Mikäköhän se ongelma oli että äiti ei voi mennä pukukoppiin imettämään vaan tehdä se näyttävästi keskellä käytävää?
Kommentit (71)
Et itsekään syö pukukopeissa.
Kopit ovat vaatteiden sovitusta varten, ei siksi että niissä imetettäisiin jolloin niitä ei pääse käyttämään oikeaan tarkoitukseensa.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt miehiä kaupoissa ylävartalo paljaalla. Naisilla on samat oikeudet kuin miehillä.
Mutta huom, "samat oikeudet" on vain silloin, kun se hyödyttää jotenkin miehiä. Muissa tapauksissa naiset ovat edelleen kakkoskansalaisia.
Näyttävästi? Oliko siinä joku tanssiesitys mukana vai jotain runonlausuntaa vai mitä?
Ei kaupoissa ole mitään pukukoppeja kuin korkeintaan henkilökunnan tiloissa.
Miten niin näyttävästi? Oliko pystyttänyt käytävän päähän kyltin, jossa luki "Imetän täällä, tulkaa kaikki katsomaan rintojani!"
Imettäminen vauvan ja äidin intiimihetki .Ruokarauha myös vauvalle ja rauhallinen ympäristö.
Ja taas aloitus samasta aiheesta, olisit kommentoinut jo täällä oleviin ketjuihin.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt miehiä kaupoissa ylävartalo paljaalla. Naisilla on samat oikeudet kuin miehillä.
Älä nyt jaksa olla noin tyhmä.
Pukukopit on tarkoitettu kaupan henkilökunnan käyttöön. Ei niitä asiakkaat saa käyttää.
Jos tarkoitit sovituskoppeja, niin niissä sovitetaan vaatteita, ei syödä.
Sinäkin voisit tilata ruokasi kotiin sen sijaan että menet näyttävästi kävelemään kaupan käytäville. Ihme exhibitionisti sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Huomiohuorausta.
Kysy äidiltäsi missä hän on huomiohuorannut imettäessään sinua silloin kun sinä olit vauva.
Mä en keksi ainoatakaan syytä, miksi sinne pukukoppiin pitäisi mennä. Pukukopit ovat vaatteiden sovittamista varten.
Vierailija kirjoitti:
Pukukopit on tarkoitettu kaupan henkilökunnan käyttöön. Ei niitä asiakkaat saa käyttää.
Jos tarkoitit sovituskoppeja, niin niissä sovitetaan vaatteita, ei syödä.
Tuolla logiilkka muka kukaan ei voi esim. kotonaan olohuoneessa syödä kun KEITTIÖ on tarkoitettu ruoanlaittoon ja syömiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomiohuorausta.
Kysy äidiltäsi missä hän on huomiohuorannut imettäessään sinua silloin kun sinä olit vauva.
Aloittajan äiti tekee onlyfansia, joten hän ei ehkä ole sopivin henkilö, jolle tällainen kysymys esitetään.
Älkää pliis varailko niitä sovituskoppeja imettämiseen. Ja vessoja vielä vähemmän. Muut joutuu odottamaan, jos vauva syökin vaikka puoli tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Mä en keksi ainoatakaan syytä, miksi sinne pukukoppiin pitäisi mennä. Pukukopit ovat vaatteiden sovittamista varten.
Sovituskopit
Syökö aloittaja lounaansa ja päivällisensä yleensä sovituskopissa tai kaupan vessassa?