Prinssi Harry ja Meghan muuttavat takaisin Britanniian- pohdiskellaanpa tätä!
Mitä tapahtuu kun Prinssi Harry ja Meghan muuttavat takaisin Britanniaan - Ilta-Sanomat https://share.google/UN3C6Iy3yIfd5oKxj
Kommentit (2252)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghan oli kaverin nimi. Aina kun People puhuu Meghanin tai Harryn viimeisimmistä tempauksista, source says tai sources say. Silloin tietää, että Meghan tai Harry siellä on sourcena takana vuotamassa milloin mitäkin nyyhkytarinaa.
Mistä sinä tiedät, että näin olisi? Ja, ei, älä vaivaudu vastaamaan, kun jokainen tietää, että sinä et tiedä mitään Peoplen ja lähteiden keskinäisestä sopimisesta.
Mistä sinä tiedät, että näin ei ole? Vähän kovaa faktaa nyt kehiin, meghanistiltakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katenisti-multipeukuttaja näyttää ainakin aktivoituneen taas. Rapsautapa minulle joutessasi kymmenen alapeukkua!
Ekkö saa tarpeeksi ylänuolia? Meneekö mielenterveys?
Ne muuten ovat nuolia, eivät peukkuja. Käynti Specsaversilla voisi auttaa.
Olivat mitä olivat, onhan se tosi huvittavaa tai surullista, että kun joku kertoo, että Meghanin kohdunpoistojutut ovat silkkaa valhetta, tulee joku ja rätkäyttää yhdeksän alapeukkua. Olivat sitten nuolia tai peukkuja tai ihan mitä tahansa, ne eivät muuta valhetta totuudeksi. Antavat valehtelijasta vain vähän säälittävämmän kuvan.
Sinun voi varmaan olla vaikea ymmärtää, mutta yhdeksän nuolta alaspäin tarkoittaa todennäköisesti yhdeksää lukijaa, jotka ovat samaa mieltä.
Ei jestas. Tulin katsoo, mitä pohdiskeltavaa tässä on. Näköjään paljonkin.
Kannattaa sivuuttaa nuo trollin Katjuska-jutut. Hän vain yrittää sotkea keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katenisti-multipeukuttaja näyttää ainakin aktivoituneen taas. Rapsautapa minulle joutessasi kymmenen alapeukkua!
Olivat mitä olivat, onhan se tosi huvittavaa tai surullista, että kun joku kertoo, että Meghanin kohdunpoistojutut ovat silkkaa valhetta, tulee joku ja rätkäyttää yhdeksän alapeukkua. Olivat sitten nuolia tai peukkuja tai ihan mitä tahansa, ne eivät muuta valhetta totuudeksi. Antavat valehtelijasta vain vähän säälittävämmän kuvan.
Olet siis nähnyt Meghanin sisuksista röntgenkuvan: kohtu on siellä nätisti paikoillaan. Missä olet sen nähnyt?
Odotellaan nyt ensin linkkiä siihen väitettyyn Meghanin blogitekstiin, jossa hän kertoo olevansa kohduton. Siihen asti voimme nähdä hänen kaksi lastaan todisteena kohdun olemassaolosta.
Uskon että ovat Meghanin, kun näen naamassa esimerkiksi Meghanin alkuperäisen nenän. Tai jotain muuta, joka todistaa ne Meghanin sisuksissa olleiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun voi varmaan olla vaikea ymmärtää, mutta yhdeksän nuolta alaspäin tarkoittaa todennäköisesti yhdeksää lukijaa, jotka ovat samaa mieltä.
Näin varmaan yleisesti, mutta tämän aiheen keskusteluissa on sellainen veikeä katenisti, joka aina välillä suuttuessaan pistää peukut heilumaan, ja tosiaan jollekin hupsulle valheelle tulee kymmenen yläpeukkua muutamassa minuutissa. Nähty on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mekhani se vasta rasisti onkin kun koko ajan öyhöttää rodustaan
Näin. Todella aidosti itsevarma ja rodustaan ylpeä ei puutu turhiin huuteluihin, vaan seisoo ryhdikkäänä kaiken roskan yläpuolella.
Mulla on kyllä vaikeuksia seistä sun juttujesi yläpuolella, kun aavistan että kuulumme samaan rotuun.
-ohis.
"Joka itsensä ylentää, se alennetaan"...
Kannattaa muistaa, etenkin näiden, jotka pitävät itseään jotenkin Meghania ylempinä.
Häh?? Mitä ihmettä nyt taas? Me kaikki olemme tuota patologista valehtelijaa ylempänä.
Kannattaa sinunkin muistaa, että juuri asemoit itsesi hänen alapuolelleen ylentämällä itseäsi. Mitä ylipäätään saat tuntemattoman ihmisen vihaamisesta? Jotain pönkitystä itsetunnolle?
Sinun itsetuntosi näyttää olevan kiinni sinulle täysin tuntemattoman amerikkalaisen keski-ikäisen naisen elämästä. Miksi ihmeessä näin? Miksi olet juuri hänet nostanut jalustalle? Olisihan siellä vaikka Jennifer Aniston tai Amal Clooney tai vaikkapa kanadalainen Celine Dion, joita voisi palvoa? Kaikki nuo ovat meritoituneet omilla tavoillaan, Meghan ei onnistunut muussa kuin brittiläisen hönöprinssin jallittamisessa. Siis on todistetusti hyvä seksissä, joka, no, kai on sitten sopiva meriitti sinun palvonnallesi.
En palvo häntä. Minua ei kiinnosta hänen seksielämänsä, en tiedä siitä mitään ja rohkenen epäillä, että sinäkään et tiedä siitä mitään, vaikka mielellläsi aihetta ajattelet.
Minä lähinnä vihaan valehtelemista ja tahallista trollaamista ja pyrin omalta osaltani puuttumaan, jos sellaista näen. Käyn täällä satunnaisesti, ja minulle on samantekevää, mitä projisoit minuun.
Kyllä sitten sinun pitää vihata Meghaniakin, koska sehän valehtelee jatkuvasti, kun suunsa avaa. Todisteita riittää, niitä on youtube pullollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin varmaan yleisesti, mutta tämän aiheen keskusteluissa on sellainen veikeä katenisti, joka aina välillä suuttuessaan pistää peukut heilumaan, ja tosiaan jollekin hupsulle valheelle tulee kymmenen yläpeukkua muutamassa minuutissa. Nähty on.
Meghanisti on ottanut Meghanin ukosta vainoharhaisuuden mallia. Tajuatko ollenkaan itse, miten kahelilta kuulostat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mekhani halus rinsessaksi
ei siinä pärjännyt ja nyt takas ostostv aromipesää myymään
Onko katenisteillä lukihäiriö, kun eivät osaa nimiäkään kirjoittaa oikein? Kenties tarkoitat Meghania.
Tarkoititko Catherine? Vai etkö osaa kirjoittaa sitä.
Katesta on aina käytetty nimeä Kate ja Brittilehdistö käyttää myös Kate Middleton -nimeä. Se ei ole haukkumanimi.
Miksi käytät nimeä Katjuska? Lehdistö ei käytä. Onko Catherine sinulle liian vaikea kirjoittaa?
Minä käytän yleisesti käytettyä Kate-nimeä. Ymmärrän kyllä niitä, jotka joskus kirjoittavat Katjuska tai muita, alkaa varmasti ärsytyskynnys laukeamaan ainaisen Meghanin nimen vääntelyn takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghan oli kaverin nimi. Aina kun People puhuu Meghanin tai Harryn viimeisimmistä tempauksista, source says tai sources say. Silloin tietää, että Meghan tai Harry siellä on sourcena takana vuotamassa milloin mitäkin nyyhkytarinaa.
Ihan ensimmäinen asia median seuraamisessa. Älä kultapieni usko juorulehtien nimettömiä lähteitä.
Miksi kirjoitat noin outoa lässytystä? Oletko 80v?
Sivusta lukija, joka kirjoitti tähän ketjuun nyt ihan ensimmäisen kommenttinsa
Eli näin kauan jaksoit sivusta seurata, mutta juuri minun kohdallani tuo yksi sana laukaisi sinut. Onko sinulla jotain mielipidettä Harrysta, Meghanista ja tästä disinformaatiokampanjasta? Entä mitä ajattelet nimettömien lähteiden uskomisesta? Tervetuloa keskusteluun itse aiheen tiimoilta.
Hieno, että lopultakin jää ketjusta pois tuo outo Kate-jankkaaja. Disinformaatiokampanjasta en tiedä mitään. Harry ja Meghan ovat käyttäytyneet tv:ssä ja kirjassa uskomattoman törkeästi. Paikallaan olisi anteeksi pyyntö englantilaisilta, kuninkaallisilta ja postuumisti Elisabetiltä ja Philipiltä. Varmasti niin kauan, kun on ollut painettua lehdistöä, on lehdistö suojellut lähteitään pitämällä ne nimettömänä. Ihan normaalia, päivittäistä journalismia.
-jo toinen kommentti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko katenisteillä lukihäiriö, kun eivät osaa nimiäkään kirjoittaa oikein? Kenties tarkoitat Meghania.
Katesta on aina käytetty nimeä Kate ja Brittilehdistö käyttää myös Kate Middleton -nimeä. Se ei ole haukkumanimi.
Miksi käytät nimeä Katjuska? Lehdistö ei käytä. Onko Catherine sinulle liian vaikea kirjoittaa?
Katjuska-nimitystä käyttävä on Venäjää ihaileva trolli :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mekhani se vasta rasisti onkin kun koko ajan öyhöttää rodustaan
Näin. Todella aidosti itsevarma ja rodustaan ylpeä ei puutu turhiin huuteluihin, vaan seisoo ryhdikkäänä kaiken roskan yläpuolella.
Mulla on kyllä vaikeuksia seistä sun juttujesi yläpuolella, kun aavistan että kuulumme samaan rotuun.
-ohis.
"Joka itsensä ylentää, se alennetaan"...
Kannattaa muistaa, etenkin näiden, jotka pitävät itseään jotenkin Meghania ylempinä.
Häh?? Mitä ihmettä nyt taas? Me kaikki olemme tuota patologista valehtelijaa ylempänä.
Kannattaa sinunkin muistaa, että juuri asemoit itsesi hänen alapuolelleen ylentämällä itseäsi. Mitä ylipäätään saat tuntemattoman ihmisen vihaamisesta? Jotain pönkitystä itsetunnolle?
Sinun itsetuntosi näyttää olevan kiinni sinulle täysin tuntemattoman amerikkalaisen keski-ikäisen naisen elämästä. Miksi ihmeessä näin? Miksi olet juuri hänet nostanut jalustalle? Olisihan siellä vaikka Jennifer Aniston tai Amal Clooney tai vaikkapa kanadalainen Celine Dion, joita voisi palvoa? Kaikki nuo ovat meritoituneet omilla tavoillaan, Meghan ei onnistunut muussa kuin brittiläisen hönöprinssin jallittamisessa. Siis on todistetusti hyvä seksissä, joka, no, kai on sitten sopiva meriitti sinun palvonnallesi.
En palvo häntä. Minua ei kiinnosta hänen seksielämänsä, en tiedä siitä mitään ja rohkenen epäillä, että sinäkään et tiedä siitä mitään, vaikka mielellläsi aihetta ajattelet.
Minä lähinnä vihaan valehtelemista ja tahallista trollaamista ja pyrin omalta osaltani puuttumaan, jos sellaista näen. Käyn täällä satunnaisesti, ja minulle on samantekevää, mitä projisoit minuun.
Mutta hyväksyt Meghanin valehtelun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No silloin on kymmenen samanmielistä lukijaa paikalla. Vastaako joku oikeasti nuolten lukumääriä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ensimmäinen asia median seuraamisessa. Älä kultapieni usko juorulehtien nimettömiä lähteitä.
Miksi kirjoitat noin outoa lässytystä? Oletko 80v?
Sivusta lukija, joka kirjoitti tähän ketjuun nyt ihan ensimmäisen kommenttinsa
Eli näin kauan jaksoit sivusta seurata, mutta juuri minun kohdallani tuo yksi sana laukaisi sinut. Onko sinulla jotain mielipidettä Harrysta, Meghanista ja tästä disinformaatiokampanjasta? Entä mitä ajattelet nimettömien lähteiden uskomisesta? Tervetuloa keskusteluun itse aiheen tiimoilta.
Hieno, että lopultakin jää ketjusta pois tuo outo Kate-jankkaaja. Disinformaatiokampanjasta en tiedä mitään. Harry ja Meghan ovat käyttäytyneet tv:ssä ja kirjassa uskomattoman törkeästi. Paikallaan olisi anteeksi pyyntö englantilaisilta, kuninkaallisilta ja postuumisti Elisabetiltä ja Philipiltä. Varmasti niin kauan, kun on ollut painettua lehdistöä, on lehdistö suojellut lähteitään pitämällä ne nimettömänä. Ihan normaalia, päivittäistä journalismia.
-jo toinen kommentti
Nuo tabloidien jutut Harrysta ja Meghanista eivät ole normaalia päivittäistä journalismia, ja on vähän surullista, miten kritiikittömästi iltapäivälehdet niitä siteeraavat.
Itse uskon siihen, mitä kirjoittaa BBC, hovi ja H&M oman tiedottajansa kautta.
Tuo jankkaaja trolli pilaa koko ketjun. Ensin kirjoittaa itse hyvin myrkyllisen tekstin Meghanista ja kun siihen vastataan, alkaa jatkuva piikitys muita kirjoittajia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No silloin on kymmenen samanmielistä lukijaa paikalla. Vastaako joku oikeasti nuolten lukumääriä?
Se kymmenikkö otti sitten jalat alleen heti kun heihin kiinnitettiin huomiota. No varmaan tulee pian takaisin ja tervehtii meitä uusilla nuolilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän yleisesti käytettyä Kate-nimeä. Ymmärrän kyllä niitä, jotka joskus kirjoittavat Katjuska tai muita, alkaa varmasti ärsytyskynnys laukeamaan ainaisen Meghanin nimen vääntelyn takia.
Mutta et sitten kuitenkaan pysty y.märtämään, että muita ärsyttää Catherinen nimen vääristely. Minä käytän, tästä edes päin yleistä Mega-paska nimeä Meghanista. Se kai on ok?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta et sitten kuitenkaan pysty y.märtämään, että muita ärsyttää Catherinen nimen vääristely. Minä käytän, tästä edes päin yleistä Mega-paska nimeä Meghanista. Se kai on ok?
Olen eri, mutta haluaisin huomauttaa, että brittiläinen lehdistö käyttää nimeä Kate Middleton. Onko sinusta hänen porvarillinen nimensä jotenkin ulosteeseen verrattavissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katenisti pääsi lempiaiheeseensa eli eritteisiin.
Odotellaan nyt ensin linkkiä siihen väitettyyn Meghanin blogitekstiin, jossa hän kertoo olevansa kohduton. Siihen asti voimme nähdä hänen kaksi lastaan todisteena kohdun olemassaolosta.