Huuteleeko teinipojat sinulle?
Olen havahtunut, että minulle on tässä vuoden sisällä huudeltu monesti. Milloin läskiä, rumilusta, milffiä... Yksikin sanoi kohdalla, että "näytit kauempaa kuumalta, mutta olet ruma". Olin siis koiran kanssa lenkillä. Mitä v ittua oikeasti!? Ihan kantasuomalaisia broccolipäitä.
Kommentit (150)
Ei ole huudeltu kuin joskus kun olin nuori. Nykyään ei onneksi kukaan huuda perään, kuin ehkä töissä potilaat. Oma tyttö on teini ja välttelee myös näitä laumoja. Ei tykkää ajaa pyörällä kylän läpi koulun jälkeen, kun siellä näitä teinejä notkuu. Menee vähän eri kautta.
N41
Vierailija kirjoitti:
No ei koskaan.
Enkä ole kuullut muillekaan huutelevan. Missä oikein asutte, jos tuollaista tapahtuu?
N61
Minä asun esimerkiksi Raumalla. Ei lähelläkään mitään pk-seudun ghettoja, mutta niin vaan on törkeää nuorisoa. Kyllä näitä on ihan joka paikassa. Tuuria, ettei sinun kohdalle ole osunut.
Vierailija kirjoitti:
Ei huutele. En onneksi asu missään ghettossa vaan rauhallisessa pikkukylässä. Mua ei saa ikinä mihinkään kaupunkiin. Niin hirveää nuorisoa niissä tuntuu nykyään olevan. Enkä tarkoita vain tätä huutelua. Milloin viedään kengät jalasta, milloin heilutellaan puukkoa tai kuvataan puhelimella ilman lupaa jne. Tervetuloa maalle! Täällä haisee vain lehmän sonta ja naapurien kateus.
Ei tarvitse edes olla mikään ghetto. Ja kyllä näitä huutelijoita on ihan vaikka 5000 asukkaan kunnissakin. Tiedän n. 8000 asukkaan maalaiskunnan, jossa on todella levotonta menoa. Ja ihan kantisporukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät huutele. Olen ihan tavallinen täti-ihminen, vaikkakin aika tuikean oloinen.
Omat lapseni ovat teinejä, enkä usko heidän huutelevan kenellekään, kotikasvatusta olen yrittänyt parhaani mukaan antaa.
Nuorteni kaveritkin vaikuttavat järkeviltä aikuistuvilta ihmisiltä.
Itse liikun ehkä sellaisiin aikoihin, jolloin nämä teinit ovat pahimmillaan. Teen vuorotyötä, joten viikonloppuisinkin on ilta- ja yövuoroja. Ne fiksut teinit harvoin norkoilevat yömyöhään jossain nurkilla polttelemassa vapea ja juomassa kaljaa. Ap
Mä olen myös vuorotyöläinen ja asun Helsingissä. Ei mulle ole ikinä huudeltu, vaikka näitä teinien porukoita välillä tuleekin vastaan.
Olen keski-ikäinen täti ja vieläpä tummempi kuin keskivertosuomalainen.
En tiedä kun olen kaupoissa aina kuulokkeet korvilla. Tyhmiähän ne on jos huutelee, kun mä en kuitenkaan kuule niiden vikinöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät huutele. Olen ihan tavallinen täti-ihminen, vaikkakin aika tuikean oloinen.
Omat lapseni ovat teinejä, enkä usko heidän huutelevan kenellekään, kotikasvatusta olen yrittänyt parhaani mukaan antaa.
Nuorteni kaveritkin vaikuttavat järkeviltä aikuistuvilta ihmisiltä.
Itse liikun ehkä sellaisiin aikoihin, jolloin nämä teinit ovat pahimmillaan. Teen vuorotyötä, joten viikonloppuisinkin on ilta- ja yövuoroja. Ne fiksut teinit harvoin norkoilevat yömyöhään jossain nurkilla polttelemassa vapea ja juomassa kaljaa. Ap
Mä olen myös vuorotyöläinen ja asun Helsingissä. Ei mulle ole ikinä huudeltu, vaikka näitä teinien porukoita välillä tuleekin vastaan.
Olen keski-ikäinen täti ja vieläpä tummempi kuin keskivertosuomalainen.
No, ole iloinen. Minä olen 35-vuotias vaalea nainen. Mielestäni ihan normaalin näköinen vieläpä eikä ole ylipainoa, vaikka on läskitelty. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei koskaan, ehkä he vaistoavat että olen teinipoikinen ystävä. Olen myös eläinystävä ja koirat eivät kaduilla mutise minulle ;)
-äiti/mummi 69v
Hohhoijaa...
Eivät huutele, mutta kuvaavat ja naureskelevat. Tätä tekevät teinit ja lapset, pojat ja tytöt.
Onhan opettajatkin helisemässä varmaan JOKA koulussa noiden sekopäiden kanssa. Etenkin yläastelaisten kanssa.
Olen asunut 16-vuotta ala-ja yläkoulun vieressä. Ei täällä mitään huudella. Kohteliaita ja hyväkäytöksisiä lapsia ja nuoria.
Ei huutele ja jos jotain huudeltaisiinkin niin ei menisi tunteisiin tai yöunet. Työskentelen yläkoulussa aineenopettajana ja teinit ilman filtteriä on arkipäivää ja höpötyksensä viihdettä itselleni.
Vierailija kirjoitti:
No ei koskaan.
Enkä ole kuullut muillekaan huutelevan. Missä oikein asutte, jos tuollaista tapahtuu?
N61
Mulle ei ole huudeltu mutta olen todistanut törkeyksien huutelua muille naisille. Lauttasaaressa tämä eli ei mikään ghetto edes.
Vierailija kirjoitti:
Teinitytöt tuon tuosta huutelevat minulle varsin seksintäyteisiä kommentteja. Neutraalimmasta päästä ovat "zaddy"-huutelut yms. M43
"in your head" - laulu lähti soimaan viestistäsi.
Vierailija kirjoitti:
Olen asunut 16-vuotta ala-ja yläkoulun vieressä. Ei täällä mitään huudella. Kohteliaita ja hyväkäytöksisiä lapsia ja nuoria.
Hyvät sulle sitten :) minulle on huudeltu. Ap
Vierailija kirjoitti:
Eivät huutele, mutta kuvaavat ja naureskelevat. Tätä tekevät teinit ja lapset, pojat ja tytöt.
Eivät kuvaa eivätkä naureskele. Kuvittelet vain itsestäsi liikoja. Et ole maailman napa
Ei ehkä sinulle. Mutta jos olet poikkeavan näköinen (huonolla tavalla), niin olet vapaata riistaa kiusaajille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvät sulle sitten :) minulle on huudeltu. Ap
Hyvä mielumminkin näille lapsille ja nuorille, että osaavat käyttäytyä. Auttaa pärjäämään elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ehkä sinulle. Mutta jos olet poikkeavan näköinen (huonolla tavalla), niin olet vapaata riistaa kiusaajille.
Minä en ainakaan koe olevani mitenkään poikkeavan näköinen, vaan täysin tavis :D Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät kuvaa eivätkä naureskele. Kuvittelet vain itsestäsi liikoja. Et ole maailman napa
Se, ettei sinulla ole kokemusta jostain asiasta ei tarkoita ettei kenelläkään muulla olisi.
No ei koskaan.
N61