löytyy jo omasta perheestäni joita auttaisin ja muistakin.

Vierailija
392/455 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että nukun joka yö 4-5h ja vielä kehuskelen sillä. 

Vierailija
393/455 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos osoittautuu, että olen ollutkin oikeassa jossakin asiassa, mutta tehty kuitenkin toisen mielen mukaisesti, en sano jälkeenpäin: mitä minä sanoin! Fiksu ihminen huomaa sen itsekin.

Vierailija
394/455 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En piereskele

Vierailija
395/455 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole köyhä

Vierailija
396/455 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En arvostele muita tyhmäksi kovaan ääneen ja kyseisen henkilön seurassa.

Vierailija
397/455 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pysty puhumaan pahaa muista. Tulee heti huono olo. 

Ei tuo useimpia näytä haittaavan. Se vahinko mitä toiselle voi aiheuttaa (jollain tavalla) ylittää tuon "hinnan". Eli sen huonon olon.

Vierailija
398/455 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole köyhä

Mieleltäsi olet

Vierailija
399/455 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liiallinen omista asioista puhuminen. Olenkin se joka yleensä kuuntelee toisten juttuja ja murheita. Välillä ihmettelen, eikö ihmiset huomaa itse sitä yksipuolisuutta, kun eivät keskustelun aikana kertaakaan kysy toisen mielipidettä tai kokemusta vaan paasaavat omista asioistaan vaikka kuinka kauan. 

Mä olen ollut vuosikausia hiljaa omista asioistani ja mielipiteistäni. Nyt pakko vähän tuulettaa pääkoppaa ja tuoda esiin mitä mieltä asioista olen, vaikka anonyymina kirjoituksien kautta palstoilla. Helpottaa omaa mieltä kun ei tarvitse olla hiljaa sisäisesti. Introvertille näin helpompaa.

Vierailija
400/455 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ivailu, ilkeämielisyys.