Miten ihmeessä näistä häiriköistä päästään eroon?
Poistatin juuri äskettäin aloituksen, jossa työttömiä haukuttiin laiskoiksi. Lisäksi täältä oli jo aiemmin poistettu toinen aloitus, jonka otsikossa väitettiin, että työtön ei mukamas voisi olla hyvä työntekijä. Miten niin ei voi olla?
Työttömät ovat töihin päästessään usein paljon parempia työntekijöitä kuin jo töissä olevat ihmiset. Työttömät ovat erittäin hyviä työntekijöitä, kun vaan asiat natsaavat kohdalleen.
Lisäksi täältä on usein minun aloitteestani poistettu lukuisia asiattomia aloituksia, joissa on kiroiltu ja käytetty ihmisistä erittäin loukkaavia alatyylisiä ilmauksia.
Onko teidän mielestänne oikein halveerata ja vähätellä toisia tuolla tavalla? Eikö teidän päässänne liiku yhtään mitään? Ja sitten kehtaatte vielä ihmetellä, miksi aloituksenne poistetaan, kun ette itse ymmärrä, kuinka väärin ja törkeästi olette aloituksissanne toisia kohdelleet.
Kommentit (262)
"Joo poistoon tällaiset avaukset."
"Aloitus ilmoitettu asiattomana."
Menkää tekin huutamaan poistoon ihan oikeasti asiattomia aloituksia, joita tällä sivustolla tehdään lukuisia päivittäin ja jättäkää rauhaan tämän kaltaiset asialliset aloitukset, joissa nostetaan esille sivuston epäkohtia.
"Joo poistoon tällaiset avaukset."
"Aloitus ilmoitettu asiattomana."
Häiriköt olivat taas vauhdissa joo. No, ei se minua haittaa eikä häiritse millään tavalla. Tuollainen päänaukominen ei kerro mitään avauksestani vaan se kertoo kaiken teidän omasta ahdasmielisyydestänne, itsepäisyydestänne ja tyhmyydestänne.
Ja kuinka ollakaan, poistoon joutuivatkin aloitukseni sijaan nuo teidän omat asiattomat viestinne. Ette vaan itse ymmärrä, kuinka asiatonta ja loukkaavaa on huutaa poistoon toisten asiallisia ja aiheellisia aloituksia. Se toisille päänaukominen kun on aina paljon helpompaa kuin peiliin katsominen.