Onko jotenkin kamalan väärin laihduttaa miehen takia?
On hirveää jos oma mies ei näe minua viehättävänä. Se on suurin motivaatio laihduttaa, vaikka siitä itsekin hyödyn suuresti. Loppujen lopuksi siis haluan laihtua, että miellyttäisin miehen silmää ja siitä tulisi itsellekin parempi fiilis.
Kommentit (92)
Ei mies ole mitään kriteerejä painostani asettanut. Mutta tiedostan hyvin itsekkin että ei varmasti koe minua kovin seksikkäänä kymmeniä kiloja ylipainoisena. Ei ole kyse mistään pienestä löysyydestä. En itsekään pidä viehättävänä kauhean lihavia miehiä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Läheiselläni on Cushingin oireyhtymä joka on aiheuttanut huomattavaa lihomista. Aviomiehensä rakastaa häntä silti. Tosirakkaus ei katso peiliin, ei puntariin.
Fantasiaa. On täysin normaalia ja hyväksyttävää että tykkää terveen näköisestä. Ei pidä toistella näitä omituisia "kyllä aito rakkaus on sokea" paskeita. Tiedätte itsekin että läski mies ei ole yhtä seksikäs kuin treenattu. Sallikaa sama miehille. Luonto on tehnyt ihmisestä sellaisen että terveellinen ihminen näyttää hyvältä. Tuskin ap haluaa pelkkää platonista rakkautta mieheltään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen tekee tietysti tyylillään mutta kyllähän tuo vähän huonosta itsetunnosta kertoo että elää elämäänsä miellyttääkseen muita.
Eihän ap puhunut mistään tuollaisesta.
Mitä muuta miehen miellyttäminen sitten on?
Siis ap sanoi että hän haluaa näyttää miehensä silmissä hyvältä, ja se on hänen päämotivaationsa laihdutuksessa. Siitä on vielä pitkä matka siihen, että "elää elämäänsä muita miellyttääkseen".
Ei siitä ihan hirveän pitkä matka ole siihen että tekee vslinnat sen suhteen mitä muut minusta (tai mitä mies) ajattelee. Mutta jokainen efelleen tyylillään.
Parempihan se tuossa vaiheessa on tehdä kuin hankkia se iltapäivälehtien hehkuttama kostokroppa eron jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos viehättyvyytesi loppuu esim. sairauden tai onnettomuuden takia? Kestäisikö miehesi sinua silloin?
Ap, nyt itsetunto nousuun.
Lopettakaa. Jokaisen kannattaa laihduttaa liikakilot pois eikä "hyväksyä läskiä itseään".
Valinta on jokaisen oma kantaako läskinsä vai ei eli turha länkyttää ja ohjeistaa!
Vierailija kirjoitti:
Jokainen tekee tietysti tyylillään mutta kyllähän tuo vähän huonosta itsetunnosta kertoo että elää elämäänsä miellyttääkseen muita.
se on kyllä kaikista pahin virhe miellyttää toista parisuhteessa. Erohan siitä tulee jos on yhtään miellyttävä.
"Ei siitä ihan hirveän pitkä matka ole siihen että tekee vslinnat sen suhteen mitä muut minusta (tai mitä mies) ajattelee. Mutta jokainen efelleen tyylillään."
Olen eri mieltä. On ihan normaalia haluta olla hyvännäköinen rakkaansa silmissä.
Ei tietenkään. Itsekin yritän juurikin miehen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
se on kyllä kaikista pahin virhe miellyttää toista parisuhteessa. Erohan siitä tulee jos on yhtään miellyttävä.
Miksi olla parisuhteessa henkilön kanssa joka ei hyväksy sinua sellaisena kuin sinä olet tai millaiseksi haluat itseäsi kehittää. Jos puoliso takia pitää muokata itseään (lihoa, laiduttaa, olla suuremmat rinnat...) niin juu kyllä se eron paikka olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läheiselläni on Cushingin oireyhtymä joka on aiheuttanut huomattavaa lihomista. Aviomiehensä rakastaa häntä silti. Tosirakkaus ei katso peiliin, ei puntariin.
Fantasiaa. On täysin normaalia ja hyväksyttävää että tykkää terveen näköisestä. Ei pidä toistella näitä omituisia "kyllä aito rakkaus on sokea" paskeita. Tiedätte itsekin että läski mies ei ole yhtä seksikäs kuin treenattu. Sallikaa sama miehille. Luonto on tehnyt ihmisestä sellaisen että terveellinen ihminen näyttää hyvältä. Tuskin ap haluaa pelkkää platonista rakkautta mieheltään.
Ai on fantasiaa, että rakkaus on sellaista, että toista rakastaa vaikka tämä sairastuisi ja tämän ulkonäkö muuttuisi?
Jos parisuhteessa ollaan yhdessä vanhuuteen saakka, niin kyllähän jokaisesta tulee vanha ja ryppyinen ja roikkuva jossain vaiheessa. Ei kai se rakkaus siihen lopu?
Eikä nää ole jotain mustavalkoisia joko tai -asioita. Esim. minä olen lihonut paljon, ja aivan varmasti näytin kumppanini mielestä seksikkäämmältä ennen sitä. Ei se sulje pois sitä, että hän pitää minua haluttavana myös nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olla parisuhteessa henkilön kanssa joka ei hyväksy sinua sellaisena kuin sinä olet tai millaiseksi haluat itseäsi kehittää. Jos puoliso takia pitää muokata itseään (lihoa, laiduttaa, olla suuremmat rinnat...) niin juu kyllä se eron paikka olisi.
Eihän tässä ketjussa ole ollut kyse siitä, että kumppani vaatisi ketään laihduttamaan.
Jos mies sanoo että hän haluaisi tehdä jotain kivaa naiselleen, muistattehan kysyä haluaako hän todella elää elämäänsä muita miellyttääkseen.
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä olisin kyllä otettu, jos nainen tekisi näin.
Jännä että tuolla keskustelussa myrskyää, jossa Jollelle kommentoitiin että olisiko se tissuttamisen lopettaminen ja elintapojen muutokset olleet hyvä aloittaa jo ennen eroa. Kun miestä ohjeistetaan paremman voinnin pariin, se on nalkuttamista ja puuttumista. Mutta naiselle tämä on automaattinen selviö että miehen vuoksi laihdutetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi, sulla on vielä paljon kauroja puraisematta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä olisin kyllä otettu, jos nainen tekisi näin.
Jännä että tuolla keskustelussa myrskyää, jossa Jollelle kommentoitiin että olisiko se tissuttamisen lopettaminen ja elintapojen muutokset olleet hyvä aloittaa jo ennen eroa. Kun miestä ohjeistetaan paremman voinnin pariin, se on nalkuttamista ja puuttumista. Mutta naiselle tämä on automaattinen selviö että miehen vuoksi laihdutetaan.
Kun sitä toista ei vain saa lopettamaan sitä tissuttelua ellei hänellä ole siihe omaa motivaatiota. Ei kukaan lopeta juomista sen takia että se miellyttää jotakin toista. Kyllä muutos aina lähtee itsestä, minulle on mukavampi vaihtoehto kun en juo tai minulle itselleni on miellyttävämpää kun olen normaalipainoinen jne.
Voi perhana, näin ne toisten vaimot. Minun vaimo lihoo kuin pullataikina. Taitaa olla jo 150 kg. Syö jotakuinkin kaiken mitä edestään löytää. Ihmettelee itsekin kuinka lihoo. Nivelsairautta yms. vaan sohva ja suklaa kutsuu.......
Järkytän teitä mielipiteelläni: Parisuhteessa on tarkoituskin miellyttää toista. Ihan tietoisesti!
On ihan eri asia haluta itse laihtua, koska haluaa itse kokea olevansa viehättävämpi puolisolleen, kuin että puoliso vaatisi, painostaisi, haukkuisi rumaksi tms.
Ensimmäinen on ihan ok ja hyvä asia, jälkimmäinen ei.
Av-palstan neuvo: liho 150-kiloiseksi. Mies kyllä rakastaa yhtä paljon, jos rakkaus on aitoa. Voihan olla että joskus sairastut harvinaiseen sairauteen joka tekee sinusta ameeban näköisen. Ethän haluaisi olla suhteessa miehen kanssa joka jättäisi ameeban?
Tietenkin laihdutat. Olet sen jälkeen terveempi, jaksat liikkua. Tykkäät omasta peilikuvasta enemmän, miehesi kokee sut seksikkäämpänä. Voit laittaa päälle hoikalle vartalolle sopivat vaatteet, jotka näyttävät paljon paremmilta. Tällä palstalla yritetään sabotoida kaikki teot mitkä ovat hyväksi parisuhteelle, koska täällä kokoontuu katkerat läskit ja haluavat vetää muutkin samaan sinkkuuteen kissojen kanssa missä mässäillään herkuilla kun mitään muutakaan ei ole elämässä.