Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko jotenkin kamalan väärin laihduttaa miehen takia?

Vierailija
19.08.2026 |

On hirveää jos oma mies ei näe minua viehättävänä. Se on suurin motivaatio laihduttaa, vaikka siitä itsekin hyödyn suuresti. Loppujen lopuksi siis haluan laihtua, että miellyttäisin miehen silmää ja siitä tulisi itsellekin parempi fiilis. 

Kommentit (121)

Vierailija
81/121 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan ajattelisi, että se on väärin? Eiköhän ole maailman normaaleimpia asioita, että ihminen haluaa tuntea itsensä viehättäväksi oman puolison silmissä. 

Joidenkin mielestä ei ilmeisesti ole normaalia, jos miestä ei miellytä puolison ulkonäkö kun tämä on lihonnut 20-30 kiloa. 

Miehen pitää olla enkeli joka ei näe riippuvia läskejä. Hän tykkäsi hoikasta naisesta suhteen alussa ja hänen pitää tykätä yhtä paljon kuulantyöntäjästä joksi tämä hoikka nainen on muuttunut. Naisella sen sijaan on lupa tykätä enemmän treenatuista miehistä, koska sehän on luonnollista.

Minä tykkään miehestäni, hänen luonteestaan, huumorintajustaan, älykkyydestään ja käytöksestään. Tykkäsin silloin kun hän oli tuuheahiuksinen, hoikahko (lihaksia löytyi), urheilullinen ja ajelutti mua prätkällä. Tykkään yhä, vaikka hän on kaljuuntumassa, vatsakas ja ei liiku omin jaloin. Minne se tykkäys olisi kadonnut? 

Vierailija
82/121 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Virallinen totuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/121 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä olisin kyllä otettu, jos nainen tekisi näin.

Näin naisena olisin otettu jos mies edes joskus tekisi jotain hyvää ja  epäitsekästä minulle.

Mutta turha toivo; te olette miesvauvoja. Ei teiltä voi muuta odottaa kuin tölvimistä. 

Ap: olet todella typerä tehdäksesi noin miehen takia. Tee itsesi vuoksi jos teet, mutta mieshän on jo päättänyt erota ja keksii vain uusia tekosyitä. Todennäköisesti hän on myös impotentti ja hampaaton haisuli. Hanki parempi mies. Nuorempi.

Tää nyt on ihan typerää trollausta. 

Ap ei missään ole sanonut miehen vaativan tai painostavan häntä laihduttamaan. 

Vierailija
84/121 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopputulos on tärkein, motiivi sivuseikka. 

Vierailija
85/121 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kysyy myrkyllisiltä feministeiltä lupaa laihduttaa, vaikka se tarkoittaisi sitä että mies tykkää hänestä enemmän sitten hoikkana. Feministit eivät lämpene ajatukselle. Mies saisi mielihyvää siitä. Ei, emme hyväksy. Ap, et saa lupaa. Sinun pitää lihoa entisestään.

Olen feministi ja laihduttanut pääasiassa miehen takia. Omasta tahdostani. Joten laita suuta soukemmalle ja puhu vain omasta puolestasi jatkossa.

Vierailija
86/121 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehen vuoksi pidä tehdä: MITÄÄN 

Mies ei ole sun arvoinen. Hän ei ikinä tee mitään vastaavaa.

Vierailija
87/121 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan ajattelisi, että se on väärin? Eiköhän ole maailman normaaleimpia asioita, että ihminen haluaa tuntea itsensä viehättäväksi oman puolison silmissä. 

Joidenkin mielestä ei ilmeisesti ole normaalia, jos miestä ei miellytä puolison ulkonäkö kun tämä on lihonnut 20-30 kiloa. 

Miehen pitää olla enkeli joka ei näe riippuvia läskejä. Hän tykkäsi hoikasta naisesta suhteen alussa ja hänen pitää tykätä yhtä paljon kuulantyöntäjästä joksi tämä hoikka nainen on muuttunut. Naisella sen sijaan on lupa tykätä enemmän treenatuista miehistä, koska sehän on luonnollista.

Minä tykkään miehestäni, hänen luonteestaan, huumorintajustaan, älykkyydestään ja käytöksestään. Tykkäsin silloin kun hän oli tuuheahiuksinen, hoikahko (lihaksia löytyi), urheilullinen ja ajelutti mua prätkällä. Tykkään yhä, vaikka hän on kaljuuntumassa, vatsakas ja ei liiku omin jaloin. Minne se tykkäys olisi kadonnut? 

Et tykkäisi enemmän jos hänellä olisi urheilullinen kroppa?

Vierailija
88/121 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehen vuoksi pidä tehdä: MITÄÄN 

Mies ei ole sun arvoinen. Hän ei ikinä tee mitään vastaavaa.

t. katkero

Vierailija
89/121 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihuutta ihannoiva mies on pdf ja punainen lippu. Eri juttu jos kohentaa kuntoaan; sitä voitte tehdä yhdessä kummankin hyvinvoinniksi.

Vierailija
90/121 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei se olekaan normaalia. Tietenkin on normaalia, että puoliso viehättäisi enemmän normaalipainoisena, mutta se ei ole normaalia, että rakkaus ei vaikuttaisi siihen miten viehättävänä toisen kokee. Eli vaikka sen rakkaan ihmisen fyysinen viehättävyys vähenisikin, niin kyllä nornaalisti rakkaus saa silti sen oman rakkaan vaikuttamaan viehättävältä.

Mielestäni voi rakastaa puolisoa vaikka ulkonäkö ei enää niin viehättäisi tai kokisi toista seksikkäänä. Se on normaalia ettei viehäty lihavista tai omaan silmään ei-niin- komeista/kauniista ihmisistä. Ei kukaan sanonut että puoliso lopettaa rakastamasta. Ap

Vierailija
91/121 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies totesi, että pitäisikö minun laihtua. En ole laihtunut,mutta seksi kyllä loppui siihen paikkaan eikä ole takaisin tulossa.

Vierailija
92/121 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veeti naisena, osa 45 miljoonaa. 

Vierailija
93/121 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni takia laihdutan en mieheni takia. Ei hän kyllä ole vaatinutkaan koskaan että minun pitäisi laihduttaa.

Vierailija
94/121 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies totesi, että pitäisikö minun laihtua. En ole laihtunut,mutta seksi kyllä loppui siihen paikkaan eikä ole takaisin tulossa.

Eli olet lapsellinen.

Vierailija
95/121 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ES-Pasin herkkuhetki: paistopistepullaa sipsiä mässyä misogyniarunkkua aaaah. -Prööt-

Vierailija
96/121 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumat katkerot hurraavat. Juuri näin! Pian eroatte, mahtavaa!

Vierailija
97/121 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä olisin kyllä otettu, jos nainen tekisi näin.

Jännä että tuolla keskustelussa myrskyää, jossa Jollelle kommentoitiin että olisiko se tissuttamisen lopettaminen ja elintapojen muutokset olleet hyvä aloittaa jo ennen eroa. Kun miestä ohjeistetaan paremman voinnin pariin, se on nalkuttamista ja puuttumista. Mutta naiselle tämä on automaattinen selviö että miehen vuoksi laihdutetaan.

Kun sitä toista ei vain saa lopettamaan sitä tissuttelua ellei hänellä ole siihe omaa motivaatiota. Ei kukaan lopeta juomista sen takia että se miellyttää jotakin toista. Kyllä muutos aina lähtee itsestä, minulle on mukavampi vaihtoehto kun en juo tai minulle itselleni on miellyttävämpää kun olen normaalipainoinen jne.

Niin? Samaa mieltä ja tuota juuri tarkoitinkin. 

Vierailija
98/121 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei se olekaan normaalia. Tietenkin on normaalia, että puoliso viehättäisi enemmän normaalipainoisena, mutta se ei ole normaalia, että rakkaus ei vaikuttaisi siihen miten viehättävänä toisen kokee. Eli vaikka sen rakkaan ihmisen fyysinen viehättävyys vähenisikin, niin kyllä nornaalisti rakkaus saa silti sen oman rakkaan vaikuttamaan viehättävältä.

Mielestäni voi rakastaa puolisoa vaikka ulkonäkö ei enää niin viehättäisi tai kokisi toista seksikkäänä. Se on normaalia ettei viehäty lihavista tai omaan silmään ei-niin- komeista/kauniista ihmisistä. Ei kukaan sanonut että puoliso lopettaa rakastamasta. Ap

Tietenkin voi, rakkaus on toki eri asia kuin ulkoinen viehätys. Kuitenkin siis on normaalia, että se rakkaus aiheuttaa sitä, että sitä kumppania kohtaan tuntee esim

seksuaalista halua silloinkin, kun kumppanin ulkoinen olemus ei enää muuten sitä halua juuri herättäisi. Sitä siis tarkoitin. 

Vierailija
99/121 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helevetti teijän kanssa. Painan n. 10kg enemmän kuin nuorempana, mutta kysyjille tiedoksi, en o läski vaan normaalissa lihassa. Oon rypistynyt ja rupsahtanut turhan aikaisin eli näytän vanhemmalta kuin muut ikäiseni, jopa kuin useita vuosii vanhempi siskoni. Allit heiluu ja kanallakin on nätimpi kaula. Toi ukkoni, hän ei o vanhentunu oikeestaan lainkaan, sai hyvät geenit. On piru vie paremman näköinen kuin nuorempana. Ei oo vielä minnuu kiertoon laittanu, eikä kuulemma aijokkaan. Hyvä mies, tykkee vanhenevasta akastaan. 

Vierailija
100/121 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ensin testata pysyykö mies rinnallasi vaikka lihoisit nyt ensin 20kg? Laihduta vasta sen jälkeen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi