Stripparit kertovat.Hesarissa, että miksi miehet käyvät siellä ja mitä he oikeasti ajattelevat vaimoistaan.
Todennäköisimmin ovesta astuu sisään vanhempi naimisissa oleva perheenisä”, Minni kertoo.
Vihkisormus ei tanssijoita juuri hätkäytä. Enemmän heitä häiritsee tapa, jolla miehet puhuvat puolisoistaan.
Joku valittaa, että suhteesta on kadonnut kipinä. Toinen toivoo vaimonsa näyttävän enemmän samalta kuin nainen, jonka seurasta hän juuri maksaa.
Clémence kertoo miehestä, joka oli tullut klubille juhlimaan. Hänen vaimonsa oli juuri synnyttänyt.
”Kysyin, että miksi olet täällä etkä vaimosi kanssa. Mutta en sen enempää. Tämä on minun työni ja hän on minun asiakkaani.”
Kommentit (329)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Toinen toivoo vaimonsa näyttävän enemmän samalta kuin nainen, jonka seurasta hän juuri maksaa."
Mikdi ihmeessä on sitten ottanut vaimonsa, jos ulkonäkö ei miellytä???? Tai jätä vaimoa ja etsi sellaista, jonka ulkonäkö miellyttää???
Tiesitkö et me miehet ei päästä semmosten naisten kanssa parisuhteisiin jonka kans me haluttais.
Ihan samalla tavalla ku mä en päässy opiskelemaan liikennelentäjäks vaan teen tätä 3000€/kk paskatyötä
Sit kannattaa olla yksin. Yksinkin voi käydä hourissa.
Mä teen niitä asioita mitkä on mulle omaksi parhaaksi enkä niitä mitkä on naisille parhaaksi.
Ota sä suihin jokaselta vastaantulevalta mieheltä.
Miksi ihmeessä ottaisin. Mä teen myös niitä asioita, jotka on mulle parhaaksi, siksi olen ulkoistanut miehet elämästäni kokonaan. Teen itse rahani yksityisellä sektorilla, näytän hyvältä ja ostan tarvitsemani palvelut. En meinaakaan alkaa mitään miestä enää katsella.
Joten ota sä vaan ihan rauhassa suihin kaikilta vastaantulevilta miehiltä, kun kerran tykkäät.
Tarkotin tuossa siis et te naiset tykkäätte antaa vinkkejä miehille vaikka ne ei oo miehille omaksi parhaaksi. Vaan pyritte muuttamaan miehiä sellasiks, minkälaisiks haluaisitte niiden olevan.
Miksi meillä naisilla olisi kiinnostusta muuttaa sinua tai ketään muutakaan tuntematonta miestä???? Kun ei ole mitään kiinnostusta muutenkaan. Jos taas koet että sinun vaimosi tai joku läheisesi sinut haluaa muuttaa, niin tiedäthän sen että kukaan ei muutu, jos sitä ei itse halua. Jos olet niin lapanen, niin sitten joudatkin muuttumaan.
Oo sitte hiljaa äläkä jakele täällä neuvoja miehille "jätä vaimos"
Tuo Hesarin nainen ei ainakaan ole millään mittarilla kaunis, ei edes hyvän näköinen et aika heikkoon miehet silti joutuu tyytyyn.
Vierailija kirjoitti:
Miehet käy katsomassa alastomia kauniita naisia kun kotona odottaa muodottomaksi lihonnut pirttihirmu joka oli joskus muinoin kaunis
Onneksi miehet säilyvät ikuisesti komeina ja timmeinä.....kuten eräs mies kivenkovaan väitti, että miehet säilyvät paremmin kuin naiset, koska jalat partansa päivittäin 🙃😂🤣😅😆😁
Miehet eivät pelkästään liho, vaan heiltä lähtee myös tukka.
Vierailija kirjoitti:
Monta liittoa on pelastettu käymällä maksullisissa. Se on fantasiaa, ei kukaan odota pysyvää suhdetta.
Maksulliset ovat yleensä kauniita ja toteuttavat fantasioita. Ei se ole parisuhteen korvike.
Mä aion narauttaa yhden maksullisia käyttävän, toivottavasti et ole pk seudulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet käy katsomassa alastomia kauniita naisia kun kotona odottaa muodottomaksi lihonnut pirttihirmu joka oli joskus muinoin kaunis
Onneksi miehet säilyvät ikuisesti komeina ja timmeinä.....kuten eräs mies kivenkovaan väitti, että miehet säilyvät paremmin kuin naiset, koska jalat partansa päivittäin 🙃😂🤣😅😆😁
Miehet eivät pelkästään liho, vaan heiltä lähtee myös tukka.
Ei kaikilla oo sitä kaljuusgeeniä
Vierailija kirjoitti:
Tuo Hesarin nainen ei ainakaan ole millään mittarilla kaunis, ei edes hyvän näköinen et aika heikkoon miehet silti joutuu tyytyyn.
Se ei oo ehkä kedon kaunein kukkanen, mut ainaki osaa tyydyttää miesten läheisyydentarpeen
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että tuonnäköinen ja tuommoisessa työssä oleva nainen on katkera naisille, joilla mies. Siksi noin provoaa. Alhainen itsetunto kuultaa ruman stripparin puheista: minä olen haluttava, muut naiset ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Toinen toivoo vaimonsa näyttävän enemmän samalta kuin nainen, jonka seurasta hän juuri maksaa."
Mikdi ihmeessä on sitten ottanut vaimonsa, jos ulkonäkö ei miellytä???? Tai jätä vaimoa ja etsi sellaista, jonka ulkonäkö miellyttää???
Eiköhän se vaimo ole levinnyt avioliiton aikana. Naisille käy niin.
Vain ja ainoastaan naisille, 174-kiloinen mies, jonka hento paras kaveri painaa vain 136 kiloa.
🤭
Miksi meillä naisilla olisi kiinnostusta muuttaa sinua tai ketään muutakaan tuntematonta miestä???? Kun ei ole mitään kiinnostusta muutenkaan. Jos taas koet että sinun vaimosi tai joku läheisesi sinut haluaa muuttaa, niin tiedäthän sen että kukaan ei muutu, jos sitä ei itse halua. Jos olet niin lapanen, niin sitten joudatkin muuttumaan.