Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä yleistä huonoa piirrettä sinussa ei ole?

Vierailija
23.08.2026 |

Itsellä kateus tulee ensimmäisenä mieleen. Muiden onni ei ole minulta pois.

Kommentit (351)

Vierailija
321/351 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häikäilemättömyyttä ja oman edun tavoittelua.

Tämä. Ihmettelen ihmisiä jotka polkee muita alas vaikka töissä jotta itse näyttäisi paremmalta. Ei voi arvostaa mitenkään.

Vierailija
322/351 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkani ei haise.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/351 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hidasälyisyyttä ja yksinkertaisuutta. 

Ns mustavalkoista ajattelua, eli asia on niin tai näin mutta ei mitenkään muuten ja se mitä mieltä minä olen on oikein.

Tarvetta kehua ja korostaa itseäni.

Itsensä kokoajan (tai koskaan) valokuvaamisen tarvetta. 

Vierailija
324/351 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan myöhästy mistään.

Vierailija
325/351 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole persufassari tai muutenkaan rikollinen.

Vierailija
326/351 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minussa ole lainkaan huonoja piirteitä tänään. Just nyt olen ylen ihana!.

Vierailija
327/351 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selän takana pahaa puhumisen taito puuttuu minusta kokonaan. Ja jostain syystä vaikutan ilmeisesti ihmiseltä, joka haluaisi kuulla sitä, koska olen aivan magneetti työkavereille, jotka haluavat tulla supisemaan jonkun toisen työkaverin tekemisistä.

Saan kuulla ties mitä "et usko mitä se taas teki" -juttuja ja pitäisi ilmeisesti liittyä mukaan päivittelemään. En vaan osaa. Vastaukseni ovat yleensä jotain tasoa "hmm", "jahas", "vai niin" ja "jassoo", minkä jälkeen yritän vaihtaa puheenaihetta.

En vilpittömästi ymmärrä, miten joku jaksaa käyttää energiaa siihen, että analysoi jonkun kollegan pukeutumista, parisuhdetta, lounasvalintoja tai työskentelytapoja silloin kun asia ei mitenkään liity omaan elämään. En saa siitä mitään kiksejä.

Huono puoli tässä on se, että olen samalla varmaan täydellinen kohde tällaiselle toiminnalle. Kun kuuntelen kohteliaasti enkä sano mitään suoraan vastaan, toinen ilmeisesti tulkitsee sen kiinnostukseksi ja tulee seuraavan kerran uudestaan. Mutta haluan pitää hyvät välit kaikkiin, sillä jos nämä ihmiset puhuvat muiden asioista minulle näin avoimesti, niin varmaan minäkin olen jonkun kahvipöytäkeskustelun aiheena silloin kun en itse ole paikalla.

Vierailija
328/351 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen äärettömän epäutelias ihminen. Ei kiinnosta muiden elämä, jos se ei liity omaani mitenkään.

Vierailija
329/351 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä sanoja "aina", " ei koskaan" ja "taas", muuta kuin silloin kun oikeasti tarkoitan sitä.

Vierailija
330/351 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen semmonen mies jolla huono piirre on sen että minussa ei ole virheitä kun olen täydellinen

Vierailija
331/351 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hauku opettajia lapsilleni. Oppivat kunnioittamaan heitä.

Vierailija
332/351 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole persu

Vierailija
333/351 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihjaile rivien välistä ikinä mitään. Puhun suoraan tai vaihtoehtoisesti pidän suuni kiinni.

Vierailija
334/351 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ollut koskaan työtön.

Vierailija
335/351 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko valehtelu huono piirre. En osaa valehdella uskottavasti. Jään kiinni, jos valehtelisin. Se näkyy naamasta. Joten on pakko olla rehellinen. 

Vierailija
336/351 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en ole ollut koskaan työtön.

En minäkään!

Vierailija
337/351 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta puuttuu pessimismi. En osaa pelätä minkään menevän pieleen ja oletan aina ensisijaisesti parhaan vaihtoehdon toteutuvan. Tästä on ollut elämässä paljon enemmän hyötyä kuin haittaa. Kun uskaltaa rohkeasti yrittää, yllättävän usein menee putkeen.

Vierailija
338/351 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole myöhästelijä enkä kadehtija.

Kateellisuuden opin joskus parikymppisenä työstämään katseeksi omaan itseeni: mitä haluan itselleni ja mitä sen eteen voisin tehdä. Tämän luin Voi Hyvin-lehdestä. Sillä on ollut iso merkitys mun elämälle.

Vierailija
339/351 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus. En vain enää ole ollut kateellinen vuosikymmeniin kenellekään tai mistään. Lähinnä katkera mikäli joku on saanut jotain vääryydellä, valehtelulla tai toisia hyväksikäyttämällä. 

Vierailija
340/351 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarve potkia maassa makaavaa loistaa poissaolollaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi