Millaista olisi
Kommentit (90)
Onko tuollaisiin asuntoihin muita vaatimuksia, kuin ikä?
Vierailija kirjoitti:
Onko tuollaisiin asuntoihin muita vaatimuksia, kuin ikä?
No ainakin minä pääsisin. Olen kysynyt asiasta.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäs tämmöinen ajatus nyt tuli?
Onhan se siitä ennenkin haaveillut, samoin kuin muista kimppakämppä-yhteisöistä, jossa olisi ihmisiä jotka jaksaisivat ( lue joutuisivat) kuunnella sen loputonta valitusten virtaa.
En mä kotona valita ja ehkä yksin on parempi kuin missään yhteisössä.ap
Mutta sähän et pärjää yksin. Ethän sä pääse kauppaan edes ilman apua.
Sitten täytyy mennä jonnekin vanhusten palvelutaloon tms.ap
Luuletko sä, että niihin vain marssitaan sisään kun siltä tuntuu? Miten sä voit olla noin todellisuudesta irtautunut yksilö? Tuntuu, että sulla on vintti pimentynyt siellä mörskässä vietettyjen vuosien saatossa, kun et ole ihmisten kanssa missään tekemisissä.
On täällä yksiöitä joita vuokrataan yli 50 vuotiaille ja ne on ns vanhuksille vuokrattavia asuntoja. Siellä on autokin, jolla pääsee esim kauppaan.ap
Sellainen on senioritalo, ei palvelutalo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäs tämmöinen ajatus nyt tuli?
Onhan se siitä ennenkin haaveillut, samoin kuin muista kimppakämppä-yhteisöistä, jossa olisi ihmisiä jotka jaksaisivat ( lue joutuisivat) kuunnella sen loputonta valitusten virtaa.
En mä kotona valita ja ehkä yksin on parempi kuin missään yhteisössä.ap
Mutta sähän et pärjää yksin. Ethän sä pääse kauppaan edes ilman apua.
Sitten täytyy mennä jonnekin vanhusten palvelutaloon tms.ap
Luuletko sä, että niihin vain marssitaan sisään kun siltä tuntuu? Miten sä voit olla noin todellisuudesta irtautunut yksilö? Tuntuu, että sulla on vintti pimentynyt siellä mörskässä vietettyjen vuosien saatossa, kun et ole ihmisten kanssa missään tekemisissä.
On täällä yksiöitä joita vuokrataan yli 50 vuotiaille ja ne on ns vanhuksille vuokrattavia asuntoja. Siellä on autokin, jolla pääsee esim kauppaan.ap
Sellainen on senioritalo, ei palvelutalo.
Niin. Täällä aina kannustetaan eroamaan ja sitten kun miettii vaihtoehtoja niin sekään ei ole hyvä.ap
On nää sun jutut yhtä vuoristorataa. Milloin pohditaan omilleen muuttamista, milloin parisuhteen parantamista. Sitten eutanasiasta haaveilun kautta senioritaloon. Silti mitään konkreettista muutosta ei ikinä tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
On nää sun jutut yhtä vuoristorataa. Milloin pohditaan omilleen muuttamista, milloin parisuhteen parantamista. Sitten eutanasiasta haaveilun kautta senioritaloon. Silti mitään konkreettista muutosta ei ikinä tapahdu.
Kyllä sitä tapahtuu. Kyllä mä haluan omat tulot ja lähteä pois.ap
Eli tänäänkö sulla olisi varaa tuollaiseen asumiseen? Eilen vielä yleistuki oli aivan liian pieni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin niin. Kyllähän sä haluat 20 tonnia maksavat hampaatkin muttei siitä mitään tule.
Vierailija kirjoitti:
Eli tänäänkö sulla olisi varaa tuollaiseen asumiseen? Eilen vielä yleistuki oli aivan liian pieni.
Sehän riippuu siitä, saisinko asumistukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin niin. Kyllähän sä haluat 20 tonnia maksavat hampaatkin muttei siitä mitään tule.
Niin? Sitten ei varmaan kannata elää
Eikö se ole ihmisten kanssa tekemisissä oloa, jos puhuu heidän kanssaan puhelimessa?ap
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole ihmisten kanssa tekemisissä oloa, jos puhuu heidän kanssaan puhelimessa?ap
Miten se nyt liittyy tähän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi et saisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se nyt liittyy tähän?
No joku vaan sanoi, että mun vintti on pimentynyt, kun en kuulemma ikinä ole muiden ihmisten kanssa missään tekemisissä. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi et saisi?
Kai sitä voisi vuokra-asuntoon saada.ap
Ethän sä mikään vanhus ole, vielä moneen vuoteen. Eikä muutkaan, alle 70v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi et saisi?
Kai sitä voisi vuokra-asuntoon saada.ap
Kysymys oli, että miksi et saisi? Oletko ottanut asiasta selvää ja mitä syitä on, ettet saisi?