Millä mä saan mun tyttärelle päähän,että isot ja näkyvät tatskat pilaa sen tulevaisuuden?! On 19 eli en mä voi määrätä
Mutta pahalta tuntuu. Toinen reisi,molemmat polvet, kaula ja selkä jo ihan täynnä mustetta, Ei ole nätti näky,vaikka niin luulee.
Kommentit (239)
Ei tatuoinnit mitään pilaa. Sinä pilaat. Tyttäresi valitsee tatuoinnit ja poistaa lannistavan äitinsä.
Minusta tatuoinnit näyttävät likaisilta. Ällöttää nähdä kuinka kokit tatuoiduilla käsillään tekevät ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Arvot olisi pitänyt iskostaa jo nuorena. Kai arvostelit tatuoituja jo lapsena? Onko lapsella mielenterveysongelmia?
Muutto Japaniin voisi muuttaa mielen. Siellä ei ole tatuoituja ihmisiä, ellei ole rikollinen.
kyllä tatuoidut suomessakin ovat pääosin rikollisia tai rikollispiireissä viihtyviä.
Vierailija kirjoitti:
Päästä irti, kontrollifriikki psyko
Sellainen vanhempi, joka suree 19-vuotiaan ratkaisuja, ei ole kontrollifriikki. Yhdeksäntoistavuotias ei hahmota, että ratkaisujensa kanssa on elettävä vielä kolme-, neljä-, viisi-, kuusi-, seitsemänkymmenvuotiaanakin. Vuodet vierivät nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Tatskat todellakin vaikuttaa, ja asettaa rajoja mm. työpaikan ja puolison suhteen. Ei niitä ylempi keskiluokka hyväksy, joten tyttären elämä on aika taputeltu pitkälti eteenpäin. Ehkä se olisi muutenkin, ja tatskat ovat vain merkki jo tehdyistä arvovalinnoista, eivätkä syy?
Tämän takia olen tosi tarkkana oman tyttären kanssa. On vasta pieni, mutta vien kulttuurilomille ja kivoihin hotelleihin, asun liian kalliisti ns. paremman väen joukossa, koulu on shoppailtu, kotitehtävät tehdään yhdessä, vaatteet on kauniita, hiukset ja hampaat hoidetaan hyvin, opetan kosmetiikasta ikätason mukaan, juhlaperinteitä ja etikettejä vaalitaan, kaupungilla ei kuljeta hengaamassa, alkoholia ei käytetä kotona, kirjoja luetaan paljon.
Oma kasvatus ei todellakaan ollut tällaista, joten opettelua itsellekin.
Ei mahda mitään.
Sometrendi on sometrendi ja sitä on seurattava.
Nykyään tatuoidut saavat helpommin töitä kuin tatuoimattomat.
Kyllähän, se virhe on jo tapahtunut tyttösi ollessa nuorempana jos ei tuota itse tajua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytä tyttärelle kuvia eläkeikäisistä naisista, mummoista. Kysy sitten, että miltä tatska näyttää sen ikäisenä tyttären mielestä, kun vartalossakin on ryppyjä kasvojen lisäksi. Ja kun on korkea ikä.
Ei niin kovin kaukana tulevaisuudessa vanhainkodissa: "Hei, devils daughter pitäisi käydä kuivittamassa ja sister of satan on taas repinyt katetrin irti, käytkö katsomassa"
Wallah, veli.
Aiheutat ehkä jyrkällä asenteellasi kapinointia, joka innostaa tytärtä ottamaan yhä suurempia tatuointeja.
Vierailija kirjoitti:
Se on sun tyttäresi päätös. Turha sun inistä siinä.
Tiedätkö mitä on kasvattaminen?
50luku soitti ja pyysi ennakkoluulonsa takaisin.
Tatuointeja on nykyään lääkäreilläkin.
Pari pientä tatuointia voi olla joku muoti-ilmiö ja ne saa helposti pois myöhemmin. Tatuoinnit kaulasta lähtien on toinen juttu. Mutta eipä enää voi kääntää aikaa takaisin lapsuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Kysy uskovaisilta. He ovat mestareita täyttämään lasten päitä täydellisellä hölynpölyllä.
Kiitos nauruista :D Siis oikeasti, tämä oli hauska kommentti.
Kun minä olin parikymppinen silloin otettiin tribaali alaselkään tai perhonen nilkkaan.
Tatuoinnin ei haluttu näkyvän kaikille.
Nykyään parikymppiset tytöt ottaa heti jonkun mandalan otsaan eikä mieti, että sen kanssa eletään seuraavat 60 vuotta..
Martinakin yrittää nyt vimmatusti poistaa lukemattomia tatuointeja käsivarsista ja vatsasta. Menee vuosia, jos saa ikinä pois. Syynä kaiketi toive löytää vihdoin joku vähän tasokkaampi mies.
Kerro, että myrkyt päättyvöt elimistöön. Koko elimistöön ja sitä kautta- munuaiset, lymfa, hermosto jne alkaa vaikuttaa elimistön jaksamiseen, terveyteen. Väsymys, alakuloisuus, apatiaa, eri ihmidiin vaikuttaa eri tavoin. Mutta vaikuttaa.
Myöhäistä enää mitään yrittää, jos kerta on jo pilannut itsensä. Ehkä katuu sitä joskus, mutta eläkööt valintojensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Arvot olisi pitänyt iskostaa jo nuorena. Kai arvostelit tatuoituja jo lapsena? Onko lapsella mielenterveysongelmia?
Muutto Japaniin voisi muuttaa mielen. Siellä ei ole tatuoituja ihmisiä, ellei ole rikollinen.
En usko, että kaikkien kohdalla toimisi.
Jotkut ihmiset kun vain ovat sellaisia, että kielletty himoittaa.
Kaikki toivo on jo heitetty, hän on jo peruuttamattomasti pilalla.