Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko joku onnistunut suostuttelemaan miehen yrittämään "iltatähteä" vielä yli 40-v.?

Vierailija
17.08.2026 |

Ja jo, niin miten meni?

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten teillä on noin vanhoja miehiä? Ihan pappoja! Ei 40-v naisen kuulu seurustella 50+ ikäisen pappariasen kanss. Oksu tulee. 

Tutkimusten mukaan paras valinta 24-vuotiaalle naiselle on 65-vuotias mies! 40-vuotias nainen on jo liian vanha kellekään! T: M65+

Vierailija
62/75 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuikkaa kondomiin neulalla reikä. Vanha kikka 😉

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hyvät perät niin voin tuutata.

Vierailija
64/75 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vaikeeta, jos on itse alle 30 v nuori nainen ja lapsi miehen ensimmäinen. Monet pelimiehet jopa odottaa tuonne asti lapsen hommaamista. On se silti iltatähti sille miehelle, kun miehen kavereilla alkaa lapset olla joko teinejä tai aikuisia.

Meillä oli juuri noin. Mies oli 40 ja 42 kun lapset syntyivät. Ei todellakaan tarvinnut houkutella, hän oli aina halunnut lapsia ja hyvä isä hänestä tulikin.

Vierailija
65/75 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei yli nelikymppisillä.miehillä seiso enää

Vai niin. Olen sitten poikkeus tuosta säännöstä. Seisoo päivittäin. M67

Nyt ei ollut puhe järjestä. 

Vierailija
66/75 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kuuskymppinen äijä ja olisin valmis vielä isäksi. Ennestään on 20-30v ikäisiä lapsia. Pitäisi vaan löytää se nainen. Filippiiniläiset ei oikein nappaa mutta venäläinen tai ukrainalainen kelpaisi. Ja tietysti kotimainen mutta on niin harvassa lapsia haluavat. Melkein kaikilla piuhat poikki

Vierailija
67/75 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutuissa ison ikäeron pariskunta sai lapset miehen ollessa 43 ja 48. Molemmat ovat välillä sitä mieltä, että toinen olisi pitänyt jättää tekemättä, isä ei jaksa. Äidinhän on pakko.

Mies on vissiin vähän egosentrinen. 

Kieltämättä. Ja nyt karmeassa keski-iån kriisissä ja pakenee entistä enemmän mökille. Eron partaalla ovat keikkuneet jo kauan, sääli.

Vierailija
68/75 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele, olin 39 kun nuorin syntyi. Ero tuli parin vuoden päästä ja olen todella väsynyt 57.  Tuo on ikäkriisi, osta vaikka prätkä.

Vierailija
69/75 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata enää yli neljäkymppisenä vauva arkea alkaa pyörittämään. On meinaan aika raskasta. 

Vierailija
70/75 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata enää yli neljäkymppisenä vauva arkea alkaa pyörittämään. On meinaan aika raskasta. 

Ei meillä ollut raskasta. 45- vuotiaana yllättäen vauva ilmestyi eikä yhtään enempää rasittanut kuin nuorempanakaan.

Vierailija
71/75 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei meillä ollut raskasta. 45- vuotiaana yllättäen vauva ilmestyi eikä yhtään enempää rasittanut kuin nuorempanakaan.

Siis minun ollessani 45v. Kohta kuitenkin joku alkaa höpiseen olipas iäkäs vauva kun 45- vuotiaana syntyi.

Vierailija
72/75 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Anoppini onnistui suostuttelemaan appiukon. Mieheni kokemus väsyneistä ja pihalla olevista vanhemmista oli sellainen, että hän antoi omaksi takarajakseen 30v. Onneksi sitten tehtiin lapset paljon keskimääräistä nuorempana ja he ovat nyt jo isoja ja pärjääviä. Jää meillä enemmän paukkuja hoitaa leskeksi jäänyttä appiukkoa. 

Vierailija
73/75 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempana riski suurempi että lapsi saa drowninsyndrooman.

Vierailija
74/75 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuikkaa kondomiin neulalla reikä. Vanha kikka 😉

Klassikko!

Mummu

Vierailija
75/75 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmän touhua olisi tarkoituksella raskautua yli 40v:na. Suuri riski äidille sekä lapselle. 

Ennenvanhaan tehtiin lapsia niin kauan kun niitä tuli, ei silloin tuollaisia mietitty.