Miten ihmeessä näistä häiriköistä päästään eroon?
Poistatin juuri äskettäin aloituksen, jossa työttömiä haukuttiin laiskoiksi. Lisäksi täältä oli jo aiemmin poistettu toinen aloitus, jonka otsikossa väitettiin, että työtön ei mukamas voisi olla hyvä työntekijä. Miten niin ei voi olla?
Työttömät ovat töihin päästessään usein paljon parempia työntekijöitä kuin jo töissä olevat ihmiset. Työttömät ovat erittäin hyviä työntekijöitä, kun vaan asiat natsaavat kohdalleen.
Lisäksi täältä on usein minun aloitteestani poistettu lukuisia asiattomia aloituksia, joissa on kiroiltu ja käytetty ihmisistä erittäin loukkaavia alatyylisiä ilmauksia.
Onko teidän mielestänne oikein halveerata ja vähätellä toisia tuolla tavalla? Eikö teidän päässänne liiku yhtään mitään? Ja sitten kehtaatte vielä ihmetellä, miksi aloituksenne poistetaan, kun ette itse ymmärrä, kuinka väärin ja törkeästi olette aloituksissanne toisia kohdelleet.
Kommentit (253)
Tällä palstalla kirjoitusoikeus pitäisi olla vain vihervasuilla.
"Joo äläkä tule takaisin."
Miksi sinäkin daiju olit noin ilkeä minua kohtaan?
"Joo äläkä tule takaisin."
Miksi olit noin ilkeä minua kohtaan? Mitä pahaa ja väärää olen sinullekin tehnyt? Taidat nauttia siitä, että pääset aiheuttamaan toisille pahaa mieltä. Älä itse tule enää koskaan takaisin tänne.
"Aloitus ilmiannettu asiattomana."
Viesti ilmiannettu asiattomana.
"Naisen älykkyys..."
Viesti ilmiannettu asiattomana. Itse et saanut tyhmillä pikkuaivoillasi tuon järkevämpää viestiä aikaiseksi. Ei mikään ihme. Et osaa mitään muuta muuta kuin loukata ja halveerata toisia. Sinä olet se tämän sivuston ongelma. Olet sinäkin kanssa yksi töykeä ja hävytön idiootti. Etkä osaa edes hävetä etkä pyytää anteeksi omaa ääliömäistä käytöstäsi.
"Eka vammanen ragebaittaaja ilmaantu paikalle :D Sattuuko ryhävalasta pahasti ?"
Sinua kirjoitustaidotonta vammaista ääliötä sattuu kohta tosi pahasti, kun viestisi poistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keinot on olemassa, mutta niitä ei haluta käyttää, koska niillä vietäisiin lähes kaikki palstan käyttäjät. Tämä roskapalsta elää näistä roskastooreista ja klikkauksista. Palstan taso nousisi 95%, kun tämä laitettaisiin vahvan tunnistautumisen taakse, eli tunnistautuminen tapahtuisi pankkitunnuksilla, Suomi.fi -palvelua vasten. Tämän jälkeen kaikki viestit näkyisivät omalla nimellä. Mikäli haluaa asiasta keskustella, pitää se pystyä tekemään omalla nimellä. Mikäli tähän ei pysty, ei asia ole keskustelun arvoinen, vaan kuuluu roskaosastolle.
Totta joka sana. Keinoja häiriköistä eroon pääseksi olisi olemassa jos niitä vaan haluttaisiin käyttää. Silloin taso nousisi ja ainakin valtaosa roskasta poistuisi. Toivon mukaan näihin keinoihin myös tartutaan mahdollisimman pian.
Kannatetaan. Ei menisi kauaakaan, että kaikkien palstamammojen lärvit paljastuisi. Erityisen paljon hilpeyttä herättäisi miesvihaajien nassut.
Vierailija kirjoitti:
Keinot on olemassa, mutta niitä ei haluta käyttää, koska niillä vietäisiin lähes kaikki palstan käyttäjät. Tämä roskapalsta elää näistä roskastooreista ja klikkauksista. Palstan taso nousisi 95%, kun tämä laitettaisiin vahvan tunnistautumisen taakse, eli tunnistautuminen tapahtuisi pankkitunnuksilla, Suomi.fi -palvelua vasten. Tämän jälkeen kaikki viestit näkyisivät omalla nimellä. Mikäli haluaa asiasta keskustella, pitää se pystyä tekemään omalla nimellä. Mikäli tähän ei pysty, ei asia ole keskustelun arvoinen, vaan kuuluu roskaosastolle.
Sinä olet yksi harvoja asiallisia ja järkeviä kommentoijia koko tässä ketjussa. Pisteet sinulle siitä, että pysyit asiassa etkä lähtenyt näiden muiden tylyjen ja hävyttömien typerysten tapaan heti syyttämään ja nälvimään minua eli ketjun aloittajaa. Näillä ilkimyksillä kun se ilkeily on niin verissä, että eivät kykene asialliseen ja järkevään kirjoitteluun. On ilo löytää kaikkien asiattomien, loukkaavien ja typerien viestien seasta aina silloin tällöin myös tällaisia muutamia valonpilkahduksia, joissa ymmärretään, mistä tässä sivustossa on ihan oikeasti kyse. Kiitos sinulle siitä!
"Entä työttömät hullut ja Puppavammainen ?"
Puhut ilmeisesti itsestäsi.
"Ei tuo ole ainoa täällä vaan noita on ainakin 100 vakiojankkista ! Löytäneet elämälleen sisältöä kun saavat mesota anonyyminä :D Ajattele nyt itsekin ja eikö olekin ihan saatanan hienoa kun saa julistaa tyhmyyttään !"
Ikävä sanoa, mutta todistit kyllä oman tyhmyytesi tuolla asiattomalla, loukkaava ja typerällä viestilläsi. Ihan pakko oli sekin laittaa poistoon.
Sinä itse olet se työtön hullu ja puppavammainen, kun alennut kirjoittamaan tuollaista törkeää ja hävytöntä paskaa toisista ihmisistä. Ikuinen porttikielto sinullekin koko nettiin, niin johan nousee keskustelun ja kirjoittelun taso huimasti.
Haistakaa paska kaikki tämänkin ketjun tylyt ja töykeät ilkimykset, jotka olette suoltaneet tänne kaikenlaista asiatonta ja hävytöntä paskaa! Kuinka te daijut edes kehtaatte käyttää noin ala-arvoista ja törkeää kieltä? Teille kaikille kun annetaan ikuinen porttikielto koko nettiin, niin johan nousee nettikeskustelun taso huimasti.
Mielestäni on väärin, että haluat poistattaa täältä kirjoituksia, joiden tekijä on sinun kanssasi eri mieltä. Se ei ole suvaitsevaisuutta, vaan sen vastakohtaa. Jos joku on kanssasi eri mieltä, fiksu ihminen vastaa omalla mielipiteellään perustellen. Tyhmä taas hiljentää eri mieltä olevat.
Ei paljon järki eikä älykkyys paina sinunkaan pölvästin päätä, kun alennut kirjoittamaan toisista tuollaista hävytöntä ja törkeää paskaa. Oletko käynyt koskaan mensan testissä? Jos olet, niin mitä ilmeisemmin sait tulokseksi nolla pistettä.
Ihan päin persettä meni tämäkin ketju kiitos kaikkien teidän hävyttömien ja käyttäytymistaidottomien öykkärien, jotka olette suoltaneet tänne kaikenlaista asiatonta ja törkeää paskaa. Teidän älykkyytenne ei riitä asialliseen keskusteluun, se riittää ainoastaan toisten herjaamiseen ja solvaamiseen.
Olen ihan liian hyvä, mukava, älykäs ja hyväkäytöksinen teille ilkimyksille, joten annan teidän käyttäytymiskyvyttömien moukkien mesota täällä ihan kaikessa rauhassa keskenänne ja siirryn muihin itseni ja muiden aloittamiin ketjuihin, joissa osataan keskustella asiasta aloittajien nälvimisen sijaan. Niitäkin ketjuja onneksi tälläkin sivustolla vielä riittää.
Aloitukseni viesti kun ei tunnu menevän millään perille ahdasmielisiin ja itsepäisiin kalloihinne. Se toisen nälviminen ja syyttäminen kun on paljon helpompaa kuin myötätunto, ymmärrys ja syvällinen ajattelu.
Tota samaa mäkin ihmettelen. Varsinkin 2 hullua: eläkeläinen, joka kaipailee jotakin ihmeen oksennusta (youkhurt) aina eri muodoissa, JA se yks hel****n IIIISOOOOOOOOOO PIERU ! Niiden pjaskan jauhaminen on hävytöntä. Ja täysin käsittämätöntä !!!! Oikea ihminen poistaisi ne heti, eikä edes julkaisisi niitä, vaan laittaisi ne 2 heti pois, eivätkä saisi enää ikinä julkaista YHTÄÄN MITÄÄN. He eivät ole järkeviä, vaan tyhmiä narsisteja !
Plaap plaap plaap tämä on ihmisten oksennus-sanko anna meidän yrjötä rauhassa.
Minä olen mukava, älykäs ja hyväntahtoinen ihminen. Täällä on vaan niin helppo provosoitua ja lähteä mukaan siihen samaan älyvapaaseen mesoamiseen, jota tietyt kommentoijat täällä harjoittavat. Se ei johda mihinkään vaan on pelkkää ajantuhlausta. Niinpä häippäisen itseni ja muiden aloittamiin sellaisiin ketjuihin, joissa pysytään ainakin pääosin asiassa eikä jatkuvasti auota päätä ketjun avaajalle.
Totta joka sana. Keinoja häiriköistä eroon pääseksi olisi olemassa jos niitä vaan haluttaisiin käyttää. Silloin taso nousisi ja ainakin valtaosa roskasta poistuisi. Toivon mukaan näihin keinoihin myös tartutaan mahdollisimman pian.