Miten ihmeessä näistä häiriköistä päästään eroon?
Poistatin juuri äskettäin aloituksen, jossa työttömiä haukuttiin laiskoiksi. Lisäksi täältä oli jo aiemmin poistettu toinen aloitus, jonka otsikossa väitettiin, että työtön ei mukamas voisi olla hyvä työntekijä. Miten niin ei voi olla?
Työttömät ovat töihin päästessään usein paljon parempia työntekijöitä kuin jo töissä olevat ihmiset. Työttömät ovat erittäin hyviä työntekijöitä, kun vaan asiat natsaavat kohdalleen.
Lisäksi täältä on usein minun aloitteestani poistettu lukuisia asiattomia aloituksia, joissa on kiroiltu ja käytetty ihmisistä erittäin loukkaavia alatyylisiä ilmauksia.
Onko teidän mielestänne oikein halveerata ja vähätellä toisia tuolla tavalla? Eikö teidän päässänne liiku yhtään mitään? Ja sitten kehtaatte vielä ihmetellä, miksi aloituksenne poistetaan, kun ette itse ymmärrä, kuinka väärin ja törkeästi olette aloituksissanne toisia kohdelleet.
Kommentit (253)
Tämä ketju saa osaltani jäädä. Olen saanut tarpeekseni kaikkien näiden ilkimysten töykeistä ja hävyttömistä herjoista ja solvauksista. Eivät kykene katsomaan peiliin vaan syyttävät ja nälvivät heti sokeasti ketjun aloittajaa. Enkä ole siitä lainkaan yllättynyt.
Nuo liki 300 aloitukseni saamaa yläpeukutusta lämmittävät mieltäni kovasti. Valitettavasti ne eivät näy mitenkään viestien tasossa. Eivät ilmeisesti uskalla kommentoida, sillä pelkäävät joutuvansa näiden ilkimysten hävyttömien ja törkeiden herjojen kohteeksi. Se on täysin luonnollista ja ymmärrettävää. Joka tapauksessa kiitos teille kaikille yläpeukuttajille. Te olette ihan oikeasti ymmärtäneet, mitä avauksellani tarkoitin.
Nämä tämän ketjun asiattomat viestit eivät yllätä minua yhtään. Ottaahan se näille ilkimyksille tosi koville, kun joku uskaltaa sanoa totuuden heidän omasta toiminnastaan. Ovat vaan niin ahdasmielisiä, itsepäisiä ja ennen kaikkea tyhmiä, että eivät itse sitä ymmärrä eivätkä osaa muuttaa omaa käytöstään asiallisempaan suuntaan.
"Joo äläkä tule takaisin."
Minkä ihmeen takia minun pitäisi pysyä poissa tältä sivustolta? Et taida ymmärtää yhtään, kuinka asiaton tuo sinunkin viestisi oli. Minä pysyn täältä poissa jos itse niin haluan enkä siksi, että sinä käsket minun tehdä niin. Sinä et minua määräile!
Piti sitten sinunkin ilkimyksen päästä aukomaan minulle päätäsi.
TOSI asiallista ja fiksua käytöstä toista ihmistä kohtaan. Juuri tuollaista tylyä ja hävytöntä asennetta ja suhtautumista tällä sivustolla kaivataankin. Mitä pahaa ja väärää minä olen sinullekin tehnyt? Älä itse enää koskaan tule tänne takaisin noiden ääliömäisten kommenttiesi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan päin persettä meni tämäkin ketju kiitos kaikkien teidän hävyttömien ja käyttäytymistaidottomien öykkärien, jotka olette suoltaneet tänne kaikenlaista asiatonta ja törkeää paskaa. Teidän älykkyytenne ei riitä asialliseen keskusteluun, se riittää ainoastaan toisten herjaamiseen ja solvaamiseen.
Olen ihan liian hyvä, mukava, älykäs ja hyväkäytöksinen teille ilkimyksille, joten annan teidän käyttäytymiskyvyttömien moukkien mesota täällä ihan kaikessa rauhassa keskenänne ja siirryn muihin itseni ja muiden aloittamiin ketjuihin, joissa osataan keskustella asiasta aloittajien nälvimisen sijaan. Niitäkin ketjuja onneksi tälläkin sivustolla vielä riittää.
Aloitukseni viesti kun ei tunnu menevän millään perille ahdasmielisiin ja itsepäisiin kalloihinne. Se toisen nälviminen ja syyttäminen kun on paljon helpompaa kuin myötätunto, ymmärrys ja syvällinen ajattelu.
Anteeksi kun en ole , eikä aio olla, juuri sellainen kuin sinä haluaisit minun olevan.
En halua sinun enkä kenenkään muunkaan olevan minkäänlainen. Jokainen saa olla juuri sellainen kuin on, mutta tämä on julkinen palsta, jossa kaikki viestit ovat kaikkien luettavissa. Aikuisilta ihmisiltä luulisi löytyvän sen verran harkintakykyä ja tilannetajua, että osaisivat käyttäytyä asiallisesti.
Kertokaapa häiriköt nyt ihan omin sanoin, että mikä aloituksessani on teidän mielestänne pielessä? Niin kuin peukutuksista huomaatte, niin aika moni tuntuu tykkäävän siitä, että uskallan tuoda esille tämän sivuston epäkohtia.
En tulekaan tähän ketjuun takaisin. Kommentoin vain ja ainoastaan sellaisissa ketjuissa, joissa kielenkäyttö pysyy suht asiallisella tasolla ja joissa ei auota päätä eikä nälvitä sen enempää ketjun aloittajia kuin muitakaan kommentoijia.
Teidän tässä ketjussa häiriköineiden käyttäytymistaidottomien ilkimysten kanssa ei ole mahdollista käydä asiallista keskustelua. Niinpä minä hyväkäytöksisenä ja älykkäänä ihmisenä jätän teidät öykkärit meuhkaamaan tähän ketjuun ihan vaan keskenänne ja siirryn miellyttävämpien ketjujen pariin.
Koko tämän sivuston taso nousisi hetkessä kohinalla, kun kaikille teille tässäkin ketjussa häiriköinneille ilkimyksille annettaisiin ikuinen porttikielto koko tälle sivustolle. Te kun olette itse ihan liian tyhmiä ja omahyväisiä, jotta ymmärtäisitte itse lopettaa tuon lapsellisen ja naurettavan kiusanteon.
Aloitukseni on saanut yli 300 yläpeukutusta, mutta silti viestien taso on enimmäkseen ala-arvoista ilkkumista ja naljailua. Olisi tosi kiva lukea pelkän lapsellisen päänaukomisen sijaan myös niitä asiallisia, järkeviä ja syvällisiä kommentteja. Pysykää kaikki ääliömäiset ja hävyttömät häiriköt ja ilkimykset ihan kokonaan poissa, niin silloin myös minun kaltaiseni asialliset mukavat, hyväntahtoiset ja fiksut ihmiset tohtivat kommentoida täällä.
Voisitteko kertoa, missä muissa ketjuissa te tässä ketjussa häiriköineet ilkimykset aiotte herjojanne heittää? Osaan sitten olla menemättä niihin ketjuihin.
Onneksi olen tehnyt tänne sellaisiakin aloituksia, joissa toiset kommentoijat pysyvät pääosin asiassa eivätkä jatkuvasti auo päätänsä minulle eivätkä myöskään toisille kommentoijille. Riennänpä siis niiden pariin.