Millä mä saan mun tyttärelle päähän,että isot ja näkyvät tatskat pilaa sen tulevaisuuden?! On 19 eli en mä voi määrätä
Mutta pahalta tuntuu. Toinen reisi,molemmat polvet, kaula ja selkä jo ihan täynnä mustetta, Ei ole nätti näky,vaikka niin luulee.
Kommentit (136)
Vierailija kirjoitti:
No sentään ei ole tatuointeja vielä kaulassa/ kasvoissa ? Toivottavasti ei tulekaan.
Aika kauheita esim häissä ja muissa juhlissa kun näkyy juhlamekossa ihon tatuoinnit. Eikö niihin kyllästy ? Rintakehässä suuri perhonen kaulaan asti.
Olen ihminen, joka pitää samoja vaatteita ja koruja pitkään. Mutta jopa minäkin aikanaan niihin kyllästyn ja haluan uutta ja vaihtelua. Tatuointi on loppuelämän..
Kaulassa on jo, niinhän aloituksessa sanottiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tytär haluaa olla malli, näyttelijä tai lentoemäntä niin silloin ei kannata tatuointeja ottaa, koska ilman niitä työllistyy paremmin.
Lennän paljon työni vuoksi. Kertaakaan en ole nähnyt kaulatatuointia lentoemännällä, tai kenelläkään muullakaan lentokoneessa työskentelevällä. Ei lentoyhtiöt hyväksy näkyviä tatuointeja.
Onko kukaan kysynyt typykät, haluaako se olla lentoemäntä?
Onpas täällä paljon omien pierujen haistelua ns. paremmilta ihmisiltä :D Ja jokin outo kammo alaluokkaista porukkaa kohtaan. Järkyttävää ylenkatsetta, josta oikeasti huokuu alhainen sivistys. Sivistystä ja muiden ihmisten kunnioittamista ei korkeissa kouluissa aina opi...
t. 0 tatuointia, enkä aiokaan ottaa
Vierailija kirjoitti:
Tuossa iässä on hyvin vaikea enää vaikuttaa. Veikkaan, että olet päästänyt tyttäresi amikseen, ja sieltä tarttuu kavereiden kautta se arvomaailma. Jos sotkeudut liian jyrkästi, voi olla, että rikot vain välit tyttäreesi. Mutta ajattele vaikka niin, että se on hänen elämänsä, ja hän elää niiden ratkaisujen kanssa, mitä itse nyt tekee. Sinulla on oma elämäsi, ja omat ratkaisusi, joiden kanssa elät. Keskity nyt siihen omaan elämääsi.
Meillä sama kuin aapeellä.
Kylläkin koulutus on lukio ja nyt yliopistossa.
Olen ajatellut, että on oma kehonsa ja om valintansa.
Puhuin hänelle monta kertaa ennen 18:aa ikävuottaan, että harkitsisi ja odottaisi vaikka kolmekymppiseen.
Ei odottanut. Itse valitsee, vaikken minä tykkäisikäån.
Ottaahan se minua pattiin, mutta näin on.
Rakas lapsi. Omat valinnat me jokainen tehdään.
Vietääkö tyttäresi tietämättäsi aikaa prosenttijengiläisten kanssa vai käykö salaa trippaamassa?
En palkkaa näkyvästi tatuoituja! Saavat pitää tunkkinsa.
En palkkaa huulitäytettyjä, raskaasti meikattuja tms. Antaa tyhjäpäisen kuvan.
Vierailija kirjoitti:
aikuisviihde tähdillä on kaikilla tatskat. Onko kenties tyttäresi varttunut ilman isää?
Tämä juuri! Ukot passaa kuinka rumaa on mutta samalla r u n k k a a va t katsellen naisia joilla on.
Taas vain yksi miesten kaksinaismoralismin osoitus.
Ps. Tosi Miehet ovat harvassa ja tämä 90% moskaa pilaa heidänkin maineensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa iässä on hyvin vaikea enää vaikuttaa. Veikkaan, että olet päästänyt tyttäresi amikseen, ja sieltä tarttuu kavereiden kautta se arvomaailma. Jos sotkeudut liian jyrkästi, voi olla, että rikot vain välit tyttäreesi. Mutta ajattele vaikka niin, että se on hänen elämänsä, ja hän elää niiden ratkaisujen kanssa, mitä itse nyt tekee. Sinulla on oma elämäsi, ja omat ratkaisusi, joiden kanssa elät. Keskity nyt siihen omaan elämääsi.
Meillä sama kuin aapeellä.
Kylläkin koulutus on lukio ja nyt yliopistossa.
Olen ajatellut, että on oma kehonsa ja om valintansa.Puhuin hänelle monta kertaa ennen 18:aa ikävuottaan, että harkitsisi ja odottaisi vaikka kolmekymppiseen.
Ei odottanut. Itse valitsee, vaikken minä tykkäisikäån.
Ottaahan se minua pattiin, mutta näin on.
Rakas lapsi. Omat valinnat me jokainen tehdään.
Eikä ole. Nyt keksit omiasi.
Vierailija kirjoitti:
En palkkaa näkyvästi tatuoituja! Saavat pitää tunkkinsa.
Avajas porttis p e r s e e si, pyllistää vielä nopeeestii. Reikääsi tummelii levittää. Kohta saat peppuun siementää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aikuisviihde tähdillä on kaikilla tatskat. Onko kenties tyttäresi varttunut ilman isää?
Tämä juuri! Ukot passaa kuinka rumaa on mutta samalla r u n k k a a va t katsellen naisia joilla on.
Sinä, joka kirjoitat yhden lauseen yhdelle riville. Sinut tunnistetaan kyllä, palstavakio, joka paikkaan kommentoija.
Vierailija kirjoitti:
Se on sun tyttäresi päätös. Turha sun inistä siinä.
Eri, mutta kyllä niistä saa mielipiteen sanoa. Harvassa ovat tatuoidut kauniit naiset. Yleisesti ovat kuin oksennusläjä kiinnostavuudeltaan...
Vierailija kirjoitti:
Mahkut DI:n vaimoksi: ZERO! = ruined future
Miksi joku haluaisi nimen omaan DI:n vaimoksi?? Valitseeko joku puolison ammatin perusteella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä, joka kirjoitat yhden lauseen yhdelle riville. Sinut tunnistetaan kyllä, palstavakio, joka paikkaan kommentoija.
Hyvä että tunnistat! Sähän täällä makaat jokapäivä u lisemassa. Eikö ole hyvä että sullekin on viihdettä tarjolla ja lähes ilmaiseksi?
Seuraavaksi hakee TV ohjelmaan TIS
Lennän paljon työni vuoksi. Kertaakaan en ole nähnyt kaulatatuointia lentoemännällä, tai kenelläkään muullakaan lentokoneessa työskentelevällä. Ei lentoyhtiöt hyväksy näkyviä tatuointeja.