Huuteleeko teinipojat sinulle?
Olen havahtunut, että minulle on tässä vuoden sisällä huudeltu monesti. Milloin läskiä, rumilusta, milffiä... Yksikin sanoi kohdalla, että "näytit kauempaa kuumalta, mutta olet ruma". Olin siis koiran kanssa lenkillä. Mitä v ittua oikeasti!? Ihan kantasuomalaisia broccolipäitä.
Kommentit (150)
En muista, että olisi ikinä kukaan huudellut. Itse asiassa just tällä viikolla yks teinipoika piti kaupan ovea auki mulle, mikä oli ihan kiva 'yllätys'.
N45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät huutele, mutta kuvaavat ja naureskelevat. Tätä tekevät teinit ja lapset, pojat ja tytöt.
Eivät kuvaa eivätkä naureskele. Kuvittelet vain itsestäsi liikoja. Et ole maailman napa
Se, ettei sinulla ole kokemusta jostain asiasta ei tarkoita ettei kenelläkään muulla olisi.
Höpö höpö. Teineillä ja lapsilla on omat hauskat juttunsa. Ihan turhaan kuvittelet, että sinä muka olisit jotenkin kiinnostava.
Vastaus oli sille, joka asui ala- ja yläkoulun vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Ainahan teinit on jotain huudelleet, mutta nykyään törkeämmin... Kaikki muu riehuminen vielä huutelun päälle.
No me emme ainakaan huudelleet mutta se olikin ysäriä. Eikö teini ole aika vanha huutelemaan.... Olin noin 25 kun pikkupoika sanoi minulle ensin anna röökiä ja kun sanoin että menkää pojat leikkimään vielä muutamaksi vuodeksi niin vastasi annatko p*llua? Näytti noin 8v. Ja kun olin ehkä 13v niin n.50v näköinen mies sanoi kännissä hyvin on tukkaa yläpäässä, mikäs on tilanne alapäässä. Onneksi en ole joutunut todistamaan tyttöjen huutelevan, varmasti tekee sitä mutta en halua ajatella että niin matalalla mennään jo.
Vierailija kirjoitti:
En muista, että olisi ikinä kukaan huudellut. Itse asiassa just tällä viikolla yks teinipoika piti kaupan ovea auki mulle, mikä oli ihan kiva 'yllätys'.
N45
Tässä on myös kauppa koulujen vieressä. Lapset ja nuoret osaavat käyttäytyä todella hyvin.
Ei ole teinit huudelleet. Yleensä aikuiset on niille näkymättömiä. Teinitytöissä olen huomannut sellaista kummaa ylenkatsetta ja ihmisvihaa....eivät esim. väistä muita väkijoukoissa. Pojat yleensä kohteliaampia ja avuliampia.
Ne ketkä huutelee on kaltaiseni keski-ikäiset naiset. Jatkuvasti todistan esim. pyörällä sohlaavaa tätiä, joka huutaa muille, vaikka itse on väärässä. Yksikin huusi aivan törkeitä h%%€tteluja ja kirosanoja nuorelle äidille lastenvaunujen kanssa. Ja tämä " rouva" näytti päällepäin oikein tyylikkäältä ja normaalilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainahan teinit on jotain huudelleet, mutta nykyään törkeämmin... Kaikki muu riehuminen vielä huutelun päälle.
No me emme ainakaan huudelleet mutta se olikin ysäriä. Eikö teini ole aika vanha huutelemaan.... Olin noin 25 kun pikkupoika sanoi minulle ensin anna röökiä ja kun sanoin että menkää pojat leikkimään vielä muutamaksi vuodeksi niin vastasi annatko p*llua? Näytti noin 8v. Ja kun olin ehkä 13v niin n.50v näköinen mies sanoi kännissä hyvin on tukkaa yläpäässä, mikäs on tilanne alapäässä. Onneksi en ole joutunut todistamaan tyttöjen huutelevan, varmasti tekee sitä mutta en halua ajatella että niin matalalla mennään jo.
Minä olin teini 2000-luvun alussa ja silloin kyllä jotkut kaveriporukan pojat huutelivat.
Puhelimella (sala)kuvaaminen tuntuu olevan se hauska juttu monille.
Oli jo siihen aikaan kun itse olin nuori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät huutele, mutta kuvaavat ja naureskelevat. Tätä tekevät teinit ja lapset, pojat ja tytöt.
Eivät kuvaa eivätkä naureskele. Kuvittelet vain itsestäsi liikoja. Et ole maailman napa
Se, ettei sinulla ole kokemusta jostain asiasta ei tarkoita ettei kenelläkään muulla olisi.
Gelotofobia on sairaalloinen pelko joutua naurunalaiseksi. Gelotofobiasta kärsivä tyypillisesti kuvittelee, kun ihmiset nauravat, he nauravat hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole teinit huudelleet. Yleensä aikuiset on niille näkymättömiä. Teinitytöissä olen huomannut sellaista kummaa ylenkatsetta ja ihmisvihaa....eivät esim. väistä muita väkijoukoissa. Pojat yleensä kohteliaampia ja avuliampia.
Ne ketkä huutelee on kaltaiseni keski-ikäiset naiset. Jatkuvasti todistan esim. pyörällä sohlaavaa tätiä, joka huutaa muille, vaikka itse on väärässä. Yksikin huusi aivan törkeitä h%%€tteluja ja kirosanoja nuorelle äidille lastenvaunujen kanssa. Ja tämä " rouva" näytti päällepäin oikein tyylikkäältä ja normaalilta.
Siis juu. Yksi pahimmista ja törkeimmistä ihmistyypeistä on +50v. nainen. Keski-iän ylittänyt siis jo. Sitten tulee limaiset setämiehet.
T. asiakaspalvelija
Liikutko koskaan yksiksesi kaupungilla? Käytätkö julkisia paikallisliikennevälineitä?
Vierailija kirjoitti:
Ei huutele. En onneksi asu missään ghettossa vaan rauhallisessa pikkukylässä. Mua ei saa ikinä mihinkään kaupunkiin. Niin hirveää nuorisoa niissä tuntuu nykyään olevan. Enkä tarkoita vain tätä huutelua. Milloin viedään kengät jalasta, milloin heilutellaan puukkoa tai kuvataan puhelimella ilman lupaa jne. Tervetuloa maalle! Täällä haisee vain lehmän sonta ja naapurien kateus.
Oliko tuo kengät jalasta joku sanonta?
Vierailija kirjoitti:
Teineillä nyt on aina luuri kädessä. Se ei tarkoita, että sillä kuvattaisiin. Katsovat hauskoja juttuja puhelimistaan ja nauravat niille.
Se, ettei sulla ollut teininä parempaa tekemistä, ei tarkoita ettei muilla olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teineillä nyt on aina luuri kädessä. Se ei tarkoita, että sillä kuvattaisiin. Katsovat hauskoja juttuja puhelimistaan ja nauravat niille.
Se, ettei sulla ollut teininä parempaa tekemistä, ei tarkoita ettei muilla olisi.
Miksi puolustat noin hanakasti ja väität, ettei tällaisia teinejö ole?
Mun miehelle huudettiin että v***n lski h***mo kun oli Syöpähoitojen vuoksi turvonnut ja liikkui rollaattorilla 🙄tästä on aikaa pari vuotta. Mulle huudettiin viime kesänä että hei h***ra sulla on liian pienet t***t.
Vierailija kirjoitti:
Tasan kerran joku n. 15-v poika vislasi perään. Tästä yli 15 vuotta. Muuten olen miehille kuin ilmaa. N37
niinhän se kuuluu nyky metoon aikana ollakin ettei vaan kukaan ahdistu.
Jos pojilla on 16 vuotta ikää, niin laita heidät jonoon ja anna pil lua kaikille. Saavatpahan milfiä ja sinä saat kerrankin nauttia nuoren miehen kiihkeydestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ihminen kuvittelee jatkuvasti muiden nauravan tai puhuvan pahaa hänestä, kyseessä voi olla vainoharhaisuus, joka liittyy usein sosiaaliseen ahdistukseen, voimakkaaseen itsetunto-ongelmaan tai vakavampaan psyykkiseen oireeseen, kuten psykoosiin. Kokemus tuntuu kohteesta täysin todelliselta, vaikka muilla ei olisi sellaista tarkoitusta.
Vierailija kirjoitti:
Ei, kun näytän asettani.
Vornanen valmistautuu vapun viettoon näin aikaisin? Tsiisus.
Siinä varsinainen surkimus. Kuvittelee hakkaavansa lapsia ja vielä kehuu sillä.