Mistä voi tietää onko joku sinkku vai varattu?
Muuten kuin kysymällä? No en kehtaa enkä uskalla. Moni naimisissa olevakaan ei pidä sormusta sormessa, paitsi jossain juhlatilaisuuksissa.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tän takia deittisovellukset on suomalaisten ainut mahdollisuus pariutua
Miten? - Luulen, että deittisovelluksissa on monen (A)) paljon helpomoi joko valehdella ja satuilla enemmän ja vähemmän. Mutta myös (B) ihastua ja rakastua omassa mielessään luomaan hahmoon kun mielikuvitus alkaa loumaan ja työstämään luetun ja kirjoittelun perusteella stä millainen toinen on, (C) Tahattomiltaankaan väärin ymmärryksiltäkään ei aina voi välttyä jo siksi, että ymmärrämme ja käsitämme asioita eri tavoin; esimerkiksi vaikka mitä on kohtuulline alkoholin käyttö tai mitä tarkoitaa liikunna aktiivinen harrastaminen. Voiko sanoa, että harrastaa musiikkia jos musiiikin harrastaminen on vain musiikin kuuntelemista CD-levyiltä kotona?
Sinkkumies
Jatkan vielä eri miehenä. Ei tarvitse olla mielikuvitus hahmoja, heitä naisia voi ihan avoimesti tavata, itse olen tavannut tinderin kautta tämän kesän aikana 5 eri naista ja olen naimisissa oleva mies. Ei kukaan edes epäile etteikö olis sinkku mies ja hyvin hyvin ihana ja komea sellainen. Jos naiset olisivat edes muutamin pienin asioin fiksumpia ei tällainen voisi olla mitenkään mahdollista
Kyllä yhdyssanat pitää osata kirjoittaa oikein.
Vai olenko liian vaativa?
Vierailija kirjoitti:
Monella varatulle on taustakuvana kuva kumppanistaan/kumppanin kanssa. Eli kannattaa pyrkiä sen verran lähelle, että näkee millainen on taustakuva tai lukitusnäytön kuva. Itselleni on muutaman kerran näin selvinnyt, että kiinnostava ihminen olikin varattu.
Hieman ohis mutta. Mies joka sanoo olevansa vapaa siis oletuksena huijaa. Silti naiset kerta toisensa jälkeen haksahtavat näihin varattuihin. Mikä tuossa yhtälössä mättää?
Jos osoittaa kiinnostusta - varattu. Jos osoittaa kiinnostusta - sinkku. Ehkä parempi ottaa vain riski, aina voi sättiä jos onkin varattu. Käynyt niin että tutustunut ihmiseen ja muutaman tapaamiskerran jälkeen osoittautui asuvan kumppanin kanssa, eikä sanonut asiasta yhtään mitään ennenkuin ihmettelin naisten vaatteita hänen kotonaan. Avoin suhde kuulemma, mutta ei tällä idiootilla käynyt mielessä minulle sitä mainita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkuin millä tavalla? Oon naimisissa, monessakin deittiäpissä ja jopa ilmeisesti todella suosittu mies. Naiset, miksi olette niin tyhmiä näissä asioissa? Pienillä paikkakunnilla, hyvä mätsi ja tapailukumppani asuu 20km päässä, ollaan tapailtu hyvin avoimesti julkisilla paikoilla, mutta ei luonani jo koko kesän eikä nainen ollenkaan edes epäile että minulla olisi vaimo ja kokonainen perhe täällä.
Tämä. Tässä syy miksi tapaan mieluiten miehiä aina heidän kotonaan, paljastaa niin paljon miehestä. N-31-
Tässä yksi tärkeimmistä. Jos ja kun se mies on mainostanut olevan se avoin, rehellinen ja oikein helppo ja kiva seuralainen nii miehenkin kotiin voi joku päivä päästä. On minulla ollut pokkaa istua kahvilassa, jäätelöllä, syömässä monta kertaa vieraan naisen kanssa pienellä paikkakunnalla. Jopa kerran olimme samassa tapahtumassa vaimoni ja lasteni kanssa kun tajusin että myös se sama kiinnostava mätsi jonka kanssa jutut kuumimmillaan oli myös siellä. Ei sitä tajunnut kukaan, itse olin että ei hitto vie ja sopivasti etäisyyttä vaimosta. Peläten kokoajan että lapset paljastaa kun kulkivat isän ja äidin välillä kokoajan. Vaarallista mutta totta
Lisään vielä että tästäkin jutusta puhuttiin mätsin kanssa että miten hitossa voi olla niin pienet piirit että Suomessa sattuu kaukana kotoa samaan aikaan samaan paikkaan ja kuinka kumottavaa oli, mutta hän ei tiennyt mitään siitä että se oli vielä paljon paljon kuumottavempaa kun siellä oli myös se vaimo josta ei tiedetä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten? - Luulen, että deittisovelluksissa on monen (A)) paljon helpomoi joko valehdella ja satuilla enemmän ja vähemmän. Mutta myös (B) ihastua ja rakastua omassa mielessään luomaan hahmoon kun mielikuvitus alkaa loumaan ja työstämään luetun ja kirjoittelun perusteella stä millainen toinen on, (C) Tahattomiltaankaan väärin ymmärryksiltäkään ei aina voi välttyä jo siksi, että ymmärrämme ja käsitämme asioita eri tavoin; esimerkiksi vaikka mitä on kohtuulline alkoholin käyttö tai mitä tarkoitaa liikunna aktiivinen harrastaminen. Voiko sanoa, että harrastaa musiikkia jos musiiikin harrastaminen on vain musiikin kuuntelemista CD-levyiltä kotona?
Sinkkumies
Jatkan vielä eri miehenä. Ei tarvitse olla mielikuvitus hahmoja, heitä naisia voi ihan avoimesti tavata, itse olen tavannut tinderin kautta tämän kesän aikana 5 eri naista ja olen naimisissa oleva mies. Ei kukaan edes epäile etteikö olis sinkku mies ja hyvin hyvin ihana ja komea sellainen. Jos naiset olisivat edes muutamin pienin asioin fiksumpia ei tällainen voisi olla mitenkään mahdollista
Kyllä yhdyssanat pitää osata kirjoittaa oikein.
Vai olenko liian vaativa?
Se on tämä puhelin ja se tekoäly joka muokkaa sanoja perästä.
Vierailija kirjoitti:
Monella varatulle on taustakuvana kuva kumppanistaan/kumppanin kanssa. Eli kannattaa pyrkiä sen verran lähelle, että näkee millainen on taustakuva tai lukitusnäytön kuva. Itselleni on muutaman kerran näin selvinnyt, että kiinnostava ihminen olikin varattu.
Mulla ei taida olla vaimosta yhden yhtä kuvaa koko puhelimessa. Yhteiskuvia hääkuvan lisäksi on todella vähän.
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukut? Ei tuo tietenkään 100 varma keino ole, mutta jos nyt taustakuvana on joku lempeä halailu/pussauskuva kuten melko monella parisuhteessa olevalla on, niin ei se paljon tulkinnan varaa jätä. Ei tarvitse kun vähän vaan katsoa vierestä kun henkilö avaa puhelimensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukut? Ei tuo tietenkään 100 varma keino ole, mutta jos nyt taustakuvana on joku lempeä halailu/pussauskuva kuten melko monella parisuhteessa olevalla on, niin ei se paljon tulkinnan varaa jätä. Ei tarvitse kun vähän vaan katsoa vierestä kun henkilö avaa puhelimensa.
Ketä kiinnostaa henkilö joka kyttää tousen puhelimia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletus on, että jos AP on kiinnostunut henkilöstä niin hän toivon mukaan on jutteluyhteydessä häneen. Tuon taustakuvan vilkaisemisen voi tehdä ihan huomaamatta normaalin keskustelun yhteydessä, koska moni on niin puhelinriippuvainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ei ole koskaan ollut sellaista kuvaa eikä myöskään vaimo ole ollenkaan missään somessa kavereina. Täysin erillään. Ei kestäisi päivääkään päivänvaloa sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Ja sielläkö ei ole varattuja????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei taida olla vaimosta yhden yhtä kuvaa koko puhelimessa. Yhteiskuvia hääkuvan lisäksi on todella vähän.
Joo no niin sanoin jo että ei se 100 varma tapa ole, koska ei jokaikisellä parisuhteessa olevalla ole kuvaa kumppanistaan taustakuvana tai lukitusnäytöllä, mutta kuten sanottua sen verran monella on, että kannattaa kokeilla. Ei kukaan huvikseen laita hääkuvaa lukitusnäytölle, jos on sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletus on, että jos AP on kiinnostunut henkilöstä niin hän toivon mukaan on jutteluyhteydessä häneen. Tuon taustakuvan vilkaisemisen voi tehdä ihan huomaamatta normaalin keskustelun yhteydessä, koska moni on niin puhelinriippuvainen.
On se silti asia joka lopettaa sen kiinnostuksen nopeasti, mutta tee ihan kuten haluat.
Vaikka ei tietäisikään onko mies parillinen vaiko pariton, naisen kannattaa antautua ihanalle miehelle heti oikopäätä. Muussa tapauksessa naiselle muodostuu elinikäinen trauma, painajaisineen, koska mies jäiä kummittelemaan naisen tunteisiin koska nainen ei saanut tietää oliko mies hänelle se-ainoa-oikea. Tilaisuus antautua miehelle ei yleensä toistu, ja on normaalisti tarjolla vain erittäin lyhyen hetken.
Mihin tätä tietoa käytät ap, jos saat sen selville?
Vaikka mennä jutella niitä näitä säistä ja jossain kohtaa kysyy mites sun parisuhteeseen kuuluu? Jos tämä että: öö, oon sinkku. Niin sitten asiassa selvyys.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka mennä jutella niitä näitä säistä ja jossain kohtaa kysyy mites sun parisuhteeseen kuuluu? Jos tämä että: öö, oon sinkku. Niin sitten asiassa selvyys.
Anteeksi mutta mitä se sulle kuulluu olenko parisuhteessa.
Juttelemalla, mutta ei se aina selviä silloinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mutta mitä se sulle kuulluu olenko parisuhteessa.
Saahan sitä hyväntahtoisesti kysyä toisen kuulumisia siinä, ei tarvitse tulkita kysymisen motiivia negatiivisen kautta.
Ihmiset kyselee toistensa kuulumisia työasioissa, miten loma meni jne. Ihan normaalia.
Tässä yksi tärkeimmistä. Jos ja kun se mies on mainostanut olevan se avoin, rehellinen ja oikein helppo ja kiva seuralainen nii miehenkin kotiin voi joku päivä päästä. On minulla ollut pokkaa istua kahvilassa, jäätelöllä, syömässä monta kertaa vieraan naisen kanssa pienellä paikkakunnalla. Jopa kerran olimme samassa tapahtumassa vaimoni ja lasteni kanssa kun tajusin että myös se sama kiinnostava mätsi jonka kanssa jutut kuumimmillaan oli myös siellä. Ei sitä tajunnut kukaan, itse olin että ei hitto vie ja sopivasti etäisyyttä vaimosta. Peläten kokoajan että lapset paljastaa kun kulkivat isän ja äidin välillä kokoajan. Vaarallista mutta totta