Huuteleeko teinipojat sinulle?
Olen havahtunut, että minulle on tässä vuoden sisällä huudeltu monesti. Milloin läskiä, rumilusta, milffiä... Yksikin sanoi kohdalla, että "näytit kauempaa kuumalta, mutta olet ruma". Olin siis koiran kanssa lenkillä. Mitä v ittua oikeasti!? Ihan kantasuomalaisia broccolipäitä.
Kommentit (150)
Tässä on esimerkki nuorten harjoittamasta kiusaamisesta:
"Nuoret pilkkasivat humalaista miestä ja vitsailivat poliisin esitutkinnan mukaan muun muassa siitä, paljonko mies oli illan aikana juonut ja muistiko Poutanen edes omaa grillitilaustaan.
Toinen 20-vuotiaista nuorista oli alkanut kuvaamaan Poutasta kännykällään."
Ei mutta joskus jotain ihmeellistä puhuvat keskenään.
Tämä vanha (2025)tapaus tuli myös mieleen:
Oululaisnuoret pahoinpitelevät ja kiusaavat aikuista naista, videot leviävät somessa – poikkeuksellinen viesti
Tarvittaisiin oikeasti metoo-kamppanja kiusattujen ihmisten puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä vanha (2025)tapaus tuli myös mieleen:
Oululaisnuoret pahoinpitelevät ja kiusaavat aikuista naista, videot leviävät somessa – poikkeuksellinen viesti
Oulussa on nuorisojoukkioita, jotka käyvät aikuisten päälle: huutelevat, solvaavat, kuvaavat, uhkailevat tappaa. Taustalla on voimakas biletyshalu ja kun heitä estetään järjestämästä niitä he hyökkäävät estäjien päälle.
Mitää! Ei oo onneksi tähän mennessä ikinä huudellut. N30+
Jotenkin vinksahtaneen vaikutelman antavat jos ja kun huomio kiinnittyy teini-ikäistä vanhempaan feminiiniin. Ja toki, hävytön ulkonäköhuutelu on asiatonta aina!
Mulla on päihdetyypinseurueen alaikäisporukka selän takana tai sen juopon kämpästä huutelevana riesana.
Todella on sillä kakaralla/kakaralaumalla päässä vikaa jos mielenkiinto on vanhassa ihmisessä! Ei ole luonnollista, mutta ihmekö tuo kun kannabis- ym. päihdetyypin seurueeseen kuuluvat!
Mies on hyvä ja keskittyy vaan siihen omaan pukeutumiseensa. Seuraava saa tutustua ystävääni Moraan.