Miten ihmeessä näistä häiriköistä päästään eroon?
Poistatin juuri äskettäin aloituksen, jossa työttömiä haukuttiin laiskoiksi. Lisäksi täältä oli jo aiemmin poistettu toinen aloitus, jonka otsikossa väitettiin, että työtön ei mukamas voisi olla hyvä työntekijä. Miten niin ei voi olla?
Työttömät ovat töihin päästessään usein paljon parempia työntekijöitä kuin jo töissä olevat ihmiset. Työttömät ovat erittäin hyviä työntekijöitä, kun vaan asiat natsaavat kohdalleen.
Lisäksi täältä on usein minun aloitteestani poistettu lukuisia asiattomia aloituksia, joissa on kiroiltu ja käytetty ihmisistä erittäin loukkaavia alatyylisiä ilmauksia.
Onko teidän mielestänne oikein halveerata ja vähätellä toisia tuolla tavalla? Eikö teidän päässänne liiku yhtään mitään? Ja sitten kehtaatte vielä ihmetellä, miksi aloituksenne poistetaan, kun ette itse ymmärrä, kuinka väärin ja törkeästi olette aloituksissanne toisia kohdelleet.
Kommentit (253)
Kukaan ei ole vieläkään kyennyt perustelemaan mitenkään, minkä ihmeen takia he alapeukuttivat aloitukselleni. Nuo alapeukutukset pitäisi aina pystyä myös perustelemaan jotenkin. Muuten tuollainen toiminta vaikuttaa ketjun aloittajaa kohtaan pelkältä ilkeämieliseltä kiusanteolta, jonka tarkoitus on pahoittaa tahallaan aloittajan mieli.
Millähän oikeudella tuo yksikin häirikkö väitti, että tästä ketjusta olisi mukamas poistettu "täysin asiallisia viestejä"? Ja millähän oikeudella hän syytti minua "täysin asiallisten viestien" poistattamisesta ja muiden haukkumisesta?
Eikä osannut edes perustella mitenkään noita virheellisiä väitteitään. Se jo kertoo, että hänkin vaan tykkää päästä aukomaan päätänsä toisille. Luulee voivansa ladella noin vaan törkeitä syytöksiä, joilla ei ole minkäänlaista totuuspohjaa. Se jos mikä on loukkaavaa ja sääntöjenvastaista toimintaa, ja sen vuoksi hänen oma asiaton viestinsä myös poistettiin.
Sinäkin taisit ihan tahallasi ottaa minut silmätikuksesi. Puolustelet toisia "täysin asiallisista viesteistä" ja syytät minua "täysin asiattomista viesteistä. Tuollainen epätasa-arvoinen ja epätasapuolinen kohtelu onkin juuri sellaista käytöstä, jota tämäkin palsta kaipaa lisää ja lisää.
"Tästä ketjusta on poistettu täysin asiallisia viestejä ja tilalle on tullut täysin asiattomia viestejä, joissa kehutaan viestien poistattamisella ja haukutaan toisia. Kun puhutaan asiallisesta kielenkäytöstä, kannattaa aloittaa itsestään."
Tuo sinun oma viestisi olikin TOSI asiallinen. Se oli jopa niin asiallinen, että se poistettiin. On tosi asiallista syyttää ylläpitoa "täysin asiallisten viestien" poistamisesta ja on myös tosi asiallista syyttää toista muiden haukkumisesta. Jokaisen kannattaa todellakin aloittaa itsestään asiallisen kielenkäytön suhteen. Niin tulisi sinunkin tehdä.
Joku väitti nyt jo poistetussa viestissä, että minä en mukamas ymmärtäisi paljoakaan nettikirjoittelusta ja että ottaisin mukamas tämän sivuston "aivan liian vakavasti".
Mitenhän sinäkin tietämätön dajiu oikein perustelet tuota virheellistä väitettäsi? Et taida itse oikein olla perillä asioista, kun tuollaista väitit. Sinun mielestäsi vika on siis siinä, että minä otan tämän sivuston aivan liian vakavasti eikä niissä häiriköissä, jotka ovat tässäkin ketjussa haistatelleet, nimitelleet ja aukoneet päätänsä.
Kannattaisikohan sinunkin minun syyttämiseni sijaan tuomita nuo toisia tahallaan loukkaavat ilkimykset? Heissä se vika on eikä siinä, että minä en mukamas ymmärtäisi nettikeskustelua ja ottaisin tämän sivuston liian vakavasti. Mikä ihmeen pakko sinunkin oli heti syyttää minua? Tuomitse toisten asiaton kielenkäyttö ja jätä minut rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä sivustoa ei ole tarkoitettu minulle. Haluaisin käydä täällä asiallisia ja syvällisiä keskusteluja mukavien ja järkevien ihmisten kanssa, mutta se on mahdotonta, kun kaiken maailman raukkamaiset ja räävittömät ilkimykset häiriköivät joka käänteessä.
Sama täällä. Mutta onko muuta paikkaa?
Sinähän se vasta varsinainen daiju olet.
"Tästä ketjusta on poistettu täysin asiallisia viestejä..."
Mitäköhän viestejä mahdoit oikein tarkoittaa? Onko sinusta kenties asiallista haistatella toisille, kutsua toisia ihrakasoiksi ja tyhmiksi ja aukoa päätänsä toisille? Jos on, niin siinä tapauksessa sinulla on kyllä täysin virheellinen käsitys täysin asiallisista viesteistä.
Väitit myös, että tilalle olisi tullut "täysin asiattomia viestejä", joissa kehutaan viestien poistattamisella ja haukutaan toisia. Ne eivät ole mitään "täysin asiattomia viestejä". Ne ovat täysin asiallisia viestejä, joissa kerrotaan totuus niistä, jotka ovat alentuneet loukkaamaan ja solvaamaan toisia ihmisiä.
Tuntuu olevan niin, että sinustakin kaikki minun kirjoittamani viestit ovat "täysin asiattomia, kun taas kaikkien muiden kaikki viestit ovat sinusta "täysin asiallisia". Joudun täällä syrjinnän kohteeksi. Miksi minut otetaan täällä silmätikuksi. Missä on myötätunto ja ymmärys minua kohtaan? En ole tehnyt mitään pahaa enkä väärää ansaitakseni tällaista kohtelua. Miten voitte olla noin ilkeitä minua kohtaan? Onko tuollainen syrjintä teistä oikein?
"Vastuu on lukijalla. Sori siitä, että aikuisuus on vastuuta eikä paikka, jonne ihmiset kirjoittavat joululahjalistoja siitä, miten muiden tulisi käyttäytyä."
Tuo jos mikä on sitä vastuunpakoilua pahimmillaan, että sysätään vastuuta lukijoille omista asiattomista ja typeristä viesteistä. Sinultakin puuttuu ihan täysin kyky katsoa peiliin ja tarkastella omaa toimintaasi kriittisesti. Pakoilit vaan omaa vastuutasi.
Minä lukijana en ole vastuussa siitä, millaista tekstiä sinä tuotat. Ihan itse sinä niitä kirjaimia painelit siinä näppäimistöllä ja kirjoitit tuon lapsellisen päänaukomisviestin. Minä en tehnyt sitä sinun puolestasi. Näin ollen sinä olet yksin vastuussa omista viesteistäsi ja niiden poistamisesta. Lopeta tuo lapsellinen vastuun sysääminen lukijoille ja opettele kantamaan vastuusi omasta toiminnastasi.
Niin kuin sanoin, tuo sinun asiaton ja typerä viestisi poistettiin jo hyvänaikaa sitten. Minulla on vaan niin superhyvä muisti, että muistin sen ulkoa. Hyvä minä!
"Joo, poistoon tällaiset aloitukset."
Sinäkään häirikkö et ymmärrä yhtään, kuinka väärin ja loukkaava tuollainen kielenkäyttö on aloittajaa kohtaan. Luulitko tosiaan, että tuota sinun asiatonta ja typerää viestiä ei poistettaisi? Täällä ei suvaita minkäänlaista henkilöön menevää nälvimistä ja päänaukomista niin kuin ei pidäkään suvaita. Niin että tämäkin ihan vaan tiedoksi sinullekin ilkimykselle ennen kuin tulet seuraavan kerran huutamaan tätä ketjua poistoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menepä kävelylle.
Joo, äläkä tule takaisin.
"Joo, äläkä tule takaisin."
Poistoon on jo laitettu tuo sinunkin daijun asiaton. loukkaava ja typerä viestisi. Mikä ihmeen pakko sinunkin ilkimyksen on päästä aukomaan päätäsi? Minä olen aivan liian hyvä sinullekin ilkimykselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menepä kävelylle.
Mitä sinullakin daijulla on minua vastaan! Perustele, ilkimys!
Vierailija kirjoitti:
Menepä kävelylle.
Niin menenkin taas huomenna. Minä pidän huolta kunnostani ja jaksamisestani. Ei tekisi varmaan pahaa sinullekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menepä kävelylle.
Mikä ihmeen häirikkö sinäkin oikein olet? Etkö kestä, että minun kaltaiseni älykäs, mukava ja hyväntahtoinen ihminen yrittää tehdä tästä paremman ja mieluisamman paikan kaikille meille asiallisille ja järkeville ihmisille. Ottaako se sinullekin ilkimykselle noin koville? Älä itse tule enää ikinä takaisin tänne tai saat kuulla kunniasi. Menikö perille? Luultavasti ei, mutta älä silti vaivaudu vastaamaan minulle yhtään mitään jos et halua, että uudetkin viestisi poistetaan, kun et kuitenkaan osaa kirjoittaa asiallisesti ja sääntöjenmukaisesti.
"Joo äläkä tule takaisin."
Ja sinne poistui tuokin asiaton. loukkaava ja sääntöjenvastainen viesti. Mikä ihmeen pakko tuonkin tollo oli olla noin tyly ja hävytön minua kohtaan? Älä itse tule enää koskaan tänne takaisin, kun et osaa sinäkään käyttäytyä asiallisesti.
"Mitä jos menisit töihin. On rumaa elää toisten rahoilla vuodesta toiseen."
Mitä jos opettelisit käyttäytymään. On rumaa suoltaa tuollaista skeidaa vuodesta toiseen. Minun yksityisasiani eivät kuulu sinulle hevonhelkuttia. Et taida sinäkään osata mitään muuta kuin aukoa päätäsi. Pidä vaan huoli omista asioistasi ja mene itse töihin!
"Mitä jos menisit töihin. On rumaa elää toisten rahoilla vuodesta toiseen."
Ja taas on yksi asiaton viesti vähemmän, kun tuokin viesti poistettiin. Mikä ihmeen pakko teidän ilkimysten on aukoa minulle päätänne? Ettekö osaa käyttäytyä tuon asiallisemmin? Saatteko jonkinlaista nautintoa siitä, kun pääsette aukomaan toisille päätänne ihan täysin syyttä suotta?
Mikä ihmeen pakko teidän ilkimysten on olla noin tylyjä ja hävyttömiä minua kohtaan? Ettekö osaa kirjoittaa ihan tavallisia asiallisia viestejä? ETTE OSAA!
Paskat tästäkin turhanpäiväisestä skeidasivustosta! Kun yrittää saada aikaiseksi hyvää, niin tietysti kaikki häiriköt ja ilkimykset ryntäävät tänne sankoin joukoin aukomaan päätänsä ihan vaan ilkeilymielessä, kun haluaisivat rellestää täällä ihan mielensä mukaan. Pitäkää tunkkinne, daijut!
"Joo äläkä tule takaisin."
Mitä sinulla ilkimyksellä on minua vastaan? Miksi puhut minulle noin tylysti ja törkeästi?
Keinot on olemassa, mutta niitä ei haluta käyttää, koska niillä vietäisiin lähes kaikki palstan käyttäjät. Tämä roskapalsta elää näistä roskastooreista ja klikkauksista. Palstan taso nousisi 95%, kun tämä laitettaisiin vahvan tunnistautumisen taakse, eli tunnistautuminen tapahtuisi pankkitunnuksilla, Suomi.fi -palvelua vasten. Tämän jälkeen kaikki viestit näkyisivät omalla nimellä. Mikäli haluaa asiasta keskustella, pitää se pystyä tekemään omalla nimellä. Mikäli tähän ei pysty, ei asia ole keskustelun arvoinen, vaan kuuluu roskaosastolle.
Lukuisilla tämänkin ketjun häiriköillä on tosi paha asenneongelma ja tosi itsepäinen luonne. He ovat luonteeltaan ilkeämielisiä öykkäreitä, jotka tykkäävät päästä aukomaan päätään toisille. He saavat siitä jonkinlaista tyydytystä, jota he eivät saa oikeasta elämästä, sillä heillä on omassa elämässään asiat niin huonosti, että he purkavat omaa pahaa oloaan täällä toisiin ihmisiin. Ja se on täysin väärä tapa, se ei ratkaise mitään heidän omia ongelmiaan.
Ja sille yhdellekin omaa vastuutaan pakoilleelle häirikölle vaan tiedoksi, että kyse ei ole mistään "joululahjalistojen esittämisestä" vaan kyse on ihan yksinkertaisesti koko tämän sivuston miellyttävyydestä. Nämä tämänkään ketjun häiriköt eivät osaa itse oma-aloitteisesti muuttaa omaa käytöstään asiallisemmaksi, joten silloin tälläkin sivustolla tulisi tehdä muutoksia heidän kuriin saamiseksi.
Ja millähän tavalla sinun mielestäsi lukija on mukamas vastuussa toisten asiattomista ja typeristä viesteistä? Lukijat eivät ole pakottaneet ketään kirjoittamaan sellaisia töykeyksiä, joita tässäkin ketjussa on esiintynyt vaikka muille jakaa. Kyllä nämä päänaukojat ovat ihan itse näpytelleet niitä näppäimistön kirjaimia ja sitä kautta tuottaneet sen näytöllä näkyvän tekstin.
Näin ollen vastuu on aina kirjoittajalla, ei lukijalla. Ihan niin kuin sinäkin olet ihan yksin vastuussa siitä nyt jo poistetusta täysin asiattomasta typerästä viestistäsi. Lopeta sinäkin tuo toisten turhanpäiväinen syyttäminen ja vastuun sysääminen lukijoille ja kanna itse vastuusi omasta toiminnastasi ja omista virheistäsi.