Yksinäinen. Mitä teet pääsiäisenä?
Kommentit (68)
Pe-su töissä, ma vedän suklaaöverit.
Olen töissä to-ma. Näin joku perheellinen saa viettää pääsiäistä perheensä kanssa. En vietä kirkollisia pyhiä, mulle normaali arki, tykkään toki pyhälisistä. Jos ei olis lisiä, en viitsis vaivautua töihin.
Luen, käyn näyttelyssä, teen jotain ruokaa, ulkoilen, siivoan auton sisältä, saunon, olen vaan.
Käyn ostamassa PS5:n. Juon kaljaa ja pelaan.
Katselen jos löytäisi kivan keskustelun jossa asiaa ja puutaheinää 😀 (vinkkejä?). Käyn hautausmaalla viemässä kynttilöitä, ulkoilen jos sää sallii, katson televisiota ja varsinkin jos jotain tulee Vatikaanista vaikken ole uskovainen, haaveilen koirasta, käytän kissaa kävelyllä, syön ja juon jotain hyvää, harmittelen ettei ole ystäviä, ilahdun kun huhtikuu on jo ovella 💖
Luen, teen ruokaa, katson näkemättä jääneitä sarjoja ja Nhl-kiekkoa, käyn kävelyllä ja messussa
Menen isoisän luo leipomaan pullaa ja karjalanpiirakoita. Sitten me herkuttelemme.
Luen, katson mieleisiä sarjoja, käyn koiran kanssa pitkillä lenkeillä, käyn saunassa, teen käsitöitä, soittelen siskolleni ja ystävälleni, teen lempiruokiani sitruunarisottoa ja parsaa, rahkapullia ym.
Aion katsoa Uspenskin Pääsiäisjumalanpalveluksen. Lauloin eräässä ortodoksikuorossa aikoinaan ja pääsiäisenä lauletaan kauneimmat laulut. Hyräilen mukana. Pipenä tulee pari vierasta ja syödään lammas-stifadoa. Nam!
Vanhemmat tulee käymään, syödään miehen kanssa hyvää ruokaa ja myöhemmin ystävien kanssa ravintolaan juomaan viiniä.
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat tulee käymään, syödään miehen kanssa hyvää ruokaa ja myöhemmin ystävien kanssa ravintolaan juomaan viiniä.
Kyynel kun olet niin yksinäinen. Olet. Olet oikeasti.
Luen, käyn kiirastorstaina ehtoollisella. Areenasta katson leffoja ja sarjoja. Käyn uimassa ja ulkoilen. Mukavaa pääsiäistä kaikille!
Menen onkimaan siikaa meren rannalle 8 tunniksi. Sitten möllötän kotona loppuillan ja nukun aamun saakka.
Täytän aktiivimallin asettamaa velvollisuuttani.
Olen yksin.