Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on rahaa loppukuuksi 60e. Käynkö kaupassa usein ja ostan vähän, vai kerralla ostamassa kaikki?

Vierailija
16.08.2026 |

Köyhyys ei ole ilo kellekään. 

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä niin pitkä aika vielä tätä kuuta jäljellä, 2 viikkoa, että toivottavasti sulla on kotona jo aineksia, joita täydennät vain. Ehkä tuo kannattaa jakaa kolmeen osaan, että käyt kolme kertaa 20 ostokset ja mietit etukäteen, miten saat sillä 20 eurolla 4-5 päivän ruoat. Tee ainakin hernekeittoa herneistä asti itse, siitä ei juuri ruoka halpene. Sit jotain kaaliwokkia tekisin kans.

Ei hernekeitto ole halpaa ruokaa, koska siinä on niin vähän kaloreita eikä se täytä, joten sitä joutuu syömään litratolkulla päivässä.

Me usein syödään hernekeittoa ja katsotaan onko kaupassa -50% leipäpussi, kyllä se siten aika halpa on. 

Vierailija
102/105 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin kun joku mies poimi kerrostalon nurkalle heitetyn omenanraadon. Se mies laittoi sen omenanraadon heti suuhunsa ja rouskutteli vatsaansa. Eli kyllä ravintoa löytyy jos vaan viitsii pitää silmänsä auki.

Olikohan siinä omenassa vähän lisämausteita kun koirillahan on tapana nostaa koipeaan talojen nurkilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä niin pitkä aika vielä tätä kuuta jäljellä, 2 viikkoa, että toivottavasti sulla on kotona jo aineksia, joita täydennät vain. Ehkä tuo kannattaa jakaa kolmeen osaan, että käyt kolme kertaa 20 ostokset ja mietit etukäteen, miten saat sillä 20 eurolla 4-5 päivän ruoat. Tee ainakin hernekeittoa herneistä asti itse, siitä ei juuri ruoka halpene. Sit jotain kaaliwokkia tekisin kans.

Ei hernekeitto ole halpaa ruokaa, koska siinä on niin vähän kaloreita eikä se täytä, joten sitä joutuu syömään litratolkulla päivässä.

On se kyllä halpaa vaikka söisi 3 litraa.

Vierailija
104/105 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa mulla noin paljon rahaa. Voisitko lainata edes 20e?

Vierailija
105/105 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsittämättömän pienellä ihmiset tulee toimeen. Eihän tolla 60 eurolla käy oikeastaan kertaakaan kaupassa.

Täh? Jos minä tuhlaan alkukuussa 3000e ja ja loppukuuksi jää 60e, niin tulenko minäkin toimeen 60 eurolla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä