Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten ihmeessä näistä häiriköistä päästään eroon?

Vierailija
19.08.2026 |

Poistatin juuri äskettäin aloituksen, jossa työttömiä haukuttiin laiskoiksi. Lisäksi täältä oli jo aiemmin poistettu toinen aloitus, jonka otsikossa väitettiin, että työtön ei mukamas voisi olla hyvä työntekijä. Miten niin ei voi olla?

Työttömät ovat töihin päästessään usein paljon parempia työntekijöitä kuin jo töissä olevat ihmiset. Työttömät ovat erittäin hyviä työntekijöitä, kun vaan asiat natsaavat kohdalleen. 

Lisäksi täältä on usein minun aloitteestani poistettu lukuisia asiattomia aloituksia, joissa on kiroiltu ja käytetty ihmisistä erittäin loukkaavia alatyylisiä ilmauksia. 

Onko teidän mielestänne oikein halveerata ja vähätellä toisia tuolla tavalla? Eikö teidän päässänne liiku yhtään mitään? Ja sitten kehtaatte vielä ihmetellä, miksi aloituksenne poistetaan, kun ette itse ymmärrä, kuinka väärin ja törkeästi olette aloituksissanne toisia kohdelleet.

Kommentit (253)

Vierailija
161/253 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkakaahan häiriköt tulla pyytämään anteeksi omaa ääliömäistä ja törkeää käytöstänne minua ja toisia kohtaan. En uhriuta itseäni millään tavalla, olen vain ihan oikeutetusti loukkaantunut ja pahoittanut mieleni teidän typeryyksistänne. 

Vierailija
162/253 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, veikö kissa kielen? Ettekö te häiriköt uskalla enää tulla tänne aukomaan päätänne ja jauhamaan paskaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/253 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tohtinut lukea uusimpia viestejä enkä läheskään kaikkia muitakaan viestejä, sillä pelkään, että niissäkin käytetään samantyyppistä kieltä, jota tämänkin ketjun lukuisissa nyt jo poistetuissa viesteissä on käytetty. Siis sellaista kieltä, jonka koen loukkaavana päänaukomisena joko itseäni tai toisia kohtaan. 

Herkkänä ja tunteellisena ihmisenä minulla menee helposti tunteisiin toisten ilkeämieliset kommentit ja ne jäävät helposti myös vaivaamaan mieltäni. Se puolestaan on johtanut tahattomaan viesteihin reagoimiseen, mikä ei puolestaan ole johtanut yhtään mihinkään. Miltä luultavammin pääsen siis paljon helpommalla, kun en lue ollenkaan läheskään kaikkia viestejä.

Miksi ylipäänsä roikut tällä palstalla? Netti täynnä keskustelupalstoja, missä kivapuhutaan, eikä tarvitse pahoittaa mieltänsä. 

Vierailija
164/253 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä aloittaja, kuvailemasi aloituksen poistoon on tuskin ollut mitään sääntöjen mukaista syytä. Ihmisillä on oikeus mielipiteisiin ja eri mieltä oleminen ei ole perustelu viestin poistoon. Viestejä pitäisi poistaa vain kielenkäytön, rasismin ja vihaphuheen tms. syiden takia, mutta ei "väärän" mielipiteen takia. Valitettavasti moderointitapa mahdollistaa asiallistenkin viestien poiston.

Vierailija
165/253 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei halveerata eikä haukuta tyhmäksi ihan täysin syyttä suotta. Nyt sinä tyhmä öykkäri pyydät nöyrästi anteeksi omaa ääliömäistä ja törkeää käytöstäsi minua kohtaan.

Vierailija
166/253 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja alkakaahan te kaikki muutkin töykeät haistattelijat ja päänaukojat tulla pyytämään minulta nöyrästi anteeksi omaa ääliömäistä ja törkeää käytöstänne minua kohtaan. 

Vierailija
167/253 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on kohdeltu erittäin loukkaavasti ja törkeästi tässäkin ketjussa. Eikö teidän ääliömäisten häiriköiden ja ilkimysten päässä liiku yhtään mitään? Ei liiku! Painukaa häiriköt hevonhelkuttiin täältä kiusaamasta toisia!

Vierailija
168/253 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ansaitsen myötätuntoa ja ymmärrystä kaikenlaisen lapsellisen ja raukkamaisen haistattelun, päänaukomisen ja ilkeilyn sijaan. Kaikki teidät ääliömäiset häiriköt ja somekiusaajat tulisi sulkea kokonaan pois tältäkin sivustolta. Silloin me asialliset ja järkevät ihmiset voisimme käydä täällä kaikessa rauhassa hyviä ja syvällisiä keskusteluja. Te häiriköt kun ette itse älyä lopettaa tuota kiusaamistanne oma-aloitteisesti.

Vierailija
169/253 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä täytesanoista ja tyhmästä höpissyt daiju olet ihan liian tyhmä ja omahyväinen ymmärtääksesi, kuinka väärin ja törkeästi minua kohtelit. Olet myös ihan liian tyhmä ja omahyväinen öykkäri, jotta kykenisit pyytämään minulta anteeksi omaa idioottimaista ja ääliömäistä käytöstäsi minua kohtaan.

Vierailija
170/253 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tohtinut lukea uusimpia viestejä enkä läheskään kaikkia muitakaan viestejä, sillä pelkään, että niissäkin käytetään samantyyppistä kieltä, jota tämänkin ketjun lukuisissa nyt jo poistetuissa viesteissä on käytetty. Siis sellaista kieltä, jonka koen loukkaavana päänaukomisena joko itseäni tai toisia kohtaan. 

Herkkänä ja tunteellisena ihmisenä minulla menee helposti tunteisiin toisten ilkeämieliset kommentit ja ne jäävät helposti myös vaivaamaan mieltäni. Se puolestaan on johtanut tahattomaan viesteihin reagoimiseen, mikä ei puolestaan ole johtanut yhtään mihinkään. Miltä luultavammin pääsen siis paljon helpommalla, kun en lue ollenkaan läheskään kaikkia viestejä.

Miksi ylipäänsä roikut tällä palstalla? Netti täynnä keskustelupalstoja, missä kivapuhutaan, eikä tarvitse pahoittaa mieltänsä. 

Kuuluu taivuttaa mieltään, ei mieltänsä.

Vierailija
171/253 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tässäkin aloituksessa tuoksahtaa menstruoiva pilluteline."

Tässäkin viestissä tuoksahtaa asiaton ja loukkaava sävy. Pistin sen jo poistoon. Ja siitä sinä typerys saat syyttää vain ja ainoastaan itseäsi, kun et osaa kirjoittaa tuon asiallisemmin.

Vierailija
172/253 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan yrittävät provoilla. Ovat niin tyhmiä etteivät tajua että voivat itsekkin joutua työttömäksi syystä tai toisesta  vaikka kuinka kuvittelevat olevansa miten hyvä työntekijä tahansa. Ei niille kannata mitään vastata vaan ne kannattaa jättää omaan alhaiseen arvoonsa. Elävät jossain mielikuvitus maailmassa jossa töitä löytyy kaikille ja töihin voi noin mennä eli työnanjatalla  ei ole mitään roolia töihin pääsemisessä. Vo vaan mennä. Ei tarvi hakea. Olisikin töihin pääseminen niin helppoa. 

Vierailija
173/253 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tästä ketjusta poistuu täysin asiallisia viestejä, ja tilalle tulee täysin asiattomia viestejä, missä mainostetaan viestien poistattamista ja haukutaan muita.

Kun puhutaan asiallisen kielenkäytön ja käytöksen puolesta, on hyvä aloittaa omasta toiminnasta."

Tuo sinun oma viestisikin on täysin asiaton. Syytät siinä toista ihmistä täysin aiheettomasti. Etkö itse ymmärrä sitä?

Vierailija
174/253 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haistattelu ja tyhmäksi haukkuminen on sinun mielestäsi asiallista, niin se on sitten sinun käsityksesi "täysin asiallisista viesteistä". Se on sitten ihan kokonaan eri asia, kuinka todenmukainen tuollainen tulkinta on. 

Vierailija
175/253 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on vaan joku yksi mielisairas hullu joka jankuttaa työttömistä päivittäin. En usko että kukaan muu tekee samaa.

Vierailija
176/253 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tarkoitatko tuolla asioiden kohdalleen natsaamisella että tekee hyvin työnsä jos palkka on tosi hyvä ja vapaata on paljon?"

En viitsi edes vastata noin asiattomiin ja typeriin kysymyksiin. Sinäkin häirikkö taidat tykätä aukoa päätäsi muille.

Vierailija
177/253 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette ole vieläkään kyenneet perustelemaan mitenkään noita aloitukseni alapeukutuksia. Ettehän te kykene perustelemaan niitä mitenkään, kun niihin ei ole teillä häiriköillä mitään muuta perustetta kuin tahallinen päänaukominen ja mielipahan tuottaminen. Mitä teillä ilkimyksillä on minua tai minun aiheellista ja asiallista aloitustani vastaan? Olette minulle selityksen velkaa. 

Vierailija
178/253 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin ihan rehellisesti myöntää, että totta kai aloitukseni motiivi on ennen kaikkea kitkeä sellaista kielenkäyttöä, joka ei itseäni miellytä. Kuten haukkumista, kiroilua ja haistattelua. Aloitukseni alapeukuttajat ilmeisesti ovat töykeitä öykkäreitä, jotka vastustavat asiallista keskustelua. Olkaa hyvä ja tulkaa perustelemaan, miksi alapeukutitte aloitukselleni. Ette vaan taida uskaltaa. 

Vierailija
179/253 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että joku pitää tätä ketjua yllä, että hs ymmärtää myös, millaiseksi sontakasaksi av on muuuttunut 10 vuodessa. Suomi kuitenkin kaipaa etenkin nyt, kun kaikki on menossa päin p, keskusteluforumeita. Ihmisillä on iso tarve päästä keskustelemaan yhteiskunnallisista asioista. Täällä kokoontuu aina hyvä porukka, kun jotain isoa tapahtuu. Mutta sen lopun aikaa nämä samat jankkaajat jatkavat sekoiluaan.

Vierailija
180/253 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tästä ketjusta on poistettu täysin asiallisia viestejä jne."

Tuo sinun oma viestisi olikin tosi asiallinen. On tosi asiallista syyttää toista muiden haukkumisesta. Tuollainen toisen syyllistäminen on tosi esimerkillistä toimintaa. 

Ei tainnut sinullekaan tulla mieleen, että ihmisellä menee helposti tunteisiin sellaiset toisten viestit, jotka hän kokee loukkaavina itseään tai toisia kohtaan. Eivätkä ne poistetut viestit mitään asiallisia viestejä olleet. Ei niitä olisi poistettu jos ne olisivat olleet asiallisia. Älä siis höpise joutavia.