Millä mä saan mun tyttärelle päähän,että isot ja näkyvät tatskat pilaa sen tulevaisuuden?! On 19 eli en mä voi määrätä
Mutta pahalta tuntuu. Toinen reisi,molemmat polvet, kaula ja selkä jo ihan täynnä mustetta, Ei ole nätti näky,vaikka niin luulee.
Kommentit (239)
Vierailija kirjoitti:
Ei millään jaksaisi käydä tätä keskustelua enää vuonna 2026.
Samaa tässä mietiskelin, eiköhän tämän olisi pitänyt olla jo taputeltu vuosituhannen vaihteessa.
Esittelet sille naamatatuointeja ja kaivat tarinoita netistä miten se on vaikuttanut esimerkiksi työpaikan saamiseen?
Sinä et voi määrätä, mutta voit kertoa vaikutukset ja lopulta meidän on aikuisina vain hyväksyttävä se, että toinen aikuinen saa perseillä elämänsä, se on hänen oikeutensa.
Kuvattomia ihoja kaivataan vain vanhainkodeissa, Sielläkään hoitajia ei diskriminoida muutaman kuvan perusteella pörssiyritykseen työhönotossa.
Ongelma on sama kuin huutavassa työvoimapulassa, pula on asiakkailla.
Menetteleehän ne tatuoinnit kunhan eivät ole kasvoissa / kaulassa. Se on totaalinen Red flag.
Joskus telkkariohjelmassa etsittiin nuorille uutta elämän suuntaa. Joku nuori nainen havitteli näyttelijän töitä, mutta oli runsaasti tatuoitu. Myös kaula ja rintakehä. Juu saahan ne "peitettyä" mutta jos tarjolla on näyttelijöitä samaan rooliin tatuoimaton ja tatuoitu, niin kyllä tatuoimaton sen roolin saa. Harvassa on rikollisen päihteidenkäyttäjän roolihahmot joihin tatuointi sopii.
Jos ruma, niin ei muutu rumemmaksi, mutta jos kaunis on eriasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aikuisviihde tähdillä on kaikilla tatskat. Onko kenties tyttäresi varttunut ilman isää?
Tämä juuri! Ukot passaa kuinka rumaa on mutta samalla r u n k k a a va t katsellen naisia joilla on.
Taas vain yksi miesten kaksinaismoralismin osoitus.
Ps. Tosi Miehet ovat harvassa ja tämä 90% moskaa pilaa heidänkin maineensa.
Onneksi sinä annat miehellesi joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kaula on jo tatuoitu niin tilanne on jo menetetty. Olisi pitänyt toimia heti, kun suunnittelee ensimmäistäkään tatuointia.
Olisi pitänyt myös varoittaa tatuointien kemikaaleista, miten niistä voi seurara syöpiä, vammainen lapsia ja työuran kaventuminen. Nämä tulee tehdä kotona, koska koulu ei nykyään tuo ilmi muuta kuin suvaitsevaisuutta.
Tämä minuakin arveluttaa eniten. Vasta nyt alkaa tulla enemmän tietoa, miten tatuointimusteet vaikuttavat elimistöön. Mahdollisesti voivat aiheuttaa syöpää.
Lundin yliopistossa tehdyn tutkimuksen mukaan tatuoinnit lisäävät riskiä sairastua imusolmukesyöpään 20 %. Minulla on niitä 90-luvun lopussa otettuja tatuointeja ollessani alle 40. Kolme vuotta sitten sairastuin krooniseen lymfaattiseen leukemiaan, parantumattomaan verisyöpään. Hoitava lääkärini HUSissa ei kuitenkaan pidä korrelaatiota ehdottomana, mutta tulevaisuudessa saadaan varmasti lisää luotettavaa tutkimusdataa Suomestakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät estä nykyään töiden saamista.
Kyllä estää. Esim. fine dining -ravintolan tarjoilija, hyvän lääkäriaseman sairaanhoitaja, lääkäri, lakimies, balettitanssija, malli, klassisen musiikin viulisti, opettaja muulla kuin erityisluokissa, asikaspalvelija, jossa kohdataan asiakas kasvotusten, jooga/pilatesopettaja, voimistelu, tanssi jne jne.
Näihin ei kaulatatuoitu pääse.
Mulla on tatuointeja ja lävistys kasvoissa. Työskentelen luokanopettajana ihan yleisopetuksen luokassa, tällä hetkellä vielä alkuopetuksessa.
Mieheni on tatuoitu juristi.
Weetee-jengiä. Lapsiparat, mitä pahaa ne on tehneet. Linnakundit tarttee kyllä usein asianajajaa.
mene töihin, muuta neuvoa ei tule
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä estää. Esim. fine dining -ravintolan tarjoilija, hyvän lääkäriaseman sairaanhoitaja, lääkäri, lakimies, balettitanssija, malli, klassisen musiikin viulisti, opettaja muulla kuin erityisluokissa, asikaspalvelija, jossa kohdataan asiakas kasvotusten, jooga/pilatesopettaja, voimistelu, tanssi jne jne.
Mulla on tatuointeja ja lävistys kasvoissa. Työskentelen luokanopettajana ihan yleisopetuksen luokassa, tällä hetkellä vielä alkuopetuksessa.
Jep. Mä olen ollut ihan tavallisen oppilaitoksen rehtori ja mulla on kolme näkyvää tatuointia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Upeaa, että ihan tatuoitu juristi ;D
Kolme asiaa olen aikanani poikani kanssa tehnyt oikein. Tatuionnit kielsin, mopoa en ikinä hänelle hankkinut, enkä sallinut lävistyksiä. Huomasin toki, että vaihdossa oli korvaansa pienen hankkinut? Siitäkin järkytyksestä selvisin, koska rakastan häntä niin suuresti :D Ajokortin ja auton hankimme heti, kun ikä riitti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään on jo asiakaspalveluammateissakin tatuoituja ja lävistettyjä ihmisiä "shokkivärisine" hiuksineen, ne alkaa olla ihan normaalia.
En usko, että sellaisten takia työura enää menee pilalle.
Ja hän ei varmaan ajattele että pakko olla "nätti" muiden mielestä, varmaan katsoo että itse tykkää.
Miten hänen elämä on pilalla sun mielestä?
näin normaalisoidaan eri asioita. Milloin normaalisoidaan parisuhde 16 vuotiaan naisen ja vanhemman miehen kanssa? Ainiin se ei riko feministien kuviteltuja lasikattoja.
Hei pedo, hieno aasinsilta taas. Mikähän muuten siinä on että miehet tykkää julistaa jos on pervoja/pedoja mutta no näin naisena ei tuu mieleen tunkee joka ketjuun omia mielihaluja vatsinkaa jos niitä ei edes kysytä tai niistä keskustella. Ja parasta on kun tälläiset miehet luulee että naiset loukkaantuu vaikka se on vaan hyvä että tulee selväks asap. Sanoin ton lopun vaan kun tiiän että seuraava kommentti olis tyyliin ”mamma loukkaantui” (vaikken oo mammakaan)
Vierailija kirjoitti:
Näytä tyttärelle kuvia eläkeikäisistä naisista, mummoista. Kysy sitten, että miltä tatska näyttää sen ikäisenä tyttären mielestä, kun vartalossakin on ryppyjä kasvojen lisäksi. Ja kun on korkea ikä.
Ei niin kovin kaukana tulevaisuudessa vanhainkodissa: "Hei, devils daughter pitäisi käydä kuivittamassa ja sister of satan on taas repinyt katetrin irti, käytkö katsomassa"
Vierailija kirjoitti:
Nykyään on jo asiakaspalveluammateissakin tatuoituja ja lävistettyjä ihmisiä "shokkivärisine" hiuksineen, ne alkaa olla ihan normaalia.
En usko, että sellaisten takia työura enää menee pilalle.
Ja hän ei varmaan ajattele että pakko olla "nätti" muiden mielestä, varmaan katsoo että itse tykkää.
Miten hänen elämä on pilalla sun mielestä?
Olen sote alalla, vakituinen työ. On tatskoja, yksi näkyy jatkuvasti. Ei oo ovea näytetty.
Vierailija kirjoitti:
Sanot sille vaan ettet avusta eurollakaan niissä poisto-operaatioissa ja annat aikuisen ihmisen tehä virheensä.
Miksi? Kyllä minä lapsiani auttaisin, mikäli haluaisivat tatskoista eroon.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tatuoidut aina leimataan että käyttäisi huumeita? En ole itse koskaan käyttänyt huumeita, enkä käytä vaikka onkin pari tatuointia.
Miksi m.stalaisia aina syytetään varkaiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on tatuoitu juristi.Upeaa, että ihan tatuoitu juristi ;D
Kolme asiaa olen aikanani poikani kanssa tehnyt oikein. Tatuionnit kielsin, mopoa en ikinä hänelle hankkinut, enkä sallinut lävistyksiä. Huomasin toki, että vaihdossa oli korvaansa pienen hankkinut? Siitäkin järkytyksestä selvisin, koska rakastan häntä niin suuresti :D Ajokortin ja auton hankimme heti, kun ikä riitti!
Meidän pojat saivat mopokortin ja mopon. Toinen halusi kevarikortin ja kevarin, sai. Toinen halusi isomman moottoripyörän ja kortin, sai. Nyt kevarikortti muuttuu isommaksi, maksamme yo-lahjana. Kumpikaan ei halua ajaa autolla. Molemmilla on tatskoja hillitysti ja toisella muutama lävistys. No se pointti: Rakastamme molempia täydestä sydämestä.
Ettekö ole lukeneet että tatuointimuste on myrkyllistä ja elimistöön leviää.Aiheuttaa sairauksia.
Makaako kukaan enää solariumissa?