Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko jotenkin kamalan väärin laihduttaa miehen takia?

Vierailija
19.08.2026 |

On hirveää jos oma mies ei näe minua viehättävänä. Se on suurin motivaatio laihduttaa, vaikka siitä itsekin hyödyn suuresti. Loppujen lopuksi siis haluan laihtua, että miellyttäisin miehen silmää ja siitä tulisi itsellekin parempi fiilis. 

Kommentit (149)

Vierailija
141/149 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen tavallaan. Mä en tee mitään miehen takia. Eiku teen liharuokaa vaikka itse olen vege. 

Itekki oon vege enkä tee liharuokaa miehelle, lapsille tai yhtään kellekään. Tehköön ite jos pitää raatoja syödä. Ehkä suostuisin kaupasta ostamaan jos pyytävät oikeen kauniisti.

Vierailija
142/149 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nainen parantaa asemaansa laihduttamalla varsinkin nykyajan Suomessa, jossa naisten lihavuus on räjähtänyt kasvuun. Paino pitäisi olla korkeintaan 60 kg.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/149 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nainen parantaa asemaansa laihduttamalla varsinkin nykyajan Suomessa, jossa naisten lihavuus on räjähtänyt kasvuun. Paino pitäisi olla korkeintaan 60 kg.

Painan yli 60kg, ja vientiä riittää niin Suomessa kuin muuallakin. 

Vierailija
144/149 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On koska se voi kuitenkin pettää ja jättää.

Vierailija
145/149 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa laihduttaa itsensä takia eikä kenenkään toisen.

Vierailija
146/149 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies jätti mut lihavuuden takia, oikeestaan siis siksi, että ei enää kiinnostunut seksuaalisesti, vaikka rakastikin. 

Itse laihdutin vasta tömäm jälkeen ja nyt olen nuoruuden mitoissa ja pakko sanoa, että seksi maittaa itsellekin paremmin ja vientiä riittää sillä saralla.

Vierailija
147/149 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa sulkee. Sitä ei vaan sanota ääneen.

Vierailija
148/149 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa sulkee. Sitä ei vaan sanota ääneen.

Mitä sulkee? 

Vierailija
149/149 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole jos se halu lähtee iytsestä eikä ole toisen vaatimus. Minä laihdutin lähes 40 kg ja laitoin itseni kuntoon, itseni takia. Sivuvaikutuksena mieheni ei enää voi pitää käsiänsä irti kropastani ja laihduttaa nyt minun vuokseni, pyytämättä. Olen todella otettu, en ole sanallakaan vihjannut ettei hän kelpaisi minulle sellaisena kuin on. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi