Onko jotenkin kamalan väärin laihduttaa miehen takia?
On hirveää jos oma mies ei näe minua viehättävänä. Se on suurin motivaatio laihduttaa, vaikka siitä itsekin hyödyn suuresti. Loppujen lopuksi siis haluan laihtua, että miellyttäisin miehen silmää ja siitä tulisi itsellekin parempi fiilis.
Kommentit (149)
Kyllä nainen parantaa asemaansa laihduttamalla varsinkin nykyajan Suomessa, jossa naisten lihavuus on räjähtänyt kasvuun. Paino pitäisi olla korkeintaan 60 kg.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nainen parantaa asemaansa laihduttamalla varsinkin nykyajan Suomessa, jossa naisten lihavuus on räjähtänyt kasvuun. Paino pitäisi olla korkeintaan 60 kg.
Painan yli 60kg, ja vientiä riittää niin Suomessa kuin muuallakin.
On koska se voi kuitenkin pettää ja jättää.
Kannattaa laihduttaa itsensä takia eikä kenenkään toisen.
Mun mies jätti mut lihavuuden takia, oikeestaan siis siksi, että ei enää kiinnostunut seksuaalisesti, vaikka rakastikin.
Itse laihdutin vasta tömäm jälkeen ja nyt olen nuoruuden mitoissa ja pakko sanoa, että seksi maittaa itsellekin paremmin ja vientiä riittää sillä saralla.
Itse asiassa sulkee. Sitä ei vaan sanota ääneen.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa sulkee. Sitä ei vaan sanota ääneen.
Mitä sulkee?
Ei ole jos se halu lähtee iytsestä eikä ole toisen vaatimus. Minä laihdutin lähes 40 kg ja laitoin itseni kuntoon, itseni takia. Sivuvaikutuksena mieheni ei enää voi pitää käsiänsä irti kropastani ja laihduttaa nyt minun vuokseni, pyytämättä. Olen todella otettu, en ole sanallakaan vihjannut ettei hän kelpaisi minulle sellaisena kuin on.
Itekki oon vege enkä tee liharuokaa miehelle, lapsille tai yhtään kellekään. Tehköön ite jos pitää raatoja syödä. Ehkä suostuisin kaupasta ostamaan jos pyytävät oikeen kauniisti.