Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Sosilaaisesta ja tunneälystä asiaa..
26.05.2007 |
Olen viime aikoina kokenut todella kovia asioita. Onneksi olen saamassa terapeutin, koska ystäville puhuminen on vain satuttanut enemmän, valitettavasti.
En ymmärrä mikä siinä on, että jos toinen sanoo esim. että olen sairastanut syöpään..
Niin siihen koetaan voivan vastata, että joo mullakin oli tossa talvella paha flunssa, mistä en meinannut selvitä hengissä.
Please, joskus voi vähän aikaa miettiä mitä sanoo ja missä tilanteessa.
Kiitos.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Siis onko sinulla todettu syöpä ja sait tollaista kommenttia kavereilta??
Voimia sulle joka tapauksessa!