Näin naapurin miehen pettävän vaimoaan...
eräällä juna-asemalla vietti helliä hetkiä ihan jonkun muun kun oman vaimonsa kanssa... Noh, ei asia minulle kuulu mutta jaoimpahan tämän teidän kanssa.
Kommentit (26)
Kaikilla meillä on hirveän mielenkiintoinen elämä jossa riittää hämmentämistä. Juuri siksi tuhlaammekin aikaa kirjoittelemalla tänne ventovieraiden ihmisten turhanpäiväisistä asioista.
Ainakaan meillä "hellien hetkien viettäminen" juna-asemalla ei ole pettämistä elleivät sitten olleet ihan tositoimissa siinä laiturilla.
Minä kyllä pitäisin ihan kahelina naapuria, jolla on otsaa puuttua siihen mihin me suhteessamme vedämme pettämisen rajan ja vielä elämöidä sillä keskustelupalstalla!
Normaalisti saa halata tervehdittäessä, mutta ei nyt sentää helliä hetkiä viettää toisten kanssa. Eiköhän useimmat kuitenkin ole sitä mieltä että tuo on pettämistä / toinen nainen kuvioissa. Minä ainakin toivoisin että saisin tietää jos mieheni tuollaista tekisi. Toivoisin että naapuri tulisi minulle kertomaan.
jos tietää pettävän. Siihen luulisi sanottavan että tiedän ja meillä on sopimus että näin voidaan tehdä puolin ja toisin. Lisäksi voisi sanantuojaa lohdutettavan sanoen että uskon että tätä oli sinun vaikea tulla kertomaan mutta arvostan ystävyyttäsi korkealle koska olit minulle rehellinen. Sitten keiteltäisiin pullakahvit ja otettaisiin konjakit päälle.
Kaikkihan on hyvin joten sanan tuojalle ei koituisi mitään vahinkoa.
Rohkeasti vain kertomaan petetylle puolisolle jos näkee jonkun pettävän.
Minä tekisin samoin kuin 2, ihan piruuttanikin :)
eiköhän anneta jokaisen hämmentää omalla hiekkalaatikolla??
jokaisella on varmasti jotain tekemistä myös omassa elämässään..