Millaista olisi
Kommentit (90)
Millä perusteella pääsisit tuollaiseen asuntoon? Kai siinä muitakin perusteita on, kuin ikä. Ainakin, kun et tosiaan ole yhtään mikään vanhus vielä.
Onko nuo asunnot jotain tuettua asumista ikäihmisille? Kun saa kyydin kauppaankin.
Vierailija kirjoitti:
Onko nuo asunnot jotain tuettua asumista ikäihmisille? Kun saa kyydin kauppaankin.
Ei ole mitään tuettua asumista. Yli viisikymppisille on vain tuollaisia yksiöitä. Silloin jo pidetään seniorina. Se auto on asukkaiden käytössä eli itse sitä pitäisi ajaa.ap
Hieman yli 50v. on "seniori"😂😂😂😂😂 Todella naurettavaa, kuka sitten on määritellytkin🤦
Onko tuo jotain yhteisöasumista, sen auton lisäksi?
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo jotain yhteisöasumista, sen auton lisäksi?
Siellä on jokaiselle plus 50 vuotiaalle oma vuokrayksiö, sitten auto jota saa käyttää plus yhteinen kuntosali. Ei se sen enemmän yhteisöasumista ole.
Tuskin se autokaan siellä ihan ilmaiseksi kaikkien käytössä on. Asukkaiden pussista huollot, bensat yms.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin se autokaan siellä ihan ilmaiseksi kaikkien käytössä on. Asukkaiden pussista huollot, bensat yms.
Tottakai se menee niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli tänäänkö sulla olisi varaa tuollaiseen asumiseen? Eilen vielä yleistuki oli aivan liian pieni.
Sehän riippuu siitä, saisinko asumistukea.
No miksi et saisi?
Kai sitä voisi vuokra-asuntoon saada.ap
Kysymys oli, että miksi et saisi? Oletko ottanut asiasta selvää ja mitä syitä on, ettet saisi?
En ole ottanut asumistuesta selvää. Yleistukeen mulla ainakin olisi 5 kuukauden karenssi, kun mulla ei ole ammattitutkintoa plus tulisi varmaan vielä lisää karenssia, jos lopettaisin työt. ap
Pyydä miestä irtisanomaan sut "tuotannollisista ja taloudellisista syistä" niin ei tule karenssia. Eikös se ole sen omistama firma?
Miten ajat autoa, kun se ei nytkään huimauksen takia onnistu?
Vierailija kirjoitti:
Niin, en tiedä.
Eikö siinä asuntojen lähettyvillä ole kauppaa? Yleensä ne pyritään rakentamaan sellaisille paikoille, että rollaattorin kanssa pääsee käymään.
Mitä ihmeen asuntoja hieman yli 50v, monihan on tuon ikäisenä vielä suht terveitä ja käyvät vielä töissäkin? En nyt ihan ymmärrä. Eikö muka muita perusteita ole, kuin tuo ikä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, en tiedä.
Et tiedä???? Olet ihan itse kertonut, kuinka sulla on ajokortti, mutta et uskalla ajaa mahdollisten huimauskohtausten pelossa. Nyt et sitten muka tiedä, ajaisitko vai et????
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen asuntoja hieman yli 50v, monihan on tuon ikäisenä vielä suht terveitä ja käyvät vielä töissäkin? En nyt ihan ymmärrä. Eikö muka muita perusteita ole, kuin tuo ikä?
Onhan tollasia taloja varmaan joka kaupungissa, ideana rauhallinen asuminen ilman lapsiperheiden hälinää. Siellä on kai tiukemmat järjestyssäännöt, eikä bilettämistä katsota hyvällä. Asunnot on pieniä, yksiöitä ja kaksioita, ja esteettömiä.
Bilettämistä ei katsota hyvällä, voi ei! Siellä ei sitten karaoke raikaa ja baareissa ramppaaminen käy.
Vierailija kirjoitti:
Bilettämistä ei katsota hyvällä, voi ei! Siellä ei sitten karaoke raikaa ja baareissa ramppaaminen käy.
Valis puhuu paljon enemmän kuin tekee, joten eiköhän sen verran biletystä sallita, mitä todellisuudessa tapahtuu. Eli ei ollenkaan. Karaokea voi varmaan lurautella päiväsaikaan, kyllähän Katri Helenan ikivihreät senioreihin aina uppoaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valis puhuu paljon enemmän kuin tekee, joten eiköhän sen verran biletystä sallita, mitä todellisuudessa tapahtuu. Eli ei ollenkaan. Karaokea voi varmaan lurautella päiväsaikaan, kyllähän Katri Helenan ikivihreät senioreihin aina uppoaa.
Ei siellä saisi käyttää lainkaan alkoholia. Kyllä kun mä muutan aikoinaan niin muutan jonnekin muualle.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siellä saisi käyttää lainkaan alkoholia. Kyllä kun mä muutan aikoinaan niin muutan jonnekin muualle.ap
Onko se joku Sininauha-säätiön talo, vai miksi siellä ei saa käyttää alkoholia? Kuka sitä muuten vahtii, ja miten, jos omassa kämpässään ottaa napanderit? Onko siellä rappuvahti tekemässä kassitarkastuksia ja puhalluskokeita?
En ole ottanut asumistuesta selvää. Yleistukeen mulla ainakin olisi 5 kuukauden karenssi, kun mulla ei ole ammattitutkintoa plus tulisi varmaan vielä lisää karenssia, jos lopettaisin työt. ap