Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huuteleeko teinipojat sinulle?

Vierailija
22.08.2026 |

Olen havahtunut, että minulle on tässä vuoden sisällä huudeltu monesti. Milloin läskiä, rumilusta, milffiä... Yksikin sanoi kohdalla, että "näytit kauempaa kuumalta, mutta olet ruma". Olin siis koiran kanssa lenkillä. Mitä v ittua oikeasti!? Ihan kantasuomalaisia broccolipäitä. 

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo saattaa olla jotain tiktok haasteita. Haukutaan ihmisiä ja sitten kuvataan someen.

Inhottaa kyllä, kuinka nykyään kaikki kuvataan milloin mihinkin.

Varsinkin herkät hetket. Ällöttävintä ovat videot, joissa lapsi käyttäytyy lapsen lailla, joskus tekee tyhmiä asioita, mutta oppii virheistään kuitenkin. Ja kommentit ovat silkkaa ilkeilyä lasta kohtaan! Vielä naurettavaa, mikäli kyseessä on ihan pikkulapsi, ehkä 4-vuotias.

Tulee päänsärky ihmisten tyhmyydestä netissä. Laitetaan lapset samanlaiseen vastuuasemaan kuin aikuiset.

Ja kiukkukohtauksille nauretaan, vähätellään. Ällöttävää.

Vierailija
22/38 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä kesänä kävi semmoinen nolompi juttu. Olin cittarissa ja siinä mateli semmonen poikalauma. Yksi niistä selkeesti innostu mun rinnoista (t-paita oli päällä ja farkut), jotka ovat kyllä isot, mutta njääh.

Se ensin itekseen siinä kikatteli ja sitten yks kaks se vaan huutaa, että  "isot tissit!" ja osoittaa mua. 

Hiton nolona katoin, että mitä hittoa... muut pojat sitten kattoi ja yksi tuumasi, että joo tuommoiset mummotissit! Lauma antoi hänelle hyväksyntänsä ja tää yksi edelleen liian ihastuneena toljotti. He poistuivat toisiin hyllyväleihin.

Olin hyvin hämilläni tästä kohtauksesta, mutta tyytyväinen, että tilanne meni nopeasti ohi, eivätkä jääneet enempiä siihen pohtimaan tai puhumaan... 

Hetken päästä, joku ikäiseni mies meni ohi ja tuumas, että hyvät ne on.

N54

että ei ole muita kohtaamisia ja huuteluita ollut viime aikoina. Joskus 10 vuotta sitten joku mummo sano mulle dösässä "olisit säkin h*ora jäänyt kotiis!". Muut huutelut sitten meneekin sinne kasari-ysäritaitteeseen, kun olin nuori ja notkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huutele. Mä oon ihan liian vanha et teinit muhun ihastuisi ja huutelisi perään. 

Vierailija
24/38 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinitytöt kiljahtelee välillä, perään huutelee jotta lisää herkkua setämies, lisää paksuujullii.

Vierailija
25/38 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot pojille että sinulla ei ole aikomusta sekaantua alaikäisiin, joten sillä ei sinulle ole henkilökohtaisesti mitään merkitystä oletko kuuma puuma vai vaan ruma... 

Vierailija
26/38 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinipojat huusivat mulle viimeksi, että "Älä kävele sinne suuntaan, siellä on työmaa-aita nurkan takana ja joudut palaamaan takaisin! ". 

Vierailija
27/38 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime uuden vuodenaattona menin pakettiautomaatille hakemaan pakettia. Automaatin vieressä seisoi poikaporukka. Ajattelin mielessäni kuinkahan tässä käy, mitä pojat tekevät. Hain paketin, poikajoukosta kuului iloinen ääni "hyvää uutta vuotta".

Vierailija
28/38 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät huutele. Olen ihan tavallinen täti-ihminen, vaikkakin aika tuikean oloinen. 

Omat lapseni ovat teinejä, enkä usko heidän huutelevan kenellekään, kotikasvatusta olen yrittänyt parhaani mukaan antaa. 

Nuorteni kaveritkin vaikuttavat järkeviltä aikuistuvilta ihmisiltä. 

Vierailija
29/38 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mietin juuri samaa kun tuntuu että kaikkialla teinilaumat ja joskus vähän isommatkin on saman tien reagoimassa kaikkeen vähänkin poikkeavaan jolla alkaa kerätä omassa porukassa kannatusta kun ollaan niin kovaa jätkää että uskalletaan huudella.

Oikohan vaikka 50 vuotta sitten suora huutelu ja myös piilo"pilkkaaminen" kuten teatraalinen matkiminen yhtä yleistä, vai hillitsikö asiaa se, että se ei ollut ihan itsestään selvää että fyysisesti ei kukaan tule käymään käsiksi eikä seurauksia ole. Tai jotkut muut oman porukan käytöstavat?

Vai oliko meininki samanlaista tai pahempaankin?

Vierailija
30/38 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinitytöt tuon tuosta huutelevat minulle varsin seksintäyteisiä kommentteja. Neutraalimmasta päästä ovat "zaddy"-huutelut yms. M43

Vierailija
31/38 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulussa on törkynuorisoa paljon. Heille ei ole opetettu mitään käytöstapoja. Kuvaavat ja pilkkaavat. Heitä toisaalta ärsyttää, kun porukka ei rupea tappelemaan. Haluaisivat tapella. Hukkaavat elämänsä, haha.

Vierailija
32/38 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinkin huutelevat yleensä terve söpö koira sulla, hyvää päivän jatkoa. 

Vierailija
33/38 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät huutele. Olen ihan tavallinen täti-ihminen, vaikkakin aika tuikean oloinen. 

Omat lapseni ovat teinejä, enkä usko heidän huutelevan kenellekään, kotikasvatusta olen yrittänyt parhaani mukaan antaa. 

niinhän sitä luulisi, kuulin just kun tälläinen äidin mielestävä mukava ja kohtelias poika huuteli ihmisille, meni hiljaseksi kun huomasit mut

Vierailija
34/38 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulle huudella. Paitsi spandexpyöräilijät joskus. Teinit ei.

N57

Mitä ne spandexit sulle huutelee?

Minulle huutelevat kun en jää autotielle seisomaan ja odottamaan että joku kaukaa tuleva spandex ei joudu hidastamaan, huudan takaisin "kuole s*atana"

Vierailija
35/38 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yleensä.

Viimeksi joku vuosi sitten huusivat että hyvä perse ja tekivät pan*liikkeitä. 

Kerran vuosia sitten talvella kun pitkä ja paksu talvitakki, huusivat "tuolla joku mummo" kun tulivat läheltä olivat "oho ei se ollukkaa mummo vaan nainen!!" :'D

Mutta juu pääsääntöisesti siis eivät huutele lainkaan. 

Vierailija
36/38 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit, aikuiset, elämänkallut. Omalla kohdalla 100% miehiä. Toissapäivänä viimeksi elämäänsä kyllästynyt elämänkallu huuteli jotain sotilaasta. Joku reilu kuukausi sitten lastenvaunuja työntelevä isi halusi kommentoida kovaan ääneen paitaani. Viime keväänä joku aapisen lukematta jättänyt persunpoikanen huuteli "isis rules", koska ei osannut lukea oikein bändipaitani logoa. Näitähän riittää.

Vierailija
37/38 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskiksi on huudeltu enkä edes ole ylipainoinen :D 

Vierailija
38/38 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse liikun ehkä sellaisiin aikoihin, jolloin nämä teinit ovat pahimmillaan. Teen vuorotyötä, joten viikonloppuisinkin on ilta- ja yövuoroja. Ne fiksut teinit harvoin norkoilevat yömyöhään jossain nurkilla polttelemassa vapea ja juomassa kaljaa. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan