Mitä yleistä huonoa piirrettä sinussa ei ole?
Itsellä kateus tulee ensimmäisenä mieleen. Muiden onni ei ole minulta pois.
Kommentit (455)
En suutu, enkä hermostu helposti. En yleensä menetä malttiani, vaikka ihmiset olisivat hitaita ja kyselisivät tyhmiä. Jaksan olla melko kärsivällinen tai ainakaan en näytä hermostumista ulospäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole pätkääkään kilpailullinen. Toki sitäkin voi olla terveissä rajoissa, mutta tuntuu että tässä maailmassa sairas kilpailullisuus on todella yleistä.
Yleensä sun kaltaiset on niitä pahimpia, jotka väittää toista mutta ovatkin. Pakenet sitä mikä todella olet. Moni kilpailija on monesti tietoisesti syrjässä kilpailuista, koska sen vietti on niin kova ja pelkäät sen ottavan kontrollin sinusta.
Ne kovimmat kilpailijat ovat narsisteja. Ei heitä kiinnosta, vaikka se kilpailu lähtisi lapasesta. Mutta tarkoituksesi lieneekin vain trollata ja riidellä.
ei kiinnosta seurata "lätkäpelejä" ja mitä muita (telkkari) urheiluja
Heh AP:n kysymys olikin yllättävän vaikea. En keksi yhtään huonoa piirrettä mitä minussa ei yhtään tippaakaan olisi tai ikinä olisi ollut. Olen elämässäni päästänyt valkoisia valheita, ollut laiskoja kausia, joskus olen juoruillut vaikka jälkeenpäin omatuntoa kolkuttanut, olen nuoruudessani tuhlannut, usein ollut ylimielisellä asenteella luullen että tiedän muka miten joku tietty asia oikeasti on :D
En arvota muita ihmisiä rahan, omaisuuden tai statuksen mukaan.
En lähde mukaan minkäänlaiseen ääriajatteluun. Yritän olla mahdollisimman objektiivinen ja ymmärtää erilaisten ihmisten näkökantoja. Inhoan tarkoitushakuista öyhötystä, vaikka yritänkin ymmärtää mitä äärimmäisiin ideologioihin uskovien ihmisten taustalla on.
Mulla on sama kuin aloittajalla. En osaa olla kateellinen.
Jokainen on oman onnensa seppä.
Liiallinen omista asioista puhuminen. Olenkin se joka yleensä kuuntelee toisten juttuja ja murheita. Välillä ihmettelen, eikö ihmiset huomaa itse sitä yksipuolisuutta, kun eivät keskustelun aikana kertaakaan kysy toisen mielipidettä tai kokemusta vaan paasaavat omista asioistaan vaikka kuinka kauan.
En ole kateellinen kellekään vaan olen oma onneni varassa.
Odotan sitä veiikausvoittoa vain, sitten pääsisin toteuttamaan omaa hyväntekijäisyyttäni, löytyy jo omasta perheestäni joita auttaisin ja muistakin.
Se että nukun joka yö 4-5h ja vielä kehuskelen sillä.
Jos osoittautuu, että olen ollutkin oikeassa jossakin asiassa, mutta tehty kuitenkin toisen mielen mukaisesti, en sano jälkeenpäin: mitä minä sanoin! Fiksu ihminen huomaa sen itsekin.
En arvostele muita tyhmäksi kovaan ääneen ja kyseisen henkilön seurassa.
Vierailija kirjoitti:
En pysty puhumaan pahaa muista. Tulee heti huono olo.
Ei tuo useimpia näytä haittaavan. Se vahinko mitä toiselle voi aiheuttaa (jollain tavalla) ylittää tuon "hinnan". Eli sen huonon olon.
Vierailija kirjoitti:
En ole köyhä
Mieleltäsi olet
Vierailija kirjoitti:
Liiallinen omista asioista puhuminen. Olenkin se joka yleensä kuuntelee toisten juttuja ja murheita. Välillä ihmettelen, eikö ihmiset huomaa itse sitä yksipuolisuutta, kun eivät keskustelun aikana kertaakaan kysy toisen mielipidettä tai kokemusta vaan paasaavat omista asioistaan vaikka kuinka kauan.
Mä olen ollut vuosikausia hiljaa omista asioistani ja mielipiteistäni. Nyt pakko vähän tuulettaa pääkoppaa ja tuoda esiin mitä mieltä asioista olen, vaikka anonyymina kirjoituksien kautta palstoilla. Helpottaa omaa mieltä kun ei tarvitse olla hiljaa sisäisesti. Introvertille näin helpompaa.
Yleensä sun kaltaiset on niitä pahimpia, jotka väittää toista mutta ovatkin. Pakenet sitä mikä todella olet. Moni kilpailija on monesti tietoisesti syrjässä kilpailuista, koska sen vietti on niin kova ja pelkäät sen ottavan kontrollin sinusta.