Mistä voi tietää onko joku sinkku vai varattu?
Muuten kuin kysymällä? No en kehtaa enkä uskalla. Moni naimisissa olevakaan ei pidä sormusta sormessa, paitsi jossain juhlatilaisuuksissa.
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka mennä jutella niitä näitä säistä ja jossain kohtaa kysyy mites sun parisuhteeseen kuuluu? Jos tämä että: öö, oon sinkku. Niin sitten asiassa selvyys.
Anteeksi mutta mitä se sulle kuulluu olenko parisuhteessa.
Saahan sitä hyväntahtoisesti kysyä toisen kuulumisia siinä, ei tarvitse tulkita kysymisen motiivia negatiivisen kautta.
Ihmiset kyselee toistensa kuulumisia työasioissa, miten loma meni jne. Ihan normaalia.
Hyvin harvoin parisuhteesta tai perheestä ylipäätään jos siitä ei itse halua puhua. Kyllä krskustelut liittyy siihen missä ja minkä takia päädytään juttusille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka mennä jutella niitä näitä säistä ja jossain kohtaa kysyy mites sun parisuhteeseen kuuluu? Jos tämä että: öö, oon sinkku. Niin sitten asiassa selvyys.
Saahan sitä hyväntahtoisesti kysyä toisen kuulumisia siinä, ei tarvitse tulkita kysymisen motiivia negatiivisen kautta.
Ihmiset kyselee toistensa kuulumisia työasioissa, miten loma meni jne. Ihan normaalia.
Saahan sitä kysyä mutta mun vastaus olisi että anteeksi että mitä sitten olenko vai en parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Onnellisessa parisuhteessa oleva tuo itse varsin nopeasti kumppaninsa esille puhuessaan. Jos ei tuo esille, niin huolimatta siitä onko varattu vai ei, on hän usein avoin uudelle kumppanille.
Tuo pätee miehiin. Naiset kaipaavat suhdetta joka tarjoaa haasteita.
Se on tosiaan vaikea tietää, kuka on vapaa ja kuka ei, koska sormusta ei välttämättä ole. Ja käytöskin saattaa olla kuin sinkulla, vaikka olisi jo suhteessa jonkun kanssa.
Rakkauspeli onkin aina vähän arpapeliä ja itsensä likoon laittamista, sen uhallakin, että saattaa tulla nolatuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saahan sitä kysyä mutta mun vastaus olisi että anteeksi että mitä sitten olenko vai en parisuhteessa.
Tuo riippuu kokonaan siitä, minkälainen on kaunotar joka kysymyksen esittää.
Tärkeempää olisi kuulla kenkä sinkku on neitsyt ja kenen bc liikaa elikkä yli nollan
Itseltä loppui tämä murhe, kun tuli kaikenlaisia vaivoja ja vikoja kroppaan. Enää ei tarvitse edes miettiä seurustelemista tai muuta. En ikinä kehtaisi näyttäytyä kenenkään edessä vikoineni. Ja lisäksi muut elämän ongelmat siihen päälle. Sääli. Ehkä muuten vähintäänkin harkitsisin suhdetta. Näillä eväin en edes harkitse.
Pyydä Jumalalta että se taluttaa sunt jonkun aviovaimoksesi käypän immen luo, muuta tietä ei ou
Seksuaaliset demonit ehkä lakkaavat riivaamaasta heteroneitsyttäkin kunhan alkaa tulla vanhuusvaivoja kutka saavat panetuksen unhottumaan tehokkaasti, synnyttäen jopa aseksuaalisen olon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo riippuu kokonaan siitä, minkälainen on kaunotar joka kysymyksen esittää.
Miksi kaunotar esittäisi sulle ytäkkiä kysymyksen oletko parisujteessa vai sinkku?
Vierailija kirjoitti:
Pyydä Jumalalta että se taluttaa sunt jonkun aviovaimoksesi käypän immen luo, muuta tietä ei ou
Uskona on kyllä Jumalankin puoleen jo käännytty. Ilmeisesti minun on parempi olla yksin vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tän takia deittisovellukset on suomalaisten ainut mahdollisuus pariutua
Miten? - Luulen, että deittisovelluksissa on monen (A)) paljon helpomoi joko valehdella ja satuilla enemmän ja vähemmän. Mutta myös (B) ihastua ja rakastua omassa mielessään luomaan hahmoon kun mielikuvitus alkaa loumaan ja työstämään luetun ja kirjoittelun perusteella stä millainen toinen on, (C) Tahattomiltaankaan väärin ymmärryksiltäkään ei aina voi välttyä jo siksi, että ymmärrämme ja käsitämme asioita eri tavoin; esimerkiksi vaikka mitä on kohtuulline alkoholin käyttö tai mitä tarkoitaa liikunna aktiivinen harrastaminen. Voiko sanoa, että harrastaa musiikkia jos musiiikin harrastaminen on vain musiikin kuuntelemista CD-levyiltä kotona?
Sinkkumies
Jatkan vielä eri miehenä. Ei tarvitse olla mielikuvitus hahmoja, heitä naisia voi ihan avoimesti tavata, itse olen tavannut tinderin kautta tämän kesän aikana 5 eri naista ja olen naimisissa oleva mies. Ei kukaan edes epäile etteikö olis sinkku mies ja hyvin hyvin ihana ja komea sellainen. Jos naiset olisivat edes muutamin pienin asioin fiksumpia ei tällainen voisi olla mitenkään mahdollista
"Jatkan vielä eri miehenä" 🤣
Taitaa niitä rooleja olla useampi päällä yhtäaikaa, niin tottahan tuo on. Todennäköisesti vaimosi tietää, mutta ei vaan välitä. On vaan onnellinen kun olet poissa.
No kysy suoraan, onko noin vaikeata nykyään ihmisillä?
Loppuu se arvuuttelu. Ei pidä tuudittautua siihen että jos nainen on ylipainoinen että sitten on varmasti sinkku. Ehei, olen koko elämäni ollut bullea nainen ja seurustellut välillä.
Miehet on vaan jotenkin tyhmiä nykyään, jotkut ainakin oli ikäluokka mikä tahansa.
Minulta saisi kysyä olenko neitsyt muttei kukaan ole vielä 43 vuoteen kysynyt. t. sen ikäinen neitsytpoika. Eihän se kuitenkaan sität akaa että olisin aviokelpo. Jos ei sellainen ole, kannattaa vain aseksuaalistaa psyykkeensä ettei tarvi polttaa itseään himojen ja harmituksen tulessa ennenaikaiseen hautaan
Olisi avioitumattomien ja jossian ihmissuhteissa olleiden reilua aina kertoa ovatko seurustelleet vain suullisesti vaikko myöskin fyysisesti ; keiden kanssa molemmin tavoin, keiden kanssa siveästi eli vain pälpätellen
Kyllä tämä on aina selvinnyt juttelemalla ja tutustumalla. Se sitten selviää kun selviää. Parasta varmaan pitää juttu kevyenä siihen asti, eikä käyttää kaikkia viikkorahoja siihen että ostelee tytöille drinksuja. Jos kilpakosija vie potin niin ei kannata ruveta ammuskelemaan "itsepuolustukseksi" ketään.
Vierailija kirjoitti:
No kysy suoraan, onko noin vaikeata nykyään ihmisillä?
Loppuu se arvuuttelu. Ei pidä tuudittautua siihen että jos nainen on ylipainoinen että sitten on varmasti sinkku. Ehei, olen koko elämäni ollut bullea nainen ja seurustellut välillä.
Miehet on vaan jotenkin tyhmiä nykyään, jotkut ainakin oli ikäluokka mikä tahansa.
Mitä tapahtuu jos henkilö vastaa olevansa sinkku ((tai vastaa olevansa parisuhtrrssa)? Miten keskustelu jatkuu?
Vierailija kirjoitti:
Tän takia deittisovellukset on suomalaisten ainut mahdollisuus pariutua
Se, että joku on deittisovelluksessa, ei ole takuu siitä, että hän olisi sinkku.
Ennenkai oli aivan selvä tolkunjärjestys pariutumisessa: suullisen seurustelun kausi, sitten mahdollisesti kihlauskausi ja loppupalkintona uurastuksesta avioliitto, kusta alkoi myös naimakausi
Onnellisessa parisuhteessa oleva tuo itse varsin nopeasti kumppaninsa esille puhuessaan. Jos ei tuo esille, niin huolimatta siitä onko varattu vai ei, on hän usein avoin uudelle kumppanille.