Naiset, mitä toisen naisen pitää tehdä että alatte syrjiä häntä porukassa/yhteisössä?
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäytyy miesten edessä eri tavalla kuin naisten kesken (yleensä haukkuen muita naisia), vokottelee toisten miehiä, on epäluotettava, valehtelee tms.
Ei riitä syyksi. 89% naisista on tuollaisia poissaolijoiden panettelijpita.
Onko muka oikeasti?
Minulle on joskus ystävä sanonut tuosta, että "et ole sellainen joka alkaa heti puhumaan p*skaa siitä joka lähti" (siis porukasta pois), ja tuo jäi mieleeni, koska mitä ihmettä???? Eihän tuollainen ole ollenkaan normaalia ja ok toimintaa?
Kyseinen ystävä elää ihan normaalien naisten kuplassa pk-seudulla, hyväosaisia hyvinvoivia ihmisiä kaikki. Naimisissa, pari lasta, kolmannen asteen koulutukset, harrastukset ym. kaikilla. Ja isot porukat. Ja ilmeisesti normaalia puhua selän takana toisista pahaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäytyy miesten edessä eri tavalla kuin naisten kesken (yleensä haukkuen muita naisia), vokottelee toisten miehiä, on epäluotettava, valehtelee tms.
Onko muka oikeasti?
Minulle on joskus ystävä sanonut tuosta, että "et ole sellainen joka alkaa heti puhumaan p*skaa siitä joka lähti" (siis porukasta pois), ja tuo jäi mieleeni, koska mitä ihmettä???? Eihän tuollainen ole ollenkaan normaalia ja ok toimintaa?
Kyseinen ystävä elää ihan normaalien naisten kuplassa pk-seudulla, hyväosaisia hyvinvoivia ihmisiä kaikki. Naimisissa, pari lasta, kolmannen asteen koulutukset, harrastukset ym. kaikilla. Ja isot porukat. Ja ilmeisesti normaalia puhua selän takana toisista pahaa?
Ihanko tosissasi kysyt "onko muka oikeasti", joltain palstainkkeliltä? Nyt jotain rotia.
Vierailija kirjoitti:
Riittääkö, että naama ärsyttää, vai tarvitaanko oikea syy?
Riittää, että naama ärsyttää.
On riittänyt aina. Kokomuksen ääni.
Onko tämä tällainen unisex kaverin puolesta kyselen-minen?
Yksi tuttu nainen ja tytön äiti puhuu tuosta, että tyttöjen välinen syrjiminen näkyy jo päiväkoti-ikäisillä. Tuo nainen on sellainen joka puhuu selän takana pahaa ja iloisen kuoren takana ilkeä, joten onko se vain sitä hänen tyyppisten naisten ja tyttöjen maailmaa?
Naisissa ja tytöissäkinhän on monen tyyppistä porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole ikinä törmännyt noihin muuten kuin oman äidin ja yhden tuttavan kohdalla. Työelämässä vain kerran, mutta vain yhden ihmisen sanomana ja vain yhden ihmisen kohdalla eikä siinä sanominen ollut aiheetonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syrjiminen tuskin on kyseessä, ap. Yleensä ihminen omalla käytöksellään aiheuttaa sen, etteivät muut halua olla tekemisissä.
Josmitään tällaista käytöstä ei ole tai kukaan ei voi ainakaan suoraan sanoa, että mikä ongelma?
Virheetöntä ihmistä ei ole.
No ei varnasti, mutta miksi joku sitten joutuu syrjityksi?
Omat tunteet ovat aina totta? Syrjiminen voi olla yhtä hyvin ulkopuolisuuden kokemusta tai vuorovaikutuksen ja oikean sosiaalisen yhteyden puutetta, läheisyyden sietämisen vaikeutta. Tunnetta, ettei pääse muiden joukkoon, vaikka muut eivät hyljeksisikään.
Vierailija kirjoitti:
Petra Gargano?
Ketä hän syrjii?
Väsyttää koko touhu. Itselläni vaatii paskaa käytöstä, ennen kuin alan syrjiä edes lievästi ärsyttävää ihmistä.
Naisten luonne on sellainen. Olen monta kertaa ollut pelkässä miesporukassa ja draama alkaa siitä jos mukaan otetaan nainen, esim. jonkun naisystävä mukaan. Tämä nainen alkaa sitä draamaa keittämään, vaikka siten että alkaa luo sinne kuppikuntia joihin ei halua koko porukkaa mukaan, puhumalla pahaa osasta ja keksimällä draaman aihetta tulkitsemalla toisten sanomia asioita mahdollisimman ikävällä tavalla ja loukkaantumalla niistä.
Voin vain kuvitella minkälaista se on kun koko porukka koostuu näistä samanlaisista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syrjiminen tuskin on kyseessä, ap. Yleensä ihminen omalla käytöksellään aiheuttaa sen, etteivät muut halua olla tekemisissä.
Josmitään tällaista käytöstä ei ole tai kukaan ei voi ainakaan suoraan sanoa, että mikä ongelma?
Virheetöntä ihmistä ei ole.
No ei varnasti, mutta miksi joku sitten joutuu syrjityksi?
Omat tunteet ovat aina totta? Syrjiminen voi olla yhtä hyvin ulkopuolisuuden kokemusta tai vuorovaikutuksen ja oikean sosiaalisen yhteyden puutetta, läheisyyden sietämisen vaikeutta. Tunnetta, ettei pääse muiden joukkoon, vaikka muut eivät hyljeksisikään.
Joo, mutta jos on tällaista ihan konkreettista, että viestit ja ehdotukset jätetään huomiotta eri tavalla kuin muiden khohdalla, ja naamalla näkyy v-tus kun tulee huoneeseen, niin ei se ihan kuvitteluakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateus :DD
Harvemmin kukaan kai kadehtii inhoamaansa ihmistä.
Kuvio menee niin päin, että sitä aletaan inhota ja dissata,joka on ensin herättänyt kateuden ja harmituksen mistä syystä tahansa, esim. pituuden ja kauneuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riittääkö, että naama ärsyttää, vai tarvitaanko oikea syy?
Naama riittää, mutta tätä harvempi nainen on valmis myöntämään.
Jos naama on kusipäänatsin niin joo. Mut syy on silti sen kusipäisyys eikä ruma naama.
Ei minulta.
Naisen suosio miesten keskuudessa
saattaa riittää kanssasisarten
vihanpitoon, samoin seuratta jääneiden miesten k0stokiüsaamiseen.
Eilen täällä sivustolla ihan pilanpäiten levitettiin väitteitä minun
'OnlyF-tilistä', jota ei ole eikä tule.
Tämä hlö y > kivenkovaa väitti
nähneensä tilini mainoksia lehdissä/
siellä sun täällä. En tiedä oliko sama hlö,
esimerkiksi sama iänikuinen køprofiili,
joka kirjoitteli hiljattain minun olevan
'salasivupano' hänelle. Täysin tekaistuja.
En harrasta ukkomiesten tai varattujen
kanssa seksuaalisia milloinkaan.
[Enkä huoli työtöntä tai päihdeàddikteja].
Tässä on kateuden ja mustan sukan
vahva katku. Epäilen myös outojen
tr4ns_puheiden saaneen
alkunsa ihan täältä Savon mannuilta:
äärikateelliset tavisnaiset kirjoittelijoina.
Sain huomiota 20+ miehiltä >
tämä kiukutti naisia.. müstamaalataanpa
nätti nainen trænsüksi niin loppuu
se miesten E_fanitus.. -E-
Eräs työkaveri haisee niin voimakkaasti parfyymeilta, että kartan häntä. Omiin vaatteisiinkin tarttuu se haju.
Vierailija kirjoitti:
Eräs työkaveri haisee niin voimakkaasti parfyymeilta, että kartan häntä. Omiin vaatteisiinkin tarttuu se haju.
Ja paperieihin tarttuu ja vessassa haisee häneltä, Yäk.
Näyttää liian kauniilta tai pukeutua paljastavasti. Laulaja Petra sai aikuisilta naisilta vihat niskaansa kun esiintyi liian niukoussa housuissa!
Noh. Mun entinen työkaveri varmaan kokee, että aloin, en dissata, mutta vältellä häntä. Hän oli erittäin tunkeileva, puhui kovalla äänellä päälle, lopetti muiden lauseet heidän puolestaan (usein väärin), vaikutti olevan kateellinen minulle (esim. alkoi usein kyseenalaistaa ideoitani, vaikka ne koskivat minun erityisalaani eivätkä hänen) ja harrasti välillä ns. ilkeää huumoria.
Hän selvästi halusi kuitenkin olla kaverini, mutta minulle tuollainen vuorovaikutustyyli on vaan ihan sietämätön. Olin hänelle aina kohtelias, hoidin yhteiset työasiat asiallisesti, kuuntelin hänen huoliaan jne. mutta lakkasin kertomasta hänelle omia asioitani ja ideoitani hänen kuullen ja vältin hänen seuraansa niin paljon kuin kohteliaasti pystyin. Työpaikan juhlissa hakeuduin juttelemaan muiden kanssa jne. Koskaan en haukkunut häntä selän takana (paitsi miehelleni, joka ei tunne asianosaisia) ja olin aina kohtelias mutta varmasti selvästi viileämpi loppua kohden. Hän sitten vaihtoi työpaikkaa (ei minun takiani, vaan sai vakituisen, kun aiempi oli määräaikainen). Hän varmaan saattoi kokea, että aloin jotenkin syrjiä häntä.
Vierailija kirjoitti:
Naisten luonne on sellainen. Olen monta kertaa ollut pelkässä miesporukassa ja draama alkaa siitä jos mukaan otetaan nainen, esim. jonkun naisystävä mukaan. Tämä nainen alkaa sitä draamaa keittämään, vaikka siten että alkaa luo sinne kuppikuntia joihin ei halua koko porukkaa mukaan, puhumalla pahaa osasta ja keksimällä draaman aihetta tulkitsemalla toisten sanomia asioita mahdollisimman ikävällä tavalla ja loukkaantumalla niistä.
Voin vain kuvitella minkälaista se on kun koko porukka koostuu näistä samanlaisista naisista.
Ja juuri tämän vuoksi herrasmiehet ovat tekemisissä ainoastaan naisten kanssa joiden kasvatuksessa miehet ovat olleet voimakkaasti mukana. Heiltä tuo käyttäytymismalli puuttuu, koska ovat nähneet myös toisen vaihtoehdon.
Häh? Mitä se tarkoittaa?