Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Stripparit kertovat.Hesarissa, että miksi miehet käyvät siellä ja mitä he oikeasti ajattelevat vaimoistaan.

Vierailija
21.08.2026 |

Todennäköisimmin ovesta astuu sisään vanhempi naimisissa oleva perheenisä”, Minni kertoo.

Vihkisormus ei tanssijoita juuri hätkäytä. Enemmän heitä häiritsee tapa, jolla miehet puhuvat puolisoistaan.

Joku valittaa, että suhteesta on kadonnut kipinä. Toinen toivoo vaimonsa näyttävän enemmän samalta kuin nainen, jonka seurasta hän juuri maksaa.

Clémence kertoo miehestä, joka oli tullut klubille juhlimaan. Hänen vaimonsa oli juuri synnyttänyt.

”Kysyin, että miksi olet täällä etkä vaimosi kanssa. Mutta en sen enempää. Tämä on minun työni ja hän on minun asiakkaani.”

Kommentit (329)

Vierailija
281/329 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos asiakas on ”todennäköisimmin” naimisissa oleva perheenisä niin missä vaiheessa stripparille tulee mieleen ajatella että ehkä minäkin olen osa ongelmaa?

Ahaa, eli taas kaikki on naisen vika....turmiollinen nainen viettelee viattoman miehen....

Kirjoitin kirjaimellisesti ”_osa_ ongelmaa”. Oletko lukutaidoton? Onko nuo naiset pakotettuja tanssimaan varatuille miehille?

Höh, rahat pois typeryksiltä.

Miehet syytävät mielellään rahaa vieraisiin naisiin, mutta kotiromantiikkaan, kipinän vaalimiseen ei tipu.

Joopajoo. Suomalaisen naisen pilu kuivuu kuin sahara tuollaisesta. Eikä nyt mikään lihava vastenmielinen pirttuhirmu justiina innosta.

Kysymys edelleen- miksi sitten otat sellaisen ja vielä menet naimisiin, kuten jutussa on kerrottu??? Miksi et tee kaikkeasi  että saat sen Oman Elämäsi Steipparin näköinen naisen ja seksielämön? 

Koska niitä pidetään lopulta hor oina ja itelle halutaan kiltti madonna. Vaikeaa on miehillä.

Mutta mielellään palvelut molemmilta- vaimo johtaa arjen ja mies saa olla rötynä pieruverkkareissa, mutta olidi se nainen jonka kanssa toteuttaa romantiikka, rakkaus ja seksi. 

Etelä-Euroopan maissa tämä on ratkaistu seuraavalla tavalla. Mies ottaa nuoren rakastajattaren jonka kanssa sitten sekstailee. Vaimo hoitaa kodin- ja lapset.

Tämä on vuosisatojen saatossa osoittautunut toimivaksi ratkaisuksi 👍

Tämä ei ole toimiva ratkaisu Suomessa koska tässä tilanteessa naiset eivät käy töissä. Suomessa hyvin harvalla miehellä on sellainen palkka jossa maksaa perheen elämisen ja pitää rakastajatarta. 

Vierailija
282/329 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Toinen toivoo vaimonsa näyttävän enemmän samalta kuin nainen, jonka seurasta hän juuri maksaa."

Mikdi ihmeessä on sitten ottanut vaimonsa, jos ulkonäkö ei miellytä???? Tai jätä vaimoa ja etsi sellaista, jonka ulkonäkö miellyttää???

Pumpattava malli ei muutu vuosien saatossa. Älykin on samaa luokkaa ja tasoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/329 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä tarvii strippibaareihin asti mennä näitä itsestäänselvyyksiä kuulemaan. Panen ukkomiehiä ihan silkasta ilosta ja kaikki he mulle sanoo että vaimot on hulluja, pihtareita, naama nurinpäin, läskejä, mt-ongelmaisia... eihän sellaisia akkoja kukaan kestä. No onhan se eroaminenkin vaikeaa, miehet ei jaksa sellaisiin lähteä. Ihassama, mä vaan panen niitä teidän ukkoja.

Sinullapa ei käy mielessä että miehet valehtelee sinulle. Kumma vain että juuri se ihminen keneltä ukkomiehen pitäisi saada on ainoa "kelvollinen" nainen.

Vierailija
284/329 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä tarvii strippibaareihin asti mennä näitä itsestäänselvyyksiä kuulemaan. Panen ukkomiehiä ihan silkasta ilosta ja kaikki he mulle sanoo että vaimot on hulluja, pihtareita, naama nurinpäin, läskejä, mt-ongelmaisia... eihän sellaisia akkoja kukaan kestä. No onhan se eroaminenkin vaikeaa, miehet ei jaksa sellaisiin lähteä. Ihassama, mä vaan panen niitä teidän ukkoja.

Onhan se hyvä että joku edes suostuu panemaan niitäkin ukkomiehiä joita ei edes oma vaimo halua enää panna.

Vierailija
285/329 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

hesari on luisunut iltapäivälehtien maailmaan. Olen todella pettynyt. Jos tälle linjalle tässä ajassa lähdetään, niin odottaisin, että ainakin näkyisi yhtä paljon miehen paljasta pintaa lehtikuvissa kuin naisen - tai mieluiten enemmän. Tissijournalismi on syvältä ja heikentää kaikkien naisten asemaa.

Vierailija
286/329 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos asiakas on ”todennäköisimmin” naimisissa oleva perheenisä niin missä vaiheessa stripparille tulee mieleen ajatella että ehkä minäkin olen osa ongelmaa?

No naisilla ei ole minkäänlaista moraalia tai vastuuntuntoa omista teoistaan. Terapiassa ravaavat ja haluavat siellä kuulla miten omat mokat on muiden syytä.

Seksityöntekijät tekee vaan työtänsä. Oikea ongelma on se, että miehet haluavat monogamisia parisuhteita, mutta itse heitä ei kiinnosta olla uskollisia sitä kumppaniaan kohtaan. Se ei ole mitään lojaaliutta muutenkaan, jos miehen ainoa syy "uskollisuuteen" on, että ei ole ollut tilaisuutta pettää.

Vierailija
287/329 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Toinen toivoo vaimonsa näyttävän enemmän samalta kuin nainen, jonka seurasta hän juuri maksaa."

Mikdi ihmeessä on sitten ottanut vaimonsa, jos ulkonäkö ei miellytä???? Tai jätä vaimoa ja etsi sellaista, jonka ulkonäkö miellyttää???

Koska miehet haluaisi sen naisen näyttävän ikuisesti 20v, mikä ei ole mahdollista, vaikka nainen olisi aikanaan ollut maailman kaunein nainen.

Vierailija
288/329 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaapa naiset se lentävä elämänkokemusviisautenne  "parhaat ovat varattuja". Hokekaa sitä edelleen työpaikan aamukahvilla. :DDD yksinkertaisia :D

Vierailija
289/329 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat petollisia paskoja. Noloa miten vaihdatte NIMENNE ja identiteettine kiimakoneen takia joka ei koskaan omista teille yhtään mitään. Hävettäisi olla heteroakka. Voisitteko vihdoin kertoa miksi ne nimet vaihtuvat, vaikka tiedätte että miehet haluavat vain naintia ja ajattelevat kaikessa vain itseään? Oksettava sukupuoli. Opetelkaa kritisoimaan miesten draamaa ja hormonaalisuutta! 

Vierailija
290/329 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tässäpä yksi monista syistä miksi en miestä halua elämääni. 

Vierailija
291/329 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tässäpä yksi monista syistä miksi en miestä halua elämääni. 

Näin itseriittoisena sinkkumiehenä näiden juttujen selailu joutohetkenä on vain viihtyisää ajankulua ilman empatiaa kumpaankaan sukupuoleen. Olen tehnyt elämässäni viisaan valinnan. Rauhallista. Epäilemätöntä. Selkeää. Vastaan vain itselleni. 

Vierailija
292/329 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, eli taas kaikki on naisen vika....turmiollinen nainen viettelee viattoman miehen....

Kirjoitin kirjaimellisesti ”_osa_ ongelmaa”. Oletko lukutaidoton? Onko nuo naiset pakotettuja tanssimaan varatuille miehille?

Höh, rahat pois typeryksiltä.

Miehet syytävät mielellään rahaa vieraisiin naisiin, mutta kotiromantiikkaan, kipinän vaalimiseen ei tipu.

Tai kahvikuppiin ABCllä eka treffeillä. Nainen on silloin ll ra

Vierailija
293/329 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkispä miehiä enemmän peilikaupoilla...

Vierailija
294/329 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin juuri synnyttänyt ja mieheni joka on eks nykyään niin lähti kaverinsa mökille ryyppäämään. Sillä hetkellä erosin miehestäni. Ja se kovasti ihmetteli miksi halusin erota. Ei välittänyt eikä auttanaut minua kun olin juuri saanut lapsen. Ei tullut sairaalasta hakemaan edes. Rakkaus loppui siihen.

Vierailija
295/329 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat petollisia paskoja. Noloa miten vaihdatte NIMENNE ja identiteettine kiimakoneen takia joka ei koskaan omista teille yhtään mitään. Hävettäisi olla heteroakka. Voisitteko vihdoin kertoa miksi ne nimet vaihtuvat, vaikka tiedätte että miehet haluavat vain naintia ja ajattelevat kaikessa vain itseään? Oksettava sukupuoli. Opetelkaa kritisoimaan miesten draamaa ja hormonaalisuutta! 

lääkkeet!!!

Vierailija
296/329 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Strippareilla on usein vartalo, joka on aivan geneettistä huippuluokkaa. Valioyksilöitä, toisin sanoen. Tuo on aika itsestäänselvyys, että melkein kuka tahansa mies toivoo, että vaimonsa omaisi yhtä hyvän vartalon, kuin mikä valtaosalla strippareista on.

No sitten miesten kannattaa etsiä puoliso sieltä strippareiden joukosta. 

Tuo on sinun mielipiteesi, mutta luuletko oikeasti, että miehet etsivät puolisonsa strippareiden joukosta?

Kysymykseni oli retorinen: eivät tietenkään etsi. Miehet vaan kaipaavat niiden strippareiden huippuluokan vartaloita, mutta valtaosa heistä ymmärtää että liitto stripparin kanssa olisi muiden osa-alueiden osalta tuhoon tuomittu.

Miesten pitäisi ymmärtää, ettei kaikkea voi saada. Syödä ja säilyttää kakkua. Joskus kakku tuhoutuu plöts vaan lattialle , näiden strippareiden housuihin vaikka rahaa tunkemalla. Sitten se on lasten arki hei hei. 

Vierailija
297/329 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinullapa ei käy mielessä että miehet valehtelee sinulle. Kumma vain että juuri se ihminen keneltä ukkomiehen pitäisi saada on ainoa "kelvollinen" nainen.

Mitä tahansa puhutaan silmät seksin himosta kiiluen. 

Vierailija
298/329 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaapa naiset se lentävä elämänkokemusviisautenne  "parhaat ovat varattuja". Hokekaa sitä edelleen työpaikan aamukahvilla. :DDD yksinkertaisia :D

Ei ne vapaina olisi. Parisuhde tasapainottaa monia. Ja heikoimpia ei ehkä kukaan kelpuuta. Kaikkihan ei halua elää parisuhteessa. 

Vierailija
299/329 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonkun miehen nimi on kuitenkin yleensä. Onko ISÄN nimi parempi?

Vierailija
300/329 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa,vaimonsa on juuri synnyttänyt, ja mies juhlii sitä menemällä stripparin luo. 

Olet kohtuuton.

Ei kai se ole miehen vika, jos vaimo makaa perse revenneenä synnärillä ja pihtaa tavaraansa.

Kai ne fyysiset tarpeet on miehellekin sallituja. 

Eikä se kulli siitä kulu, jos sitä hieman jakaa kotiseinien ulkopuolellakin. Kyseessä on voimaantunut alfauros.

Aivan näin. Ja lisäksi luulen, että vaimo siellä synnytyslaitoksella naiskentelee siellä sen laatikkoleukaisen päivystävän lääkärin kanssa.