Onko jotenkin kamalan väärin laihduttaa miehen takia?
On hirveää jos oma mies ei näe minua viehättävänä. Se on suurin motivaatio laihduttaa, vaikka siitä itsekin hyödyn suuresti. Loppujen lopuksi siis haluan laihtua, että miellyttäisin miehen silmää ja siitä tulisi itsellekin parempi fiilis.
Kommentit (92)
Hyvä, läskillä naisella ei ole mitään arvoa.
Vierailija kirjoitti:
Jos jaatte samat arvot, eli parisuhteen yksi edellytys on normaalipaino, silloin täysin OK. Eli olette molemmat sitä mieltä, että molempien on pysyttävä normaalipainossa (terveys- tai ulkonäkösyistä) tai suhde ei voi jatkua.
Väärin tuo on vain, jos mies on esineellistänyt sinut, ja arvostaa sinua vain jos näytät hyvältä. Silloin tiedät, että mies ei jäisi rinnallesi sairastumisen, vammautumisen tai muun kriisin koittaessa. Ei todennäköisesti silloinkaan, kun ikäännyt, ja menetät ulkonäkösi. Toisin sanoen, sinulla itselläsi ei olisi miehelle mitään arvoa, vain ulkonäölläsi.
No on hän minua katsellut nyt 10 vuotta reilusti ylipainoisena. Tavatessamme olin normaalipainoinen ja lihoin lasten saannin myötä. Mutta haluan näyttää hyvältä silti hänen mielestään. Ap
Vierailija kirjoitti:
Laihdutan kesäkilojani (3) vain itseni takia. Ei ole kiva kun housut ja puserot kiristää. Mieheni on tykännyt minusta kun painoin nuorena 50kg, lihoa löpsähdin parikytkiloa joista tipautin kymmenisen. N. 60kg on itselleni ja vaatteilleni se paras, joten 3 kiloa saa luvan kropastani lähteä.
Kesäkilo --> joulukilo --> pääsiäiskilö --> vappukilo ---> kesäkilo....
Vierailija kirjoitti:
Jokainenhan saa tehdä mitä haluaa. Onko mies täysi kymppi, että hän miellyttää sinua sellaisena kuin on?
Ai sitten vasta on lupa tehdä jotain mistä mies tykkää, jos mies itse on täydellinen ensin? Sellaiset miesvihat siellä. Kyllä ottaa koville jos nainen haluaa tehdä jotain kivaa miehelle. Kyllähän se naiselle itselleenkin on hyvä jos ei ole ylipainoa mitä pitää kantaa mukanaan. Ihmiskeho voi huonosti jos on liikaa läskiä.
Läheiselläni on Cushingin oireyhtymä joka on aiheuttanut huomattavaa lihomista. Aviomiehensä rakastaa häntä silti. Tosirakkaus ei katso peiliin, ei puntariin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihdutan kesäkilojani (3) vain itseni takia. Ei ole kiva kun housut ja puserot kiristää. Mieheni on tykännyt minusta kun painoin nuorena 50kg, lihoa löpsähdin parikytkiloa joista tipautin kymmenisen. N. 60kg on itselleni ja vaatteilleni se paras, joten 3 kiloa saa luvan kropastani lähteä.
Koeta päästä tosta kierteestä eroon!
Entä jos viehättyvyytesi loppuu esim. sairauden tai onnettomuuden takia? Kestäisikö miehesi sinua silloin?
Ap, nyt itsetunto nousuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koeta päästä tosta kierteestä eroon!
👏
Vierailija kirjoitti:
Entä jos viehättyvyytesi loppuu esim. sairauden tai onnettomuuden takia? Kestäisikö miehesi sinua silloin?
Mielestäni nämä tilanteet eivät ole verrattavissa toisiinsa. Ap
Ei, mutta relevantteja kuitenkin kun olet huolissasi omasta viehättävyydestäsi - "On hirveää jos oma mies ei näe minua viehättävänä"
Jokainen tekee tietysti tyylillään mutta kyllähän tuo vähän huonosta itsetunnosta kertoo että elää elämäänsä miellyttääkseen muita.
Sanoisin myös yhden asian näin jälkiviisaana:
Parisuhteeseen ei kannattaisi ryhtyä miehen kanssa, jolla on kovin tiukat kriteerit naisen ulkonäöstä/painosta. Nämä kriteerit harvemmin muuttuvat, vaikka ikää tulee kummallekin osapuolelle. Ja jokainen arvaa, onko vaikka viisikymppinen nainen yhtä hehkeä ja hoikka, kuin vuosikymmeniä takaperin.
Oma vinkkini ei auta aloittajaa, mutta sanoisin, että kannattaa ottaa mies, jolle ulkonäölläsi/painollasi ei ole isoa merkitystä. En tarkoita, että pitää olla joku 120 kg nainen, mutta osalla miehistä on ihan kohtuuton käsitys ideaalinaisesta, jonka pitäisi olla joku 50 kiloinen ja viisarikaan ei värähdä, jos nainen on vähänkään pyöreämpi. Nämä miehet itsekään eivät siis ole mitään keveitä keijukaisia, mutta jostain syystä olettavat naisen olevan.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen tekee tietysti tyylillään mutta kyllähän tuo vähän huonosta itsetunnosta kertoo että elää elämäänsä miellyttääkseen muita.
Eihän ap puhunut mistään tuollaisesta.
"Tosirakkaus ei katso peiliin, ei puntariin."
Tämä 💖
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta relevantteja kuitenkin kun olet huolissasi omasta viehättävyydestäsi - "On hirveää jos oma mies ei näe minua viehättävänä"
Oma paino on kuitenkin asia, johon voi itse vaikuttaa. Kyllä se mies tuossa rupsahtaa ja vanhenee yhtälailla, kauneus on katoavaista. Kuten sanoin, olen ollut ylipainoinen 10 vuotta eikä ole lähtenyt, niin tuskin lähtisi jos sairastuisin tms.
No, mun ykkösmotivaatio haluta laihtua on terveys, mutta heti toisena tulee kyllä se, että pystyisin kokemaan olevani miehen mielestä viehättävä. Tää on siis mun oman pään sisällä, mies ei ole ikinä mitenkään ilmaissut tai osoittanut, että ei pitäisi mua enää viehättävänä kun olen lihava, mutta mä en itse pysty tuntemaan niin enää.
Mies on vielä mua nuorempi, ja hirmu hyvännäköinen.
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa. Jokaisen kannattaa laihduttaa liikakilot pois eikä "hyväksyä läskiä itseään".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuta miehen miellyttäminen sitten on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuta miehen miellyttäminen sitten on?
Siis ap sanoi että hän haluaa näyttää miehensä silmissä hyvältä, ja se on hänen päämotivaationsa laihdutuksessa. Siitä on vielä pitkä matka siihen, että "elää elämäänsä muita miellyttääkseen".
Ok no sulla on ainakin naisten anatomia hukassa