Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki naiset muuttuvat tylsiksi niin nopeasti?

Vierailija
15.08.2026 |

Vastahan me kesän alussa mätsättiin ja on käyty kahviloissa, jäätelöllä vietetty aikaa yhdessä, tultu hyvin juttuun, juteltu todella paljon ihan kaikesta niinkuin pitääkin, joka kerta treffeillä huomattu toisistamme niitä itselle tärkeitä asioita elämässä jotka klikkaa yksiin täydellisesti, on samanlainen ajatusmaailma. Yhdessä ollaan sitä mieltä että miehen pitää olla komea ja kiinnostava, naisen kaunis ja haluttava. Nainen sanoo että harmittaa kun ei voi nähdä kovin usein. Eilen aamulla laittoi itsestään kuvan nii jo tuntui ettei mua kiinnostaa vit.tuakaan tuon näköinen nainen ja on niin tyhjä olo että huh, seuraava. Kuukausi sitten tuntui että jestas mitä oon löytänyt. 

Kommentit (157)

Vierailija
101/157 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kannattaa katsella vähän muita asioita siinä parinvalinnassa, jos aina menee vikaan.

Kannattaa vaan jättää se parinvalinta kokonaan tekemättä. Ei ole sen arvoista.

Ei niin jos et ole niiden muiden arvoinen etkä osaa kehittää itseäsi paremmaksi.

Kehitysmaalainen saaapui paikalle

Sanot sinä, joka ennemmin kiukuttelet parisuhteiden mahdottomuudesta kuin panostat niihin ja haukut niitä, jotka huomauttavat missä se vika on.

-eri

Jos tietäisit mistä puhut, voisin asiaa hieman sinulle avata. Mutta sellaisen ihmisen kanssa keskusteleminen, joka ei kykene kuuntelemaan, on turhaa. Olet ihan itse todistanut sen moneen kertaan. Täälläkin. Oletat liikaa. Aina.

Vierailija
102/157 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset? Koko tämän planeetan naiset?

Niin. Tylsiä olette kaikki.

Sitten on ihan hyvä vain, jos noin ajattelet, niin vältymme seuraltasi.

Tylsimys!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/157 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tuntuu olettavan, että jokainen tai vähintään jjoka toinen nainen, jota hän treffailee, on elämänsä rakkaus ja voih, sitten tuleekin tylsä arki ja selviää, ettei se toinen ihminen kykene tarjoamaan joka päivä ilotulitusta. 

Tätä on tutustuminen. Sitä, että ottaa selvää, voisiko tämä ihminen olla kumppanini. Se ei selviä päivissä eikä viikoissa, useampi kuukausi voi jo antaa jotain vihjettä. Tutustumisen edetessä voi tulla esiin asioita, jonka perusteella en hslua enää jatkaa tutustumista tai suhdetta tähän ihmiseen. Eikä tämän pitäisi olla mikään yllätys, vaan osa toiseen tutustumista. Ap vaikuttaa ihmiseltä, joka on menossa naimisiin jo ekojen treffien jälkeen. Eipä ihme, kun tulee pettymyksiä!

Vierailija
104/157 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattele naista ikään kuin kodinkoneena. Pesee sinun pyykit, laittaa ruokaa, siivoaa kotia. Välillä hemmottelet sitä ja käytät paikoissa, niin pysyy tyytyväisenä. 

Erona on että nainen ei ole kone, vaan lähtee lopulta kävelemään jos häntä kohdellaan vain hyödykkeenä.

Vierailija
105/157 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap löytää jatkuvasti elämänsä uuden rakkauden, ja sitten syyttää naisia, kun nämä eivät sitä olekkaan. 

Vierailija
106/157 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en anna en edes rahasta , katsotaan tilisi saldo niin voidaan nehkä ?

Vierailija
107/157 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kannattaa katsella vähän muita asioita siinä parinvalinnassa, jos aina menee vikaan.

Kannattaa vaan jättää se parinvalinta kokonaan tekemättä. Ei ole sen arvoista.

Ei niin jos et ole niiden muiden arvoinen etkä osaa kehittää itseäsi paremmaksi.

Kehitysmaalainen saaapui paikalle

Sanot sinä, joka ennemmin kiukuttelet parisuhteiden mahdottomuudesta kuin panostat niihin ja haukut niitä, jotka huomauttavat missä se vika on.

-eri

Jos tietäisit mistä puhut, voisin asiaa hieman sinulle avata. Mutta sellaisen ihmisen kanssa keskusteleminen, joka ei kykene kuuntelemaan, on turhaa. Olet ihan itse todistanut sen moneen kertaan. Täälläkin. Oletat liikaa. Aina.

Tiedän nimenomaan mistä puhun, eli sen ettei parisuhde kestä, jos sen eteen ei ole valmis tekemään mitään ja sen, ettei yhden yksilön epäonnistunut parisuhde ole mikään yleispätevä merkki muille.

Tuollainen vastapuolen mitätöiminen on merkki omasta kyvyttömyydestäsi väittelyyn, ensin väität asian x, sitten suutut kun siihen vastataan, sitten käyt persoonaan kiinni ja lopulta uhoat ettei se toinen mistään mitään voi tietää. Se että hänen puolestaan julistat ettei hän kuuntele, osoittaa ettet sinä itse halua kuunnella ja itse oletat vastapuolesta ihan yhtä lailla kuin väität hänen tekevän. Jutuistasi tehdään päätelmiä, totu siihen.

Älä ala keskusteluun, jollet kestä sitä.

Vierailija
108/157 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset? Koko tämän planeetan naiset?

Niin. Tylsiä olette kaikki.

Sitten on ihan hyvä vain, jos noin ajattelet, niin vältymme seuraltasi.

Tylsimys!

Moukka!

Vierailija
109/157 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattele naista ikään kuin kodinkoneena. Pesee sinun pyykit, laittaa ruokaa, siivoaa kotia. Välillä hemmottelet sitä ja käytät paikoissa, niin pysyy tyytyväisenä. 

Erona on että nainen ei ole kone, vaan lähtee lopulta kävelemään jos häntä kohdellaan vain hyödykkeenä.

Ymmärryksesi on puutteellista. Juurihan sanoin että välillä kodinkonetta pitää hemmotella ja käyttää paikoissa, niin pysyy tyytyväisenä. Joko ymmärsit?

Vierailija
110/157 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tuntuu olettavan, että jokainen tai vähintään jjoka toinen nainen, jota hän treffailee, on elämänsä rakkaus ja voih, sitten tuleekin tylsä arki ja selviää, ettei se toinen ihminen kykene tarjoamaan joka päivä ilotulitusta. 

Tätä on tutustuminen. Sitä, että ottaa selvää, voisiko tämä ihminen olla kumppanini. Se ei selviä päivissä eikä viikoissa, useampi kuukausi voi jo antaa jotain vihjettä. Tutustumisen edetessä voi tulla esiin asioita, jonka perusteella en hslua enää jatkaa tutustumista tai suhdetta tähän ihmiseen. Eikä tämän pitäisi olla mikään yllätys, vaan osa toiseen tutustumista. Ap vaikuttaa ihmiseltä, joka on menossa naimisiin jo ekojen treffien jälkeen. Eipä ihme, kun tulee pettymyksiä!

Eikä edes suostu ottamaan vastauksia vastaan, vaikka itse kyselee täällä, että missä vika. Ilmeisesti kaveri halusi meidän vain komppaavan nillitystään naisista, joten sulkee aivonsa kun vastauksemme ovatkin ihan muuta.

Vierailija
111/157 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ongelma on sinussa, jos sinulla on pelkästään ulkonäkö mielessä ja jos se välillä miellyttää ja välillä ei 

Ei. Vaan me olemme keskustelleet paljon esim minkäänlaiset asiat elämässä kiinnostaa. Ruoka, kulttuuri, liikunta, perhe, kiinnostuksen kohteet ylipäätään, avoimuus, sopivasti seksikin ja niissä ei enää paremmin vois mätsätä. Ulkonäkö on ollut se toissijainen asia. 

Sanoit kyllä että nainen lähetti kuvansa ja sinä katsoit sitä ja totesit ettei v*ttuakaan sinua kiinnosta tuon näköinen nainen. 

Vierailija
112/157 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärryksesi on puutteellista. Juurihan sanoin että välillä kodinkonetta pitää hemmotella ja käyttää paikoissa, niin pysyy tyytyväisenä. Joko ymmärsit?

Oma ymmärryksesi on puutteellista, jos luulet tuon toimivan. Varmaan tuollainen golddiggeri elämääsi jostain löytyy, mutta Suomessa tuo amerikkalaismeininki on aika epätodennäköistä. Muutenkaan ei pidä kuvitella, että se mikä tepsii naiseen x, tepsii heihin kaikkiin. Selvä enemmistö naisista lähtee lopulta kävelemään, kun huomaavat olevansa miehelle vain kävelevä seksilelu ja se golddiggerikin siinä vaiheessa kun löytyy joku komeampi ja rikkaampi.

Vierailija
113/157 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kaikkihan me hemmottelemme kodinkoneitamme ja käytämme niitä eri paikoissa. juurihan uudestaan nimitit/vertasit naista kodinkoneeseen, kirjaimellisesti.

Vierailija
114/157 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja yleistää väitteensä koskemaan kaikkia naisia. Se on noin 100% varma trollin merkki.

Älkää ruokkiko trollia huomiolla.

Ettei unohdu.

Niinkuin millä tavalla yleistän? Kaikki te naiset olette erilaisia. Et nyt ihan ymmärrä kysymystä. Miks kaikki naiset muuttuvat tylsiksi niin nopeasti? Niin muuttuvat tylsiksi miehen silmissä, pitäis olla kokoajan uusi nainen että pysyy se hekuma. Ap

"millä tavalla yleistän?!?"

"Kun kaikki naiset...!!!?

Sä oot semmonen kuka ei vaan tajua vaikka miten puhutaan.

Kaikki naiset, mutta omassa päässä. Sä käännät sen itse niin että kaikki naiset olisivat tylsiä vähän niinku kaikkien miesten mielestä. 

Kysehhän on ihan vain siitä mitä mun omassa päässä tapahtuu naisten kanssa, ovat oikein kivoja ja monella tavalla kiinnostavia, tavatessaan jopa ihan sydämessään tuntuu että nyt on just se oikea ja toisen naisen kanssa että tämä ei ole mun juttu, mut se hyväkin on kohta vain tavallinen villasukka. Ap

Jessus sä oot kyllä pimeä 🤦 miksi kyselet kun et sä kuuntelet saati halua ymmärtää?

Ei kukaan osaa susta kaivaa sitä miksi sulla ei kiinnostus pysy, kun et sä suostu miettimään onko vikaa itsessä ja jos on, niin mikä se on ja mistä johtuu.

Kirjoita sinne tinderiin että "en osaa rakastaa vaan kiinnostukseni lopahtaa, kevytsuhteet tervetulleita".

Itsensä kusettaminen toimii aikansa, mutta yleensä ihmisen elämässä tulee jossain vaiheessa paikka kun alkaa miettimään ja tajuaa että "hitto, mähän oon ollut tosi paska jätkä".

Vierailija
115/157 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain eilen sitä ja taas on luvassa sitä mahtaa teitä runkkuja veetättää.

Tämä on oikein hyvä ajatus. Naiset ovat niitä jotka tekevät sen valinnan ja miehet ottaa kenet saa. Täydellistä. Mutta naiset eivät samaan aikaan tajua että jollain miehellä voi olla 50 eri naista odottamassa ja heidän kaikkien kanssa niin että riittää piiiiiitkäksi aikaa vaikka joka päivä eri jos haluaa.

Mä en oikein ymmärrä, miksi mun pitäisi välittää niistä 50 naisesta joita kiinnostaa sama mies?

Kun ainoa mun kannalta merkittävä asiahan on, että kiinnostaako miestä minä, ja jos kiinnostaa, niin minkä laatuista se kiinnostus on. Ja sen jälkeen se, kiinnostaako mulla ja kohtaako meidän kiinnostus toisiamme kohtaan. 
Ja eikös jokainen ihminen valitse kenen kanssa on, eli sekä mies että nainen molemmat joko valitsee olla toistensa kanssa, tai ei valitse olla toistensa kanssa. 

Vierailija
116/157 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et rakastunut. Jos olisit rakastunut niin leijuisit hormonihumalassa. 

Vierailija
117/157 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä ihmisillä hormonit hyrrää. Sitten syksyllä ihmetellään parisuhdestatusta. Ja kesäkolli ja - kissa jää syyssateisiin. 

Vierailija
118/157 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sinä niitä oikeita kodinkoneitasi hemmottelet ja millaisiin paikkoihin niitä viet? Minulla ne ovat aina toimineet ihan normaalisti vaikka niitä ei ole siirrelty mihinkään, ei viety kävelylle, kahvilaan, elokuviin jne eikä niille puhuta hempeitä. Naisia en ole koskaan ajatellut koneina kuten sinä teet vaikka muuta väitätkin.

Vierailija
119/157 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap löytää jatkuvasti elämänsä uuden rakkauden, ja sitten syyttää naisia, kun nämä eivät sitä olekkaan. 

Eikö tälle syndroomalle ole joku nimikin? 🤔

Vierailija
120/157 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikea kysymys olisi "mikä minussa on vialla, kun en osaa sitoutua".

Mutta onhan tuo klassinen miehen refleksi, kaivetaan sama vika aina uudesta naisesta.

Ei. Mies ei rakastunut ja teidän vastaukset on noloja. Naisena en alentuisi suhteeseen ihan kivan kanssa. Miksi miehen pitäisi alentua. Pitää olla tunnetta eikä mitään "ollaan samaa mieltä kaikesta ".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan