Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, mitä toisen naisen pitää tehdä että alatte syrjiä häntä porukassa/yhteisössä?

Vierailija
20.08.2026 |

Olen aina yhtä ymmälläni tämän ilmiön edessä.

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, empaattinen ja herkkä, lapsista kiinnostunut vollottaja, joka kutoo pakolaisille sukkia ja katselee kissavideoita ja jonka suurin haave on tulla kosituksi. Ja jonka jutut kuulostavat yhtä lempeiltä kuin ekstaasia vetänyt ÄitiAmma.

Vierailija
62/76 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukavien ihmisten kanssa halutaan olla tekemisissä. ja jos ei ole mukava niin..

Mukavien vai mukautuvien?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en täällä landella meikkaa

enkä hajuvesiä tupruta. Viimeksi 

käyttänyt parfyymia vuonna 2022.

En sitten tiedä onko hiuksiini

suihkutettava dry shampoo/ 

muotolakka kaupankassalla

ehkä liikaa tuoksahtanut - joskus

> käyttämäni hajuton tuote on ollut

out of stock nettiputiikissa. Eli

otin tuoksullisen hiustuotteen sen

tilalle. Valitan ja pahoittelen, jos

joku on kokenut minun 

tuoksuvan voimakkaasti. E

Vierailija
64/76 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko mitään puheenaiheita jos ei ole ketään mollattavaa. Kun katsoo pieniä tyttöjä, kaksi on kaverusta ja kolmas on jo liikaa, pojat taas viihtyy isommissakin porukoissa. 

Vierailija
65/76 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmistä jolla ei ole omia mielipiteitä, hän muuttaa mielipidettään keskustelukumppanin mukaan, hänen on mahdoton sanoa ei, hän tekee auliisti muidenkin työt ja auttaa vaikka toinen ei pyydä. Hän tavallaan kiltteydellään ja empatiallaan tulee henkilökohtaiseen tilaani, voi voi sinua, eli jotenkin tekee sinusta jotenkin säälittävän ja vie sinulta arvokkuuden. 

Vierailija
66/76 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi, onko taas miestä julmasti syrjitty olemalla antamatta hänelle pillua.

On! Mutta ei kuulu tähän aiheeseen.

Vierailija
67/76 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän kieltäytyy wokettamasta.

Vierailija
68/76 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla narsisti ja hovi. Sitte  se narsisti kokee jonkun uhaksi itselleen ja savustaa ulos hovinsa avustuksella. 

Vierailija
69/76 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen joka näyttelee Oscarin-arvoisesti sen roolinsa jonka hän on itselleen käsikirjoittanut. Kun käyttäydyn omien lasien läpi katsottuna täydellisesti ja niin kuin ohjekirjoissa sanotaan kaikki tykkää minusta ja haluaa olla minun ystäväni. Se on pelottavaa ja laskelmoitua. Pelkään että hän lyö heti selkään puukolla. Toksisesti positiivisella ihmisellä on pakko olla sisällä patoutuneena tunteita kuin norovirus-potilaalla, joka ei löydä vessaa.

Vierailija
70/76 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla narsisti ja hovi. Sitte  se narsisti kokee jonkun uhaksi itselleen ja savustaa ulos hovinsa avustuksella. 

Se opitaan jo peruskoulussa. Luokan kuningatar kerää hovin ympärilleen ja katsoo muita nenänvartta pitkin. Antaa lempeästi hymyillen ymmärtää, että olet täysi nolla.

Vierailija
71/76 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisen joka näyttelee Oscarin-arvoisesti sen roolinsa jonka hän on itselleen käsikirjoittanut. Kun käyttäydyn omien lasien läpi katsottuna täydellisesti ja niin kuin ohjekirjoissa sanotaan kaikki tykkää minusta ja haluaa olla minun ystäväni. Se on pelottavaa ja laskelmoitua. Pelkään että hän lyö heti selkään puukolla. Toksisesti positiivisella ihmisellä on pakko olla sisällä patoutuneena tunteita kuin norovirus-potilaalla, joka ei löydä vessaa.

Hyvällä itsetunnolla pärjää pitkälle 😌

Vierailija
72/76 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmistä jolla ei ole omia mielipiteitä, hän muuttaa mielipidettään keskustelukumppanin mukaan, hänen on mahdoton sanoa ei, hän tekee auliisti muidenkin työt ja auttaa vaikka toinen ei pyydä. Hän tavallaan kiltteydellään ja empatiallaan tulee henkilökohtaiseen tilaani, voi voi sinua, eli jotenkin tekee sinusta jotenkin säälittävän ja vie sinulta arvokkuuden. 

Narsistin kipupiste on hirvittävän herkkä itsetunto, kun itsearvostus ei ole kunnossa, syntyy häpeän tunteita. Tästä seuraa, että narsistin pitää saada koko ajan kehua ja ihailua. Tuhoisan narsismista tekee se, että samalla muiden pitää olla huonoja. Et saa tätäkään tehtyä, anna kun minä autan ja anna sinulle ratkaisu ehdotuksen tähän ja tähän pulmaan. Kehukaan nyt kaikki mua, kun minä ratkaisin tämän ongelman ja olen hyvä ihminen.,

Vierailija
73/76 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsistin kipupiste on hirvittävän herkkä itsetunto, kun itsearvostus ei ole kunnossa, syntyy häpeän tunteita. Tästä seuraa, että narsistin pitää saada koko ajan kehua ja ihailua. Tuhoisan narsismista tekee se, että samalla muiden pitää olla huonoja. Et saa tätäkään tehtyä, anna kun minä autan ja anna sinulle ratkaisu ehdotuksen tähän ja tähän pulmaan. Kehukaan nyt kaikki mua, kun minä ratkaisin tämän ongelman ja olen hyvä ihminen.,

Pahinta hyvissä ja kilteissä ihmisissä on kuitenkin se, että ihminen kokee tekevänsä hyvin. Se tarkoittaa siis sitä, ettei hän missään vaiheessa tule tunnontuskiin. Pahaa tekevä sentään lopettaa ehkä jossain vaiheessa, koska hän kuitenkin tietää tekevänsä väärin.

Vierailija
74/76 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahinta hyvissä ja kilteissä ihmisissä on kuitenkin se, että ihminen kokee tekevänsä hyvin. Se tarkoittaa siis sitä, ettei hän missään vaiheessa tule tunnontuskiin. Pahaa tekevä sentään lopettaa ehkä jossain vaiheessa, koska hän kuitenkin tietää tekevänsä väärin.

He rikkovat muiden terveitä rajoja ja ja täyttävät sisäistä tyhjyyttään toisilla ihmisillä. Minuus on voimakkaasti riippuvainen muista ihmisistä.

Vierailija
75/76 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän riipu porukasta. 

Vierailija
76/76 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksinaamaisuus. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi