Miten ihmeessä näistä häiriköistä päästään eroon?
Poistatin juuri äskettäin aloituksen, jossa työttömiä haukuttiin laiskoiksi. Lisäksi täältä oli jo aiemmin poistettu toinen aloitus, jonka otsikossa väitettiin, että työtön ei mukamas voisi olla hyvä työntekijä. Miten niin ei voi olla?
Työttömät ovat töihin päästessään usein paljon parempia työntekijöitä kuin jo töissä olevat ihmiset. Työttömät ovat erittäin hyviä työntekijöitä, kun vaan asiat natsaavat kohdalleen.
Lisäksi täältä on usein minun aloitteestani poistettu lukuisia asiattomia aloituksia, joissa on kiroiltu ja käytetty ihmisistä erittäin loukkaavia alatyylisiä ilmauksia.
Onko teidän mielestänne oikein halveerata ja vähätellä toisia tuolla tavalla? Eikö teidän päässänne liiku yhtään mitään? Ja sitten kehtaatte vielä ihmetellä, miksi aloituksenne poistetaan, kun ette itse ymmärrä, kuinka väärin ja törkeästi olette aloituksissanne toisia kohdelleet.
Kommentit (253)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjautumis- tai jopa tunnistautumispakko. Saat kirjoittaa mitä haluat, mutta teet sen omalla virallisella nimelläsi ja se näkyisi muille, tyyliin Tero Klunssipää, Vaasa. Tai Hannele Hamppuhousu, Vantaa.
Ei ole mitään sanavapautta rajoitettu yhtään, saisit edelleen kirjoittaa yhtä vapaasti kuin nytkin, mutta omalla nimelläsi. Jos jostain syystä et uskalla sanoa omia mielipiteitäsi omalla nimelläsi, niin se on valitettavasti oma ongelmasi. Sitten voi olla kirjoittelematta. Yksinkertaista ja 90% palstan sonnasta poistuu.
Sellaiset kommarin haaveet taas kun ei 'väärin ajattelevia' kestä :D
Mielestäni kukaan ei "ajattele väärin", paitsi parantumattomat vakavien rikosten tekijät ja toisten hyväksikäyttäjät yms. Mielipiteeseen on oikeus kaikilla. Enkä ymmärrä mitä kommaria tuossa muka olisi. Miksi et uskaltaisi kirjoittaa omalla nimelläsi? Mikä siinä pelottaa?
Jotkut väittivät, että ottaisin tämän sivuston " aivan liian vakavasti". Ongelma onkin siinä, että otan tämän sivuston liian vakavasti eikä näissä tässäkin ketjussa häiriköinneissä häiriköissä. Ja minä en todellakaan ota tätäkään sivustoa liian vakavasti.
Haluan vain, että tämäkin palsta olisi asiallinen ja miellyttävä paikka käydä keskusteluja. Tällä hetkellä se ei sitä ole johtuen nimenomaisesti näistä häiriköistä, jotka tahallaan pilaavat keskusteluja.
Vierailija kirjoitti:
Kirjautumispakko auttaisi vähän...
... mutta sitten ei voisi kertoa mielipiteitään oikeasti koska siitä seuraa vainotuksijoutuminen välittömästi esim. Silakkaliikkeen takia.
Kiusaaja kiusaa niin kauan kun saa sillä aikaan reaktion ja uhrista energiaa. Kannattaa vaan keskittyä omiin asioihin ja antaa näiden huutaa itse itsensä hautaan, ei reagoida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskusteluita ei pidä poistaa tai poistattaa sen takia, että joku on eri mieltä jostain. Keskusteluja pitää poistaa vain epäasiallisen kielenkäytön tai palstan sääntöjen rikkomisen takia.
Ja lain rikkomisen takia.
Joo, niin täällä tehdäänkin. Se vain, että venäjän/äärioikeiston röllit on kokopäivähommissa ja niiden paska tuhoaa kaiken, kts. Kokoomus, Kd, RKP. Nekin on nyt sonnittu natsipaskalla. RKP vähiten.
Mutta toverien persujankutus on ihan ok eikä pilaa ollenkaan keskusteluja? Et sitten tajua että olet isompi ongelma itse kuin nuo mainitsemasi?
Joka tapauksessa hakijan työttömyys on firmalle miinusta.
Tosi paljon palstaa rappeuttaa kiusasensurointi ja sen moninaiset seuraukset.
Jos epäkohtien esille nostaminen sekä asiallisemman ja miellyttävämmän keskustelukulttuurin peräänkuuluttaminen on jonkun mielestä aivan liian vakavasti ottamista, niin se olkoon hänen mielipiteensä. Eiköhän tässäkin tapauksessa vika löydy sanojan omasta ahdasmielisestä ajattelusta ja ymmärryksen puutteesta.
Ymmärrän oikein hyvin, että jotkut ilkeämieliset häiriköt ovat huutaneet tätäkin ketjua poistoon. Ottaahan se heillekin tosi koville, kun joku uskaltaa sanoa totuuden heistä itsestään. Tämän ketjun sijaan heidän omat viestinsä onkin poistettu. Eiväthän he itse tietenkään ymmärrä, kuinka asiatonta ja sääntöjenvastaista on huutaa poistoon toisten avauksia.
Niitä asiattomia kommentteja kirjoittaa suurissa määrin ry ssätrollit kun yrittävät purkaa turhautumistaan, sekä kylvää vastakkainasettelua. Ei valtiollista terroria helposti pysäytetä.
Kaikki nuo aloitukseni alapeukuttajat ovat niitä samoja häiriköitä, jotka tässäkin ketjussa ovat tahallaan aukoneet päätänsä. Eikä se minua haittaa. Siinähän alapeukuttavat ja aukovat päätänsä. Tuollainen toiminta kertoo kaiken heistä itsestään ihmisinä.
On hienoa ja huojentavaa huomata, että ainakin noiden aloitukseni peukutusten perusteella suurin osa keskustelijoista näyttää ymmärtävän aloitukseni tarkoituksen. Läheskään kaikki heistä eivät vaan ole uskaltaneet jättää tänne viestiä. Ja ymmärtäähän sen. Ei ole erityisen kiva joutua kaikkien näiden häiriköiden hampaisiin.
Ihmisten sättiminen häiriköiksi on ala-arvoista panettelua ja solvaamista.
Aika hiljaista on pidellyt tässäkin ketjussa viime aikoina. Ei taida teillä ilkimyksillä enää uskallus riittää tulla tänne häiriköimään ja aukomaan päätänne. Kertoo kaiken teistä ihmisinä, että tulitte tänne herjaamaan ja haistattelemaan myötätunnon ja ymmärryksen osoittamisen sijaan. Teillä tässäkin ketjussa päätänne aukoneilla häiriköillä ei ole kykyä ajatella asioista syvällisesti.
Te vaan menette sokeasti sieltä, mistä aita on matalin ja lauotte tänne kaiken maailman asiattomuuksia ja törkeyksiä. Ette ajattele yhtään, miltä nuo teidän ilkeät kommenttinne tuntuvat niiden kohteina olevista ihmisistä. Se on sitä myötätunnon ja ymmärryksen puutetta se.
Sinä täytesanoista höpissyt ja tyhmäksi nimitellyt tyhmä moukka et älyä yhtään, kuinka väärin olet minua kohdellut. Olet aivan liian tyhmä ymmärtääksesi sitä ja olet myös aivan liian tyhmä osataksesi pyytää anteeksi. Sinulla ilkimyksellä ei ole minkäänlaista kykyä katsoa peiliin ja myöntää kohdelleesi minua väärin. Niin tyhmä moukka sinä olet.
Kyse ei ole siitä, mikä minua miellyttää ja olenko jonkun kanssa eri mieltä vaan kyse on kielenkäytöstä. Voi sen kielteisenkin mielipiteensä asiallisestikin ilmaista. Se vaan tuntuu olevan lukuisille tässäkin ketjussa tahallaan häiriköinneille päänaukojille täysin mahdoton tehtävä.
Asiallisen kielenkäytön korostaminen ei ole mitään määräilyä vaan se on paremman keskustelukulttuurin edistämistä. Toki nämä kyseiset ahdasmieliset ja itsepäiset häiriköt ottavat sen määräilynä, kun ovat itse niin tietämättömiä asioista.
Sinäkin joululahjalistoista höpissyt häirikkö pakoilit vaan omaa vastuutasi ja yritit sysätä vastuuta lukijoille. Minä lukijana en ole vastuussa siitä, mitä sinä kirjoitat. Minä en näpyttele kirjaimia sinun puolestasi siinä näppäimistöllä vaan kyllä sinä teet sen ihan itse. Näin ollen sinä olet ihan itse vastuussa siitä, mitä kirjaimia siinä näppäimistöllä näpyttelet ja millaista tekstiä näytölle tuotat. Tämän ymmärtäminen tuntuu olevan sinulle daijulle täysin mahdotonta.
Aikuisuus on todellakin vastuuta eikä sitä, että aukoo toisille päätänsä ja pakoilee omaa vastuutaan sysäämällä vastuuta lukijoille omista asiattomista ja loukkaavista teksteistä. Opettele siis sinäkin häirikkö kantamaan vastuusi omista typeristä viesteistäsi sen sijaan, että yrität jatkuvasti sysätä vastuuta toisille. Toisaalta jos et osaa ilmaista asiaasi tuon asiallisemmin, niin ehkä on kaikkien kannalta paras, ettet kirjoita enää tänne yhtään mitään. Ja sitä paitsi nekin viestit tullaan ihan satavarmasti poistamaan, sillä täällä ei suvaita toisten tarpeetonta mollaamista.
Te kaikki tässäkin ketjussa tahallaan häiriköineet ilkimykset olette ihan itse vastuussa siitä, että viestinne poistettiin. En minä niitä teidän viestejänne kirjoittanut teidän puolestanne vaan kyllä te tietämättömät daijut kirjoititte ihan itse ne typerät viestinne. Olette siis itse vastuussa niistä eikä kukaan muu. Vastuunkanto näyttää olevan teille täysin mahdotonta. Syytätte vaan sokeasti toisia ja auotte päätänne. Se on sitä vastuunpakoilua pahimmillaan ja törkeimmillään.
Kertoo kaiken teistä häiriköistä ihmisinä, että ette kykene edes myöntämään omia virheitänne ja pyytämään minulta ja muilta anteeksi omaa törkeää ja ääliömäistä käytöstänne minua ja toisia kohtaan.
Kirjautumis- tai jopa tunnistautumispakko. Saat kirjoittaa mitä haluat, mutta teet sen omalla virallisella nimelläsi ja se näkyisi muille, tyyliin Tero Klunssipää, Vaasa. Tai Hannele Hamppuhousu, Vantaa.
Ei ole mitään sanavapautta rajoitettu yhtään, saisit edelleen kirjoittaa yhtä vapaasti kuin nytkin, mutta omalla nimelläsi. Jos jostain syystä et uskalla sanoa omia mielipiteitäsi omalla nimelläsi, niin se on valitettavasti oma ongelmasi. Sitten voi olla kirjoittelematta. Yksinkertaista ja 90% palstan sonnasta poistuu.