Stripparit kertovat.Hesarissa, että miksi miehet käyvät siellä ja mitä he oikeasti ajattelevat vaimoistaan.
Todennäköisimmin ovesta astuu sisään vanhempi naimisissa oleva perheenisä”, Minni kertoo.
Vihkisormus ei tanssijoita juuri hätkäytä. Enemmän heitä häiritsee tapa, jolla miehet puhuvat puolisoistaan.
Joku valittaa, että suhteesta on kadonnut kipinä. Toinen toivoo vaimonsa näyttävän enemmän samalta kuin nainen, jonka seurasta hän juuri maksaa.
Clémence kertoo miehestä, joka oli tullut klubille juhlimaan. Hänen vaimonsa oli juuri synnyttänyt.
”Kysyin, että miksi olet täällä etkä vaimosi kanssa. Mutta en sen enempää. Tämä on minun työni ja hän on minun asiakkaani.”
Kommentit (280)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Toinen toivoo vaimonsa näyttävän enemmän samalta kuin nainen, jonka seurasta hän juuri maksaa."
Strippareilla on usein vartalo, joka on aivan geneettistä huippuluokkaa. Valioyksilöitä, toisin sanoen. Tuo on aika itsestäänselvyys, että melkein kuka tahansa mies toivoo, että vaimonsa omaisi yhtä hyvän vartalon, kuin mikä valtaosalla strippareista on.
No sitten miesten kannattaa etsiä puoliso sieltä strippareiden joukosta.
No mutta kun ne ei omistaudu vaan Peran palveluun. Ei se sovi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Toinen toivoo vaimonsa näyttävän enemmän samalta kuin nainen, jonka seurasta hän juuri maksaa."
Strippareilla on usein vartalo, joka on aivan geneettistä huippuluokkaa. Valioyksilöitä, toisin sanoen. Tuo on aika itsestäänselvyys, että melkein kuka tahansa mies toivoo, että vaimonsa omaisi yhtä hyvän vartalon, kuin mikä valtaosalla strippareista on.
No mutta kun ne ei omistaudu vaan Peran palveluun. Ei se sovi.
Jos Peralla on tarpeeksi rahaa, ei naisen tarvitse enää stripata rahan takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikdi ihmeessä on sitten ottanut vaimonsa, jos ulkonäkö ei miellytä???? Tai jätä vaimoa ja etsi sellaista, jonka ulkonäkö miellyttää???
Tiesitkö et me miehet ei päästä semmosten naisten kanssa parisuhteisiin jonka kans me haluttais.
Ihan samalla tavalla ku mä en päässy opiskelemaan liikennelentäjäks vaan teen tätä 3000€/kk paskatyötä
Ei me naisetkaan päästä. Joutuu tyytymään.
Tosin me naiset arvostetaan ehkä jotain muutaki ku ulkonäköä.
Et kai nyt implikoi, etteivät miehet arvostaisi? Koska se olisi jopa naiselta harvinaisen typerä kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsi jenkkineekeri, voi löytyä hyvä tautihistoriakin 😄
Queen Latifah. Big mama
Ihan saa päihde ja muut ongelmat päälle myös. Ei mikään ongelma miehet, vaihtakaa naista!
Vierailija kirjoitti:
Kuka tästä yllättyy? Olin parikymppisenä töissä ravintola-alalla ja on tullut kierrettyä Lapin viihdekeskuksista lähtien vähän kaikkialla. Nättinä naisena oli enemmän sääntö kuin poikkeus, että varatut, perheelliset miehet ehdottivat illan päätteeksi jatkoja. Röyhkeimmät eivät jaksaneet ottaa edes sormusta pois sormesta. Jokainen tietää myös millaista menoa joissakin firmoissa kun pikkujoulujen aikaan. Ja tietäisittepä miten nämä ukot puhuvat vaimoistaan näissä miesporukoissa. Ei kaikki miehet, mutta valitettavan moni.
Näin se on, sillä itsekin nuori ja kaunis olen ollut kuten varmaan moni muukin täällä. Onhan tuo silti vääristynyt mittari, sillä on myös niitä miehiä jotka eivät yölämässä pyöri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa,vaimonsa on juuri synnyttänyt, ja mies juhlii sitä menemällä stripparin luo.
Olet kohtuuton.
Ei kai se ole miehen vika, jos vaimo makaa perse revenneenä synnärillä ja pihtaa tavaraansa.
Kai ne fyysiset tarpeet on miehellekin sallituja.
Eikä se kulli siitä kulu, jos sitä hieman jakaa kotiseinien ulkopuolellakin. Kyseessä on voimaantunut alfauros.
Mlkku onkin jokin muu kuin elin, tässä tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Mikdi ihmeessä on sitten ottanut vaimonsa, jos ulkonäkö ei miellytä???? Tai jätä vaimoa ja etsi sellaista, jonka ulkonäkö miellyttää???
Koska miehille kelpaa kuka tahansa siinä vaiheessa kun ei sitä fyysisesti miellyttävämpää löydy tai saa. Ne hormonit, ne hormonit. Johonkin pitää saada tyhjennettyä lopputuote. Ei miehet ajattele mitään henkistä yhteensopivuutta vaan ainoastaan sitä panisko vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tästä yllättyy? Olin parikymppisenä töissä ravintola-alalla ja on tullut kierrettyä Lapin viihdekeskuksista lähtien vähän kaikkialla. Nättinä naisena oli enemmän sääntö kuin poikkeus, että varatut, perheelliset miehet ehdottivat illan päätteeksi jatkoja. Röyhkeimmät eivät jaksaneet ottaa edes sormusta pois sormesta. Jokainen tietää myös millaista menoa joissakin firmoissa kun pikkujoulujen aikaan. Ja tietäisittepä miten nämä ukot puhuvat vaimoistaan näissä miesporukoissa. Ei kaikki miehet, mutta valitettavan moni.
Näin se on, sillä itsekin nuori ja kaunis olen ollut kuten varmaan moni muukin täällä. Onhan tuo silti vääristynyt mittari, sillä on myös niitä miehiä jotka eivät yölämässä pyöri.
Kaikki eivät toki pyöri. Ne haukkuu niitä vaimojaan työpaikalla muille miehille. Tai sitten haukutaan vaimot miesten saunaillassa. Aina on toki poikkeuksia. Niistä miehistä onkin kova kilpailu. Loput joutuu tyytymään sitten vähemmän hyviin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko mitään säälittävämpää kuin möhömahaiset ukot jotka maksavat siitä että pääsevät kuolaamaan naisia jotka ovat nuorempia kuin omat lapsensa. No, kaikkihan sen tietää millä päällä miehet ajattelevat
En tiedä onko mitään säälittävämpää kuin nelikymppinen nainen, joka kuvittelee kelpaavansa edes seksiin, saati sitten suhteeseen.
Antoiko joku nelikymppinen nainen sinulle pakit vai miksi itket täällä joka päivä? Lopeta tuo säälittävä ininä ja mene vaikka terapiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska miehille kelpaa kuka tahansa siinä vaiheessa kun ei sitä fyysisesti miellyttävämpää löydy tai saa. Ne hormonit, ne hormonit. Johonkin pitää saada tyhjennettyä lopputuote. Ei miehet ajattele mitään henkistä yhteensopivuutta vaan ainoastaan sitä panisko vai ei.
Eikö tuossa tapauksessa irtosuhteet olisi parempi vaihtoehto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on sinun mielipiteesi, mutta luuletko oikeasti, että miehet etsivät puolisonsa strippareiden joukosta?
Kysymykseni oli retorinen: eivät tietenkään etsi. Miehet vaan kaipaavat niiden strippareiden huippuluokan vartaloita, mutta valtaosa heistä ymmärtää että liitto stripparin kanssa olisi muiden osa-alueiden osalta tuhoon tuomittu.
Miksi HS julkaisee tällaista sontaa? Veikkaan että naistoimittelijan oksennus. Naiset taas tissit paljaana kostoksi ostarin käytävillä syöttävät jälkeläisiään🤪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kakkahattutäti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heti on muurahaispesää sohaistu kun otsikko naisesta joka herättää (teidänkin) miehissä mielenkiintoa.
Ja mitä tapahtuu, kaikki kynnelle kykenevät vauva-palstalle haukkumaan kun ko. henkilöllä on paremmat avut kun teillä.
Onko oikeasti mitään aihetta enää mistä täällä ei itkettäisi, valitettaisi tai avauduttaisi? Porukan itsetunto on kyllä jotain äärimmäisen säälittävää.
Sit vaan uusia ihasteluketjuja pystyyn ja hei, tietysti OFFICIAL.
Minä ymmärrän oikein hyvin helpon rahan houkutuksen. En ymmärrä perheellisiä miehiä, jotka pistävät huntteja talouden rahoista stripparin pikkupöksyihin. Eivätkä totisesti sulattaisi samaa vaimoiltaan. Voisihan se vaimokin nauttia gigolo-Yorgoksen maksetusta huomiosta ja pistää viissatasen sen piukkojen pakaroiden väliin. Mutta harvan naisen moraali antaa periksi. Me ollaan totisesti Marsista ja Venuksesta.
Ei se ole mikään moraalikysymys. Ei naisia kiinnosta miesstripparit muuten kuin vitsinä.
Nainen haluaa suhteen ja tunteita, miehelle usein riittää se hyvä kroppa se helppo seksi.
Näin se vaan menee.
Tämä on miesten hellimä narratiivi. Minua kyllä kiihottaa miehen kovat pakarat, iso elin ja hyvät rinta- ja hauislihakset ja voisin hyvin harrastaa seksiä ihan vaan seksin ilosta hyvännakoisen miehen kanssa. Ja silti en pistäisi siihen perheeni rahoja.
No et tietenkään, kun naisena voit saada tuollaista ihan ilmaiseksikin.
Ei tuollaisia miehiä ole tuttavapiirissäni, joten en voisi.
Tinderistä löytyy. Älä silti esitä, että tämä tekisi sinusta jotenkin moraalisesti ylevämmän verrattuna noihin miehiin, joista artikkelissa puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
MIksi on vaimo lihottanu ittesä sellaiseksi jota ei ollut naimisiin mennessä?
Iha sama asia ku joku menee naimisiin ja alkaa heti ryyppään/narkkaan jokapäivä.
Vierailija kirjoitti:
Jos stripparit ovat yleinen naisihanne, niin eikö miesten kannattaisi silloin mennä nimenomaan jo sinkkuna strippiklubille?
Väittikö joku ettei siellä kävisi myös sinkkuja? Sinkkuja ollaan yleensä nuorina ja nuorilla on yleensä vähemmän rahaa millä mällätä. Siksi asiakaskunta painottuu keski-ikäisiin miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset alkaa lösäyttää itsensä mätisäkiksi heti kun on saanut miehen koukkuun.
"Alkaa lösäyttää", kirjoittaa yksinäinen mies vauvapalstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei ole pakko nöyryyttää itseään parisuhteessa. Sääliksi käy noiden miesten vaimot.
Kannattaa muistaa että stripparien otanta miesaineksesta on aika pieni. Näkevät vain niitä miehiä jotka käyvät heidän asiakkainaan, autuaan tietämättöminä niistä sadoistatuhansista hyvistä kunnon miehistä joita Suomesta löytyy.
Sitäpaitsi ihan tutkitusti miesten mielestä sopiva määrä ehostusta on noim kolmannes siitä mitä naiset keskimäärin käyttää. Stripparilookista pitävät miehet ovat hyvin pieni vähemmistö, tuntuu että enemmän se oikeasti on naisten mieleen, tarkoitan että tykkää sellaisesta överityylistä itsellään.
Haluaisiko joku toimittaja haastatella minua? Voisin kertoa millaista on kun kaikki tuntemasi miehet ovat hyviä ja kunnollisia.
Ei sillä saisi klikkauksia 😄
Ja toisekseen viime aikoina on ihan tarpeeksi ollut näitä ”millainen mies on naisen mieleen”, ”minkä kokoinen”, ”millainen mitäkin…”
Kyllä minä ainakin pyrin katsomaan mahdollisimman positiivista sisältöä. En sellaista missä maalataan maailmasta ahdistava ja ankea paikka tai muuten vaan negaillaan ja haukutaan toisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö et me miehet ei päästä semmosten naisten kanssa parisuhteisiin jonka kans me haluttais.
Ihan samalla tavalla ku mä en päässy opiskelemaan liikennelentäjäks vaan teen tätä 3000€/kk paskatyötä
Sit kannattaa olla yksin. Yksinkin voi käydä hourissa.
Mä teen niitä asioita mitkä on mulle omaksi parhaaksi enkä niitä mitkä on naisille parhaaksi.
Ota sä suihin jokaselta vastaantulevalta mieheltä.
Miksi ihmeessä ottaisin. Mä teen myös niitä asioita, jotka on mulle parhaaksi, siksi olen ulkoistanut miehet elämästäni kokonaan. Teen itse rahani yksityisellä sektorilla, näytän hyvältä ja ostan tarvitsemani palvelut. En meinaakaan alkaa mitään miestä enää katsella.
Joten ota sä vaan ihan rauhassa suihin kaikilta vastaantulevilta miehiltä, kun kerran tykkäät.
Taas yksi joka tekee rahaa. Oletko siis jollain tehtaalla töissä mistä printtaatte ulos setelit ja kolikot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on sinun mielipiteesi, mutta luuletko oikeasti, että miehet etsivät puolisonsa strippareiden joukosta?
Kysymykseni oli retorinen: eivät tietenkään etsi. Miehet vaan kaipaavat niiden strippareiden huippuluokan vartaloita, mutta valtaosa heistä ymmärtää että liitto stripparin kanssa olisi muiden osa-alueiden osalta tuhoon tuomittu.
Ihmisiä hekin vaan ovat
Queen Latifah. Big mama