Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Stripparit kertovat.Hesarissa, että miksi miehet käyvät siellä ja mitä he oikeasti ajattelevat vaimoistaan.

Vierailija
21.08.2026 |

Todennäköisimmin ovesta astuu sisään vanhempi naimisissa oleva perheenisä”, Minni kertoo.

Vihkisormus ei tanssijoita juuri hätkäytä. Enemmän heitä häiritsee tapa, jolla miehet puhuvat puolisoistaan.

Joku valittaa, että suhteesta on kadonnut kipinä. Toinen toivoo vaimonsa näyttävän enemmän samalta kuin nainen, jonka seurasta hän juuri maksaa.

Clémence kertoo miehestä, joka oli tullut klubille juhlimaan. Hänen vaimonsa oli juuri synnyttänyt.

”Kysyin, että miksi olet täällä etkä vaimosi kanssa. Mutta en sen enempää. Tämä on minun työni ja hän on minun asiakkaani.”

Kommentit (329)

Vierailija
301/329 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku mies edes menee naimisiin? Kait naiset tajuaa että naimisiin haluavat miehet valehtelee ja pettää. Itse en ainakaan kestäisi viikkoakaan olla naimisissa suomalaisen naisen kanssa, koska olen liian rehellinen, enkä halua elää henkisen väkivallan alla.

Autistin fantasiat vol. 154.

Vierailija
302/329 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin juuri synnyttänyt ja mieheni joka on eks nykyään niin lähti kaverinsa mökille ryyppäämään. Sillä hetkellä erosin miehestäni. Ja se kovasti ihmetteli miksi halusin erota. Ei välittänyt eikä auttanaut minua kun olin juuri saanut lapsen. Ei tullut sairaalasta hakemaan edes. Rakkaus loppui siihen.

Mä olin juuri synnyttänyt, perhehuoneita ei juuri tunnettu, mies, joka on ollut ex jo yli 20 v ryyppäsi varpajaisissaan niin helvetisti, että hävetti, kun tuli käymään sairaalassa. Ja muisto hävettää vielä 25 v myöhemminkin. Jätin hänet muutamaa vuotta myöhemmin eikä se alkoholinkäyttö ole siitä sen järkevämmäksi muuttunut. Kaksi lasta (vain yksi minun) häpeää isäänsä, minkäs teet. Viina ei sovi kenellekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/329 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet käy katsomassa alastomia kauniita naisia kun kotona odottaa muodottomaksi lihonnut pirttihirmu joka oli joskus muinoin kaunis

Vierailija
304/329 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei ole pakko nöyryyttää itseään parisuhteessa. Sääliksi käy noiden miesten vaimot.

Arveletko kaikkien miesten olevan tuollaisia? Vai arveletko valitsevasi juuri sellaisen puolison? 

No melkein kaikki. Suurin osa miehistä rakastuu lähinnä naisen ulkokuoreen ja kun se ei enää ole niin himottava, niin se "rakkaus" lakkaa. Kuinkas monen 60v miehen luulisit kieltäytyvän, jos joku 20v nainen tulisi tyrkyttämään itseänsä ihan ilmaiseksi? 99% unohtuisi se oma 60v vaimo aika äkkiä. 

Vierailija
305/329 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olin juuri synnyttänyt ja mieheni joka on eks nykyään niin lähti kaverinsa mökille ryyppäämään. Sillä hetkellä erosin miehestäni. Ja se kovasti ihmetteli miksi halusin erota. Ei välittänyt eikä auttanaut minua kun olin juuri saanut lapsen. Ei tullut sairaalasta hakemaan edes. Rakkaus loppui siihen.

Mä olin juuri synnyttänyt, perhehuoneita ei juuri tunnettu, mies, joka on ollut ex jo yli 20 v ryyppäsi varpajaisissaan niin helvetisti, että hävetti, kun tuli käymään sairaalassa. Ja muisto hävettää vielä 25 v myöhemminkin. Jätin hänet muutamaa vuotta myöhemmin eikä se alkoholinkäyttö ole siitä sen järkevämmäksi muuttunut. Kaksi lasta (vain yksi minun) häpeää isäänsä, minkäs teet. Viina ei sovi kenellekään.

Sanomasi, jos mikä, on suoraa vihapuhetta.

Ei miehet ole tuollaisia. Yrität vain kiillottaa omaa kilpeäsi peitellessäsi häpeää, minkä olet lähipiirillesi aiheuttanut.

Jos mies varpajaisissa ottaa pari kaljaa, se ei ole mikään puliukko. 

Itse olisit ollut sairaalassa valmis antamaan suurinpiirtein kenelle tahansa, joka olisi kanssasi petileikkeihin suostunut.

Sitäpaitsi lapsihan ei ollut miehesi, vaan itsehän kävit tyttöporukalla Ugandassa yhdeksän kuukautta ennen tummaihoisen lapsesi syntymää.

Muistatko, kun innoissasi tilitit kavereillesi, kun lapsesi kuusi vuotiaana sanoi ensimmäisen sanansa. Sana ei ollut "äiti", vaan "jou".

Eikä mennyt kuin kolme vuotta tästä, niin lapsesi oppi konttaamaan ja puukolla uhaten ra#skasi samalla, ensimmäisellä luokalla olevan tytön.

Niin, lapsesi kävi ensimmäistä luokkaa jo kolmatta vuotta...selvää koneinsinööri ainesta.

Vierailija
306/329 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Toinen toivoo vaimonsa näyttävän enemmän samalta kuin nainen, jonka seurasta hän juuri maksaa."

Mikdi ihmeessä on sitten ottanut vaimonsa, jos ulkonäkö ei miellytä???? Tai jätä vaimoa ja etsi sellaista, jonka ulkonäkö miellyttää???

Tiesitkö et me miehet ei päästä semmosten naisten kanssa parisuhteisiin jonka kans me haluttais.

Ihan samalla tavalla ku mä en päässy opiskelemaan liikennelentäjäks vaan teen tätä 3000€/kk paskatyötä 

Tiesitkö että vaikka olis kuinka kaunis ja nuori niin ei me naisetkaan saada sitä mitä halutaan yleensä. Iso osa on just sun kaltaisia, ne komeet ja ihanat on varattu

Vierailija
307/329 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos asiakas on ”todennäköisimmin” naimisissa oleva perheenisä niin missä vaiheessa stripparille tulee mieleen ajatella että ehkä minäkin olen osa ongelmaa?

Parempi vapaaehtoiset kuin mitä ennen ja nykyäänkin jossain, siihen pakotetut. Ei mies luovu huveistaan. 

Vierailija
308/329 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Toinen toivoo vaimonsa näyttävän enemmän samalta kuin nainen, jonka seurasta hän juuri maksaa."

Mikdi ihmeessä on sitten ottanut vaimonsa, jos ulkonäkö ei miellytä???? Tai jätä vaimoa ja etsi sellaista, jonka ulkonäkö miellyttää???

Tiesitkö et me miehet ei päästä semmosten naisten kanssa parisuhteisiin jonka kans me haluttais.

Ihan samalla tavalla ku mä en päässy opiskelemaan liikennelentäjäks vaan teen tätä 3000€/kk paskatyötä 

Tiesitkö että vaikka olis kuinka kaunis ja nuori niin ei me naisetkaan saada sitä mitä halutaan yleensä. Iso osa on just sun kaltaisia, ne komeet ja ihanat on varattu

Niinpä. Elämä ei oo hollywood-elokuva.

Vierailija
309/329 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko mitään säälittävämpää kuin möhömahaiset ukot jotka maksavat siitä että pääsevät kuolaamaan naisia jotka ovat nuorempia kuin omat lapsensa. No, kaikkihan sen tietää millä päällä miehet ajattelevat 

Ex-mieheni kävi paljon strippiklubeilla ja hän oli erittäin komea mies. Kaukana möhömahasta. Hänellä oli jokin addiktio näihin enkä tiedä mitä lopulta oikein puuhasi. 

Vierailija
310/329 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa,vaimonsa on juuri synnyttänyt, ja mies juhlii sitä menemällä stripparin luo. 

Olet kohtuuton.

Ei kai se ole miehen vika, jos vaimo makaa perse revenneenä synnärillä ja pihtaa tavaraansa.

Kai ne fyysiset tarpeet on miehellekin sallituja. 

Eikä se kulli siitä kulu, jos sitä hieman jakaa kotiseinien ulkopuolellakin. Kyseessä on voimaantunut alfauros.

Tekstisi perusteella olet karmea juntti. Kävelevä oksennus. 

Vierailija
311/329 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta liittoa on pelastettu käymällä maksullisissa. Se on fantasiaa, ei kukaan odota pysyvää suhdetta. 
Maksulliset ovat yleensä kauniita ja toteuttavat fantasioita. Ei se ole parisuhteen korvike. 

Vierailija
312/329 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli duunissa on paskaa ja vaimosi myös, mutta sinä et tee mitään muuttaaksesi asioita?

Vierailija
313/329 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Strippareilla on usein vartalo, joka on aivan geneettistä huippuluokkaa. Valioyksilöitä, toisin sanoen. Tuo on aika itsestäänselvyys, että melkein kuka tahansa mies toivoo, että vaimonsa omaisi yhtä hyvän vartalon, kuin mikä valtaosalla strippareista on.

Ja me vaimot toivomme että miehellä olisi Christiano Ronaldon tai Duplantiksen ulkonäkö. Miksi luulet että naiset muuten katsoo miesten urheilua? Geneettisiä poikkeuksia hekihekin ja vit n kovan työn tehneet, toisin kuin joku Tuusulan heiluttava silikonibimbo. 

Vierailija
314/329 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Strippareilla on usein vartalo, joka on aivan geneettistä huippuluokkaa. Valioyksilöitä, toisin sanoen. Tuo on aika itsestäänselvyys, että melkein kuka tahansa mies toivoo, että vaimonsa omaisi yhtä hyvän vartalon, kuin mikä valtaosalla strippareista on.

Ja me vaimot toivomme että miehellä olisi Christiano Ronaldon tai Duplantiksen ulkonäkö. Miksi luulet että naiset muuten katsoo miesten urheilua? Geneettisiä poikkeuksia hekihekin ja vit n kovan työn tehneet, toisin kuin joku Tuusulan heiluttava silikonibimbo. 

Nekö on muka hyvännäkösiä miehiä. Eihä ne kumpikaan oo yhtää maskuliinisia. Cristiano Ronaldoa akkamaisempaa itkijämiestä saa hakea tältä planeetalta ja Duplantis on myös semmonen pikkupoika jolla ei parta kasva.

Vierailija
315/329 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikai siinä mitään ongelmaa eikä yllättävää, mutta todellako luulet sen olevan geneettinen ominaisuus 😂😂🤭

Ei, kyllä se on tehtyä. Kuka tahansa voi lopettaa syömisen, mennä ostamaan silkonia ti ss eihin ja rseeseen sekä käydä muissa toimenpiteissä ja meikata paljon.

Mutta kun ei meitä kiinnosta sellainen, ihan hyvinhän miehetkin voisi tehdä niin, koska eihän tavalliset miehetkään ole sen paremman näköisiä kuin vaimonsa, päinvastoin useinmiten. Ja miksi!? No koska ei niin kiinnosta, samasta syystä naisiakaan ei kiinnosta.

Laita eka ittes kuntoon niin eiköhän sitä vaimoakin ala vähän kiinnostaa.

Kyllä 90 % miehistä on sen näköisiä että Jormaa ei erota To pasta kun tuolla kadulla, ja siellä Prismassa katsoo. 

Vierailija
316/329 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli duunissa on paskaa ja vaimosi myös, mutta sinä et tee mitään muuttaaksesi asioita?

Tämä on ihan aito Oman Elämänsä Objekti. Asiat vaan tapahtuvat ja millekään ei oikein voi mitään, avioonkin vain ajautui.

Vierailija
317/329 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sit kannattaa olla yksin. Yksinkin voi käydä hourissa.

Ja valita joka kerta sen culliasn miellyttävän naisen. 

Vierailija
318/329 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanomasi, jos mikä, on suoraa vihapuhetta.

Ei miehet ole tuollaisia. Yrität vain kiillottaa omaa kilpeäsi peitellessäsi häpeää, minkä olet lähipiirillesi aiheuttanut.

Jos mies varpajaisissa ottaa pari kaljaa, se ei ole mikään puliukko. 

Itse olisit ollut sairaalassa valmis antamaan suurinpiirtein kenelle tahansa, joka olisi kanssasi petileikkeihin suostunut.

Sitäpaitsi lapsihan ei ollut miehesi, vaan itsehän kävit tyttöporukalla Ugandassa yhdeksän kuukautta ennen tummaihoisen lapsesi syntymää.

Muistatko, kun innoissasi tilitit kavereillesi, kun lapsesi kuusi vuotiaana sanoi ensimmäisen sanansa. Sana ei ollut "äiti", vaan "jou".

Eikä mennyt kuin kolme vuotta tästä, niin lapsesi oppi konttaamaan ja puukolla uhaten ra#skasi samalla, ensimmäisellä luokalla olevan tytön.

Niin, lapsesi kävi ensimmäistä luokkaa jo kolmatta vuotta...selvää koneinsinööri ainesta.

Mulla on jotakuinkin kaikki maailman syyt vihaa exää, mutta en viitsi käyttää sellaiseen energiaa. Muiden haisevien juoppojen on nyt vaan ymmärrettävä, että he ovat eri henkilöitä, eikä menneisyyden huono valintani koske millään lailla heitä, vaikka he samaistuisivatkin tilanteeseen. Korkki kiinni, vaikutat juoppohullulta satuinesi.

Vierailija
319/329 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten mä tästä lentäjäksi ryhdyn ku ne ei mua ottanu opiskelemaan sellaseks?

En lähe opiskelemaan mihinkään Zimbabwe Pilot Schooliin

Vierailija
320/329 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten miesten kannattaa etsiä puoliso sieltä strippareiden joukosta. 

No mutta kun ne ei omistaudu vaan Peran palveluun. Ei se sovi.

Ja se stripparikin näyttää arkiselta off dury, ja senkin ulkonäköön tottuu.