Millä mä saan mun tyttärelle päähän,että isot ja näkyvät tatskat pilaa sen tulevaisuuden?! On 19 eli en mä voi määrätä
Mutta pahalta tuntuu. Toinen reisi,molemmat polvet, kaula ja selkä jo ihan täynnä mustetta, Ei ole nätti näky,vaikka niin luulee.
Kommentit (239)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät estä nykyään töiden saamista.
Kyllä estää. Esim. fine dining -ravintolan tarjoilija, hyvän lääkäriaseman sairaanhoitaja, lääkäri, lakimies, balettitanssija, malli, klassisen musiikin viulisti, opettaja muulla kuin erityisluokissa, asikaspalvelija, jossa kohdataan asiakas kasvotusten, jooga/pilatesopettaja, voimistelu, tanssi jne jne.
Näihin ei kaulatatuoitu pääse.
Mulla on tatuointeja ja lävistys kasvoissa. Työskentelen luokanopettajana ihan yleisopetuksen luokassa, tällä hetkellä vielä alkuopetuksessa.
Mieheni on tatuoitu juristi.Upeaa, että ihan tatuoitu juristi ;D
Kolme asiaa olen aikanani poikani kanssa tehnyt oikein. Tatuionnit kielsin, mopoa en ikinä hänelle hankkinut, enkä sallinut lävistyksiä. Huomasin toki, että vaihdossa oli korvaansa pienen hankkinut? Siitäkin järkytyksestä selvisin, koska rakastan häntä niin suuresti :D Ajokortin ja auton hankimme heti, kun ikä riitti!
Meidän pojat saivat mopokortin ja mopon. Toinen halusi kevarikortin ja kevarin, sai. Toinen halusi isomman moottoripyörän ja kortin, sai. Nyt kevarikortti muuttuu isommaksi, maksamme yo-lahjana. Kumpikaan ei halua ajaa autolla. Molemmilla on tatskoja hillitysti ja toisella muutama lävistys. No se pointti: Rakastamme molempia täydestä sydämestä.
Voin nähdä sieluni silmin kuin poikanne makaa keittiön pöydällä ja kaivatte jengi ammuskelussa tullutta luotia keittiö veitsellä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tatuoinnit mitään pilaa. Sinä pilaat. Tyttäresi valitsee tatuoinnit ja poistaa lannistavan äitinsä.
Äiti voi liittyä meihin sivistyneisiin. annetaan wt olla omassa rauhassa. Tervetuloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päästä irti, kontrollifriikki psyko
Sellainen vanhempi, joka suree 19-vuotiaan ratkaisuja, ei ole kontrollifriikki. Yhdeksäntoistavuotias ei hahmota, että ratkaisujensa kanssa on elettävä vielä kolme-, neljä-, viisi-, kuusi-, seitsemänkymmenvuotiaanakin. Vuodet vierivät nopeasti.
Erikoista miten lapsia kasvatetaan jos täysi-ikäinen ei ymmärrä tekojensa seurauksia. Ne pitäis jo olla hallussa ennen ylä-astetta.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään tatuoidut saavat helpommin töitä kuin tatuoimattomat.
Vierailija kirjoitti:
Aiheutat ehkä jyrkällä asenteellasi kapinointia, joka innostaa tytärtä ottamaan yhä suurempia tatuointeja.
isän puute.
Vierailija kirjoitti:
50luku soitti ja pyysi ennakkoluulonsa takaisin.
Tatuointeja on nykyään lääkäreilläkin.
2026 soitti
ei todellakaan ole lääkäreillä xD
Vierailija kirjoitti:
Martinakin yrittää nyt vimmatusti poistaa lukemattomia tatuointeja käsivarsista ja vatsasta. Menee vuosia, jos saa ikinä pois. Syynä kaiketi toive löytää vihdoin joku vähän tasokkaampi mies.
Martina ei vaan tajua että elämän historia ja ikää ei voi pyyhkiä pois.
Vierailija kirjoitti:
Tatuointeja olen nähnyt esim lääkäreillä, sairaanhoitajilla, juristeilla. Tuskin on pilannut elämää.
Entä silloin kun olet ollut hereillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuointeja olen nähnyt esim lääkäreillä, sairaanhoitajilla, juristeilla. Tuskin on pilannut elämää.
2000-luvulla tatuointimuoti vapautui, ja monet nuoret ovat ottaneet silloin tatuointeja. Nämä ovat nyt niitä ruuhkavuosissaan eläviä ammattilaisia. Siksi niitä näkee myös lääkäreillä, juristeilla ym. korkeasti koulutetuilla ihmisillä. Tämä ei silti poista sitä, että ne on nuoruuden tyhmyydessä otettuja. Oman aikansa tatuointiguru k von dee on sittemmin peittänyt kaikki kuvat käsivarsistaan mustalla.
Juristeja ei ole suomessa montaa sataa. Piirit on meillä pienet ja voin todeta tuntien 90% heistä että ei ole tatuointeja.
-OTM
Vierailija kirjoitti:
Olen 42-vuotias mies, enkä tunne yhtäkään miestä, joka pitäisi tatuoinneista tai huulitäytteistä naisilla. Ehkä ne on sitten just niitä miehiä, joiden takia naiset kuvittelee tarvitsevansa feminismiä.
Sama juttu. En ole koskaan kuullut yhdenkään miehen toteavan että "oispa sillä muijalla ollut tatuointeja! " Sen sijaan aika moni toteaa tatuoinnit yhdeksi kriteeriksi miksi ei jatka tapailua.
M39
Vierailija kirjoitti:
En olisi liian huolissani ainakaan työpaikan puolesta, jos nykyiset tatuoinnit on piilotettavissa vaatteilla. Olen itse juristi, ja monella kollegalla suuriakin tatuointeja. Toki siinä on mennyt vuosia, että olen ne ylipäänsä huomannut, sillä usein nämä ihmiset pitävät sen verran peittäviä vaatteita töissä, etteivät tatuoinnit asiakkaille tai työkavereille näy.
Terveysriskit toki erikseen – laseroinnin seurauksista on käsittääkseni jo joitain terveystutkimuksia ja sekään ei ole riskitöntä, kun musteet lähtevät kiertämään elimistöön.
mekaanikon haalari piilottaa todella hyvin!
-Toimitusjohtaja
Yleensä tatuointeja hankitaan siksi, että niillä mukamas halutaan sanoittaa sielun sanomaa vain itselleen, mutta jostain syystä ne päätyvät näkyville paikoille muillekin näyteltäviksi, eli ts. huomion huoraamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 42-vuotias mies, enkä tunne yhtäkään miestä, joka pitäisi tatuoinneista tai huulitäytteistä naisilla. Ehkä ne on sitten just niitä miehiä, joiden takia naiset kuvittelee tarvitsevansa feminismiä.
Sama juttu. En ole koskaan kuullut yhdenkään miehen toteavan että "oispa sillä muijalla ollut tatuointeja! " Sen sijaan aika moni toteaa tatuoinnit yhdeksi kriteeriksi miksi ei jatka tapailua.
M39
Kuule ei varmaan naisia kiinnosta mitä joku konservatiivi ajattelee hänestä ja halua juuri häntä kumppaniksi. Jos joku sanoisi, ettei voisi olla kanssani tatuoinnin takia niin eipä minuakaan kyseinen ihminen kiinnostaisi, vaikka minulla ei olekaan tatuointia. Tuollainen ennakkoluulo kertoo, että saattaa olla muutenkin kontrolloiva ja jotenkin jäykkä.
Vierailija kirjoitti:
aikuisviihde tähdillä on kaikilla tatskat. Onko kenties tyttäresi varttunut ilman isää?
Minä olen varttunut ilman isää eikä ole yhtäkään tatskaa, enkä ole aikuisviihteessä mukana :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M39Kuule ei varmaan naisia kiinnosta mitä joku konservatiivi ajattelee hänestä ja halua juuri häntä kumppaniksi. Jos joku sanoisi, ettei voisi olla kanssani tatuoinnin takia niin eipä minuakaan kyseinen ihminen kiinnostaisi, vaikka minulla ei olekaan tatuointia. Tuollainen ennakkoluulo kertoo, että saattaa olla muutenkin kontrolloiva ja jotenkin jäykkä.
Itse en ole kovinkaan konservatiivinen, kontrolloiva tai jäykkä, mutta pidän tatuointeja yksinkertaisesti hiton rumina. En ottaisi tatuoitua miestä. Sori. Ne miehet on muille naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On akateemisella puolella tatuointeja tohtoreita myöten. Ilmiö on valtavirtaistunut huimasti viimeisten 10-20 vuoden aikana. Korneja suurin osa niistä kuvista on, mutta näin nyt vain on käynyt. Varmaan vaikuttimista löytyy tutkimustakin. Liittyisikö tämän ajan yltiöyksilöllisyyden tavoitteluun, en tiedä.
Kyllä. Ja aina tulee hylkimis- ja vastareaktio, kun uusi ilmiö alkaa tuntua vanhanaikaiselta. Kehon voimakas muokkaus on aina oman aikansa ilmiö eli trendi, ei pysyvä tila.
Kyllä ihmiset ovat muokanneet kehojaan tatuoinneilla ja monilla muilla keinoilla vuosituhansia. Ötzilläkin oli useita tatuointeja.
Millä tavalla se tulevaisuus tuossa pilaantuu?
Vierailija kirjoitti:
Jos kaula on jo tatuoitu niin tilanne on jo menetetty. Olisi pitänyt toimia heti, kun suunnittelee ensimmäistäkään tatuointia.
Olisi pitänyt myös varoittaa tatuointien kemikaaleista, miten niistä voi seurara syöpiä, vammainen lapsia ja työuran kaventuminen. Nämä tulee tehdä kotona, koska koulu ei nykyään tuo ilmi muuta kuin suvaitsevaisuutta.
Mitkä tulee tehdä kotona? Kemikaalit?
Tatuoinnit on yleisiä nykyään. Niiden kanssa eletään, oli virheitä tai ei. Sen verran maksavat, että yleensä ihmiset suunnittelevat niitä ja harkitsevat. Jokaisen keho on yksityisasia.
Omat 14 ja 16vuotiaat tyttäret eivät halua tatuointeja luultavasti siksi,että minulla ja miehelläni on niitä eikä oikein kapinointi toimi, jos mutsikin on tatskattu :D
Esikoinen kyllä haaveilee microdermal-lävistyksistä poskiin ja nuoremmalla on nenälävistys.
En ymmärrä mistä puhut. Lue viestit tarkemmin ei 6 vuotias vaan 16.