Näin naapurin miehen pettävän vaimoaan...
eräällä juna-asemalla vietti helliä hetkiä ihan jonkun muun kun oman vaimonsa kanssa... Noh, ei asia minulle kuulu mutta jaoimpahan tämän teidän kanssa.
Kommentit (26)
Minä laittaisin miehelle jonkun lapun, että sinut on nähty. Kehottaisin miettimään, mitä on tekemässä perheelleen. Hirveää, jos kukaan ei tee mitään ja silmien alla perhe särkyy palasiksi.
joo ja vaimolta vaadittiin lunnaita kun miestä vietiin väkisin hellien salaiseen paikkaan=)
ap
oishan se hauskaa=) Mutta en aio puuttua heidän ongelmiinsa, se mies ei nähnyt mua mut mä näin sen. Eka katoin et ompa tutun näkönen jannu ja sit katoin tarkemmin ni sehän se.
Miestä siis kiristettiin hengenlähdön uhalla hellimään vierasta naista eli hän oli ns. joutunut ansaan.
Itse ainakin haluaisin tietää heti kun mahdollista, jos mieheni hellisi juna-asemalla jotain vosua.
av-mammat tekevät juuri noin yhtä mittaa. Siitä ei vain uskalleta puhua.
miehen kaverin pettävän vaimoaan ulkomailla. Oli äijälle käynyt vähän huono tuuri ja oli varannut samaan paikkaan pikkulomamatkan tyttöystävänsä kanssa. Satuttiin samaan hotelliin. No, eipä se juttu mulle kuulu lainkaan. Oikeastaan ymmärränkin häntä. Heidän lapset vaan käy vähän sääliksi.
Ei me niiden kanssa sitten kyllä menty yhdessä syömään vaikkakin sitä ehdotettiin. En tiedä onko he vielä yhdessä, siis sen tyttöystävän kanssa.
Tästä noin puoli vuotta aikaa.
edes ymmärrä et miksi ihmiset pettää julkisilla paikoilla. Tai kun aina voi joku nähdä ja just niinkun 9:lläkin et edes lomamatkalla ei ole turvassa.
jos halailivat jne. tietty siskoa harvoin suuteloidaan, jos sellaisesta kähmimisestä oli kyse.
voi vähän hellyyttä osoittaa. Eikös se ole sieltä lesta-alueelta mistä se sananlaskukin tulee että "mitä serkumpaa sen herkumpaa"
emme kasvata lapsia yhdessä hyville tavoille, emme huolehdi yhdessä yhteisön hyvinvoinnista, naapurin rouvan tunteet ei minua liikuta, kukin tehköön tavallaan... näiden ajatusten satoa niitämme, ihan kuin tämä elämä olisi yksityisasia eikä liikuttaisi muita mitenkään.
olet kyllä täysi sika!
Ehkä taas himpun verran yleistit etkä lainkaan millään kevyellä asialla.
jos ihmiset välittäisivät muistakin kuin itsestään, niin olisi asiat paremmin.
13 kiittää ja toteaa pilke silmäkulmassa, että kyllähän se naapurin setä välittä muistakin, ihan liiankin kanssa ;-)) kuin itsestään (ja perheestään)...
Voihan olla että vaimokin tietää.
Oisko ollut yks tuttu. Jäi kiinni ja selittää vaimolleen että muutaman kerran vaan oltiin, en ikinä sitä ennen ole pettänyt enkä enää koskaan petä. Vaimo tietysti uskoo että kaikki oli sen toisen naisen syytä, vaikka miehellä nyttenkin toinen nainen kierroksessa.
Enpä ole kertonut minäkään tuttavalle, että näimme hänen miehensä tulevan kerran Tallinnanlaivalta kahden blondin kanssa. Mies oli todella nolona kun näki meidät.
Vaimonsa sai just lapsen.
Pitkä, tummat hiukset (vähän jo harmaantunut).
pari asemaa aikasemmin helsinkiin päin.
pari asemaa aikasemmin helsinkiin päin.
On taas ollut sama tuttu naisten mies työpaikan lähellä Oulunkylän tai Käpylän asemalla. Se jäi jo kerran vaimolleen ja lapsilleen kiinni, mutta vaimo uskoo että ei enää ikinä... En tiedä auttaisiko se mitään jos vaimo vaikka taas saisi tietää. Vaimo vaan on niin "sinisilmäinen".
silloin ja silloin....ois kiva nähä reagoiminen...
KOKEILE IHMEESSÄ!