Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä yleistä huonoa piirrettä sinussa ei ole?

Vierailija
23.08.2026 |

Itsellä kateus tulee ensimmäisenä mieleen. Muiden onni ei ole minulta pois.

Kommentit (455)

Vierailija
361/455 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi asia, jota minussa ei ole on mustasukkaisuus. Olen jotenkin vain niin tottunut olemaan yksin. Muiden onni ei jaksa enää liikuttaa. Elämässä on onneksi muutakin kuin ihmissuhteet. Niitä muutamia ystäviä kohtaan, joita minulla on yritän olla rakastava, kuunteleva ja auttavainen. Nykyään ajattelen, että elämässä on tärkeää, että kohtelet muita niin kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan. Sen oppimisessa meni valitettavan pitkään.

Vierailija
362/455 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihervassariutta. Tutkimusten mukaan yli 50%:lla nuorista naisista jotka äänestävät vihervasemmistoa, on jonkinlainen mielisairaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/455 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valita jos naisen persaus haiskahtaa muhineelta vaan nuolen sen ihan mielelläni

Vierailija
364/455 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nälkäkiukku

Vierailija
365/455 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trump syndroomaa puuttuu onneksi, jos asetetaan esim. Ursula Von Der Leyen ja Trump rinnakkain jokaisen pitäisi ymmärtää että näistä Ursula on se joka on tuhonnut EU maat (mm. islam-muslimi-somali väestönvaihto)

🥱

Vierailija
366/455 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaikki piirteet löytyy. Mitään ei puutu.

Vierailija
367/455 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa olla kateellinen

Vierailija
368/455 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole homo enkä lesbo.

Lebsopulveria

JUURI NÄIN.

Vierailija
369/455 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vihervassariutta. Tutkimusten mukaan yli 50%:lla nuorista naisista jotka äänestävät vihervasemmistoa, on jonkinlainen mielisairaus.

Kyllähän se on lähes 100% näin mutta sehän vaatimuskin meillä DeGönalla

-t. Sohvi Virtsa

Vierailija
370/455 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva asioiden varmistelu ja vatvominen. Kun jotain kerran sovitaan, se on sitten sillä tavalla.

Vierailija
371/455 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoruilu. Juoksen heti pois jos se alkaa. Hrrrr, kammottavaa.

Vierailija
372/455 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskuutta

Vierailija
373/455 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisuus.muiden pienet penikset ei haittaa pyllyreikääni ja tulehan oma jättipenikseni paremmin esiin

Vierailija
374/455 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ahdistu tai mene paniikkiin, jos pitääkin olla töissä vähän pidempään, vapaapäivä siirtyy tai ylipäätään suunnitelmat muuttuu. Aika monelle nuo tuntuu aiheuttavan ihan ylivoimaisen stressin.

Vierailija
375/455 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähde tulkitsemaan, mitähän sekin sillä ja sillä tarkoitti, en analysoi pisteitä ja pilkkuja tai hymiöiden puutetta viestissä tai radiohiljaisuutta tai jotain sanavalintaa tai äänensävyä tai katsetta että olipa tyly ja mitä tämäkin tarkoittaa. 

Vierailija
376/455 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksinaamaisuutta. 

Vierailija
377/455 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään vikaa ei puutu.

Vierailija
378/455 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitään vikaa ei puutu.

Kade! Et usko kuinka rasittavaa on olla täydellinen....

Vierailija
379/455 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuutta. Minussa ei ole minuutta. Muistan kyllä millainen olin ennen työelämää, mutta pitkät päivät ja olematon lepo sekä huono palkka haihdutti minuuden. Elän lähinnä perheenjäsenten kautta minuna mikä olin joskus ja millainen heidän mielestään minun pitäisi olla. 

En oikeastaan kaipaa minua enää, koska peitin perheeltäni myös niitä negatiivisia piirteitä itsestäni. Täsmällisyys, täydellisyyden tavoittelu ja äärimmäisyyksiin pyrkivä ajattelu tehokkuudessa. Halveksin aina muita hitaudesta ja siitä etteivät olleet valmistautuneet kunnolla koitoksiin. 

Minusta on mukava näytellä sitä ihmistä josta he pitävät ja rakastavat. Kaiken muun heitin pois. Käytännössä ilman heitä olisin jo pistänyt itseni off-tilaan. Elämä on paskaa ilman rakkaita. Työelämä on petosta ja ihmiset on orjuutettuja, eivätkä näe miten heitä hyväksikäytetään että tietty osa rikastuisi entisestään. 

Työttömyys on paras lääke kaikkeen. Ilman työelämää ja kovaa loputonta burnouttia en olisi kuitenkaan heränyt siihen kuka oikeasti olen. Minä olen se jonka sinä käsität. Minä en ole se miksi minä itseni luulen. 

Kun kuljen metrossa tai lähibussissa joukossanne, niin olkaa varuillanne. Minä olen aina valmis ja läsnä tässsä hetkessä. Saatan ottaa kontaktia ja katsoa syvälle sieluusi. Kuljen sateessa sateenvarjon turvin. Kuljen ihmismassojen seassa kuin piilotehtävissä oleva Bätmän. Kun et ole varuillasi, niin pysäytän sinut ja aloitan juttelun. Juttelu ei lopu bussissa, metrosssa, lähijunissa. Näen että haluat jo lopettaa ystävällisen keskustelun, mutta minä kerron sinulle elämäntarinani. 

Entinen insinööri, nykyinen talkkeri, kävelevä lähiradio.

Vierailija
380/455 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pätkääkään kilpailullinen. Toki sitäkin voi olla terveissä rajoissa, mutta tuntuu että tässä maailmassa sairas kilpailullisuus on todella yleistä.