Miten ihmeessä näistä häiriköistä päästään eroon?
Poistatin juuri äskettäin aloituksen, jossa työttömiä haukuttiin laiskoiksi. Lisäksi täältä oli jo aiemmin poistettu toinen aloitus, jonka otsikossa väitettiin, että työtön ei mukamas voisi olla hyvä työntekijä. Miten niin ei voi olla?
Työttömät ovat töihin päästessään usein paljon parempia työntekijöitä kuin jo töissä olevat ihmiset. Työttömät ovat erittäin hyviä työntekijöitä, kun vaan asiat natsaavat kohdalleen.
Lisäksi täältä on usein minun aloitteestani poistettu lukuisia asiattomia aloituksia, joissa on kiroiltu ja käytetty ihmisistä erittäin loukkaavia alatyylisiä ilmauksia.
Onko teidän mielestänne oikein halveerata ja vähätellä toisia tuolla tavalla? Eikö teidän päässänne liiku yhtään mitään? Ja sitten kehtaatte vielä ihmetellä, miksi aloituksenne poistetaan, kun ette itse ymmärrä, kuinka väärin ja törkeästi olette aloituksissanne toisia kohdelleet.
Kommentit (253)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä nettikirjoittelun ymmärtämättömyydestä ja tämän palstan aivan liian vakavasti ottamisesta höpissyt typerys ja häirikkö et taida itse ymmärtää etkä tietää mistään mitään. Ja taidat lälläri pelätä, että uudetkin viestisi poistetaan, kun et ole enää uskaltanut aukoa päätäsi. Olet siis tyypillinen raukkamainen häirikkö.
No en oo!!
Ootpas!
Joku häirikkö väitti, että tästä ketjusta oltaisiin poistettu "täysin asiallisia viestejä". Tämä väite ei pidä paikkaansa. Kaikki tästä ketjusta poistetut viestit ovat sisältäneet henkilöön menevää asiatonta ja loukkaavaa kieltä, esim. haistattelua, herjanheittoa ja alatyylistä nimittelyä.
Kun esittää tuollaisen väitteen, tulisi pystyä antamaan esimerkki sellaisesta poistetusta viestistä, joka hänen mielestään on ollut asiallinen. Samalla tulisi pystyä myös perustelemaan, miksi joku poistettu viesti ei hänen mielestään olisi ollut asiaton.
Tuo kyseinen henkilö ei tähän kyennyt. Sen sijaan hän sortui itse asiattomaan kielenkäyttöön, minkä vuoksi hänen oma viestinsä poistettiin. Hän ei vaan itse ymmärrä, kuinka asiatonta, loukkaavaa ja sääntöjenvastaista on syyttää toista ihmistä "täysin asiallisten viestien" poistattamisesta ja muiden ihmisten haukkumisesta. No, eipähän ilkeämielinen häirikkö mitään luonteelleen mahda.
Joku häirikkö tosiaan kehtasi väittää, että tästä sivustosta olisi mukamas poistettu "täysin asiallisia viestejä". Sinustako haistattelu, alatyylinen nimittely ja päänaukominen on asiallista? Kaikki tästäkin ketjusta poistetut viestit ovat olleet täysin asiattomia, joissa ollaan henkilöön menevästi haistateltu, nimitelty ja auottu päätä. Jos sinä et tätä ymmärrä, niin se on sinun oma vikasi.
"Tästä ketjusta on poistettu täysin asiallisia viestejä jne."
Tästä ketjusta on poistettu vain ja ainoastaan asiattomia viestejä, jotka ovat sisältäneet henkilöön menevää haistattelua, nimittelyä ja syyttämistä. Ja kun tuo sinun oma viestisikin poistetiin, niin samalla poistui myös taas yksi asiaton viesti lisää.
se on valitettava oheisvahinko että asiattomia poistettaessa lähtee niitä asiallisiakin vastauksia. Aliketjut on liianpitkiä ja enää ei voi valita mihin viestiin vastaa, aiemmin voi maalata siniseksi sen osuuden aliketjusta jota ei halunnut omaan viestiinsä liittää, nyt ei enä onnistu.Siitä johtuen niitä asiallisia poistuu mukana, kun asiattomia poistetaan.
Pitäisi saada se maalauskeino takaisin
Vierailija kirjoitti:
Joku häirikkö väitti, että tästä ketjusta oltaisiin poistettu "täysin asiallisia viestejä". Tämä väite ei pidä paikkaansa. Kaikki tästä ketjusta poistetut viestit ovat sisältäneet henkilöön menevää asiatonta ja loukkaavaa kieltä, esim. haistattelua, herjanheittoa ja alatyylistä nimittelyä.
Kun esittää tuollaisen väitteen, tulisi pystyä antamaan esimerkki sellaisesta poistetusta viestistä, joka hänen mielestään on ollut asiallinen. Samalla tulisi pystyä myös perustelemaan, miksi joku poistettu viesti ei hänen mielestään olisi ollut asiaton.
Tuo kyseinen henkilö ei tähän kyennyt. Sen sijaan hän sortui itse asiattomaan kielenkäyttöön, minkä vuoksi hänen oma viestinsä poistettiin. Hän ei vaan itse ymmärrä, kuinka asiatonta, loukkaavaa ja sääntöjenvastaista on syyttää toista ihmistä "täysin asiallisten viestien" poistattamisesta ja muiden ihmisten haukkumisesta. No, eipähän ilkeämielinen häirikkö mitään luonteelleen mahda.
Antaisitko itse esimerkin, mikä kyseisessä viestissä oli asiatonta? Siinä ei ollut ainuttakaan haukkumasanaa, eikä minkäänlaista herjausta. Perustelisitko itse, miten se oli asiaton?
Sen sijaan tässäKIN sinun viestissäsi haukutaan muita "ilkeämieliseksi häiriköksi", mikä on jälleen esimerkki asiattomasta käytöksestä ja muiden haukkumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Kirjautuminen palstalle tai kopsaisivat edes ylilaudalta bänniteknologian idean! Siellähän bännäys toimii, täällä ei!
Ei toimi nykyaikana. Näillä iigorin jankkaajilla on keinonsa. Tai toimisto hoitaa.
Vierailija kirjoitti:
"Tästä ketjusta poistuu täysin asiallisia viestejä, ja tilalle tulee täysin asiattomia viestejä, missä mainostetaan viestien poistattamista ja haukutaan muita.
Kun puhutaan asiallisen kielenkäytön ja käytöksen puolesta, on hyvä aloittaa omasta toiminnasta."
Tuo sinun oma viestisikin on täysin asiaton. Syytät siinä toista ihmistä täysin aiheettomasti. Etkö itse ymmärrä sitä?
Tuohan oli asiallisin viesti, mitä tässä on nähty. Mikä ihmeen idea tässä ketjussa on, kun tänne ei kukaan saa mitään järkevääkään vastata, vaan täytät sen itse kokonaan asiattomuuksilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjautumispakko auttaisi vähän...
Niin auttaisi. Tai sitten se, että häiriköt ymmärtäisivät oma-aloitteisesti pysyä poissa ja antaa muiden keskustella rauhassa. Tämä on varsin epätodennäköistä, joten kirjautumispakko olisi hyvä saada käyttöön.
Minä en usko ihmisen olevan niin jalon olennon, että oma-aloitteisesti, hyvää hyvyyttään toisten parasta ajatellen muuttaisi käytöstään, jos siihen ei mitään ulkoista painetta ole. Varsinkaan nämä, jo kotikasvatuksesta osattomiksi jääneet.
"Joo, poistoon tällaiset aloitukset."
Siinä puhui taas tyypillinen öykkärimäinen häirikkö, joka ei kestä kuulla totuutta itsestään. Poistoon joutuikin tuo hänen oma asiaton viestinsä. Jos et osaa kirjoittaa tuon asiallisemmin, niin ehkä on parempi, että et kirjoita tänne enää yhtään mitään jos et halua, että uudetkin viestisi poistetaan.
Kaikille teille haistattelijoille, nimittelijöille ja päänaukojille pitäisi antaa ikuinen porttikielto koko tälle sivustolle. Silloin me asialliset ja järkevät ihmiset voisimme käydä täällä kaikessa rauhassa hyviä ja syvällisiä keskusteluja ilman pienintäkään pelkoa siitä, että joku teistä häiriköistä pilaa koko keskustelun asiattomalla viestillään.
"Mistä näistä? Etkö osaa kirjoittaa ilman täytesanoja? Oletko kenties vähän tyhmä?"
Mitä täytesanoja? Etkö osaa lukea vai etkö ymmärrä lukemaasi tekstiä? Oletko kenties tosi tyhmä? Vastaan tähän puolestasi, että kyllä olet! Olet tosi tyhmä ja tosi töykeä häirikkö, joka ei osaa mitään muuta kuin aukoa päätänsä.
262 yläpeukutusta lämmittää mieltäni kovasti. Nuo alapeukutukset eivät minua häiritse. Ne eivät kerro yhtään mitään aloituksestani vaan ne kertovat vain ja ainoastaan noiden alapeukuttajien omasta ahdasmielisestä asenteesta ja itsepäisestä luonteesta. Kaikki te yläpeukuttajat olette ymmärtäneet, mistä aloituksessani on kyse. Hienoa, että viestini on mennyt perille noinkin hyvin.
Nuo alapeukuttajat lienevät niitä samoja häiriköitä, jotka tässäkin ketjussa ovat aukoneet päätänsä, haistatelleet ja käyttäneet herjaavaa kieltä. Olisi vain tosi kiva kuulla teidän perusteet noille alapeukutuksille. Ette ole vielä kyenneet perustelemaan niitä mitenkään.
On tosi asiallista väittää, että tästä ketjusta olisi poistettu "täysin asiallisia viestejä". On myös tosi asiallista syyttää toista "täysin asiallisten viestien" poistattamisesta ja muiden haukkumisesta. Sen sijaan, että kehotat minua asialliseen kielenkäyttöön, sinun itsesi tulisi aloittaa itsestäsi tuon asiallisen kielenkäytön suhteen.
Ei näytä nimittäin olevan sinullakaan tuo kielenkäyttö mitenkään erityisen asiallisella tasolla. Vai onko tuollainen toisen ihmisen asiaton syyttäminen sinusta asiallista kielenkäyttöä? Ei ainakaan pitäisi olla.
Kannattaisi sinunkin tietämättömän opetella sitä myötätunnon ja ymmärryksen osoittamista tuollaisen asiattoman syyttämisen sijaan. Täällä menee tosi helposti tunteisiin toisten asiattomat ja loukkaavat viestit, mikä johtaa ihan täysin oikeutettuun vastareaktioon. Enkä puhu pelkästään itsestäni vaan ihan yleiselläkin tasolla.
Sinäkin joululahjalistoista kirjoitellut häirikkö väitit, että vastuu olisi mukamas lukijalla. Tuo jos mikä on sitä vastuunpakoilua pahimmillaan. Minä lukijana en ole vastuussa tuosta sinun nyt jo poistetusta asiattomasta viestistäsi.
Minä en pakottanut sinua kirjoittamaan sellaista viestiä enkä myöskään pakottanut sinua lähettämään sitä tänne kaikkien nähtäville. Kyllä sinä ihan itse täysin oma-aloitteisesti sen tänne kirjoitit ja lähetit. Näin ollen sinä olet itse vastuussa tuosta sinun omasta asiattomasta viestistäsi ja siitä, että se poistettiin.
Pitäisi sinunkin opetella ottamaan vastuuta omista asiattomista ja typeristä viesteistäsi sen sijaan, että sysäät vastuuta lukijoille. Millähän tavalla vastuu sinun mielestäsi on mukamas lukijalla? Lopeta tuo lapsellinen vastuunpakoilu ja opettele kantamaan itse vastuusi omasta toiminnastasi ja omista virheistäsi.
Vierailija kirjoitti:
Kopio voimassa olevasta suomalaisesta henkilöllisyystodistuksesta tai passista esitettävä rekisteröityessä sähköisesti ja vahvistettava rekisteröityminen suomalaisella puhelinliittymällä
Sanomalle rahat tietojesi myynnistä, sinulle häirikkösoittoja "yllättäen" lisää, tietokannalle kaikkien aikojen tietovuoto jonkin ajan päästä, niin pääsee kovan luokan rikolliset sekä vieraat valtiot myös hyvälle sinun kustannuksellasi. Tätä haluat?
Olisi mielenkiintoista tehdä rikosilmoitus noista jatkuvista rasistisista ja naisvihaviesteistä ja laittaa kohteeksi alusta ja Sanoma Oy. Tietääkö Sanoma Oy, ettei täällä tehdä mitään tuon toiminnan estämiseksi. Henkilöt voivat spämmätä tuota 07.00-23.00 ja pääsivulla pitää kokoajan tuosta roskaa. Toki suurin osa poistetaan, mutta mitä väliä kun siellä on uudempia viestejä listassa.
Alustassa ei ole kunnon bännäysteknologiaa. En näe muuta kunnollista vaihtoehtoa, kuin että kirjoittaminen pitää tehdä kirjautuneena. Näin tunnukset voidaan lukita. Ja uudelle tunnukselle määritellä esimerksiksi 24 tunnin paussi ennen kuin sillä voidaan tehdä avauksia.
Vähintä, mitä te töykeät häiriköt ja ilkimykset voitte tehdä, on pyytää minulta ja muilta anteeksi omaa ääliömäistä ja törkeää käytöstänne tässäkin ketjussa. Minä en ole tehnyt mitään pahaa enkä väärää ansaitakseni sellaista kohtelua, jota te moukkamaiset öykkärit olette minuakin kohtaan osoittaneet.
Teidän tulisi muuttaa omaa asennettanne ja suhtautumistanne, mutta ettehän te siihen kykene, koska teidän omasta mielestänne vika on aina jossain muualla kuin teissä itsessänne. Olette liian ahdasmielisiä ja itsepäisiä tajutaksenne omaa typeryyttänne ja asiatonta käytöstänne toisia kohtaan.
Olette itse vastuussa kaikista niistä asiattomista ja typeristä viesteistänne, jotka täältä on poistettu. Opetelkaa kantamaan vastuu omista virheistänne sen sijaan, että sysäätte aina vastuuta lukijoille. Lukijat eivät ole vastuussa siitä, mitä kaikkea skeidaa olette tähänkin ketjuun kirjoittaneet.
"Poistatin juuri äskettäin aloituksen..."
Vastaus on että poistu itse häiriköimästä.