Miksi kaikki naiset muuttuvat tylsiksi niin nopeasti?
Vastahan me kesän alussa mätsättiin ja on käyty kahviloissa, jäätelöllä vietetty aikaa yhdessä, tultu hyvin juttuun, juteltu todella paljon ihan kaikesta niinkuin pitääkin, joka kerta treffeillä huomattu toisistamme niitä itselle tärkeitä asioita elämässä jotka klikkaa yksiin täydellisesti, on samanlainen ajatusmaailma. Yhdessä ollaan sitä mieltä että miehen pitää olla komea ja kiinnostava, naisen kaunis ja haluttava. Nainen sanoo että harmittaa kun ei voi nähdä kovin usein. Eilen aamulla laittoi itsestään kuvan nii jo tuntui ettei mua kiinnostaa vit.tuakaan tuon näköinen nainen ja on niin tyhjä olo että huh, seuraava. Kuukausi sitten tuntui että jestas mitä oon löytänyt.
Kommentit (157)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja yleistää väitteensä koskemaan kaikkia naisia. Se on noin 100% varma trollin merkki.
Älkää ruokkiko trollia huomiolla.
Ettei unohdu.
Niinkuin millä tavalla yleistän? Kaikki te naiset olette erilaisia. Et nyt ihan ymmärrä kysymystä. Miks kaikki naiset muuttuvat tylsiksi niin nopeasti? Niin muuttuvat tylsiksi miehen silmissä, pitäis olla kokoajan uusi nainen että pysyy se hekuma. Ap
Juuri yleistit, väittämällä että kaikki naiset muuttuvat tylsiksi niin nopeasti. Ensin sanot että naiset ovat erilaisia ja heti perään puhut itseäsi vastaan väittämällä kaikkien naisten olevan jotain. Olet paitsi sovinistinen ja yleistävä, myös puheissasi sekava ja epäjohdonmukainen. Vaadit naisia olemaan jatkuvasti jotain, mitä et vaadi itseltäsi tai miehiltä muutakaan ja sitten uhoat että pitää olla koko ajan uusi nainen. Jos haluat oikeasti parisuhdetta, niin saat itse ensin kasvaa ihmisenä, koska loputonta hekumaa ei ole eikä tule, se nyt vain kuuluu ihmisenä olemiseen, sinuun myös. Jos taas haluat vain sitä hekumaa, lakkaa yrittämästä saada oikeaa suhdetta ja pysy irtosuhteissa, vieläpä niin että teet sille naisellekin selväksi ettet halua mitään vakavaa.
Edellyttäen että naiset menevät halpaan kohdallasi jatkossakin.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset? Koko tämän planeetan naiset?
Niin. Tylsiä olette kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syy ei ole naisessa vaan sinussa. Luulen näin. Itse huomasin naisena, että maksissaan noin 40 seksikertaa miehen kanssa ja sen jälkeen tylsistyn koko mieheen. Opin itsestäni sen, että minulla on parempi pysyä sinkkuna.
Eli kun seksi ei ole koskaan kenenkään kanssa alkuun hyvää, vaan aina paranee mitä pidemmälle mennään nii miks siinä vaiheessa kun alkais jotain tapahtuu laitat pelin poikki? Juuri tämän takia ei ollenkaan lyhyitä juttuja seksin suhteen. Ap
Mitä hänen tekstissään et ymmärtänyt?
Tuohan on aivan normaalia, että seksuaalinen kyllästyminen tulee nopeasti, jos ei ole mitään sen syvempää tunnetta mieheen.
Se seksuaalinen kyllästyminen tulee paljon nopeamminkin kuin 40 kerran jälkeen, joskus jo toisella kerralla.
Tarvii todella suuret tunteet, että jaksaa toistuvaa seksiä. Siis todella. En ikinä jaksaisi mitään fwb-suhdetta jonkun kädenlämpöisen kanssa, mieluummin masturboin upeiden fantasioideni kanssa.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kannattaa katsella vähän muita asioita siinä parinvalinnassa, jos aina menee vikaan.
Kannattaa vaan jättää se parinvalinta kokonaan tekemättä. Ei ole sen arvoista.
Ei niin jos et ole niiden muiden arvoinen etkä osaa kehittää itseäsi paremmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muiden ihmisten persoonallisuuden arvostaminen on nähtävästi nykyaikana monille vierasta.
Mikä persoonallisuus? Se arvio tehdään naamasta.
Ensivaikutelma tehdään naamasta/puheesta, arvio ihmisenä tulee persoonallisuudesta. Mikään suhde ei kestä, jos persoonallisuudella ei ole väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat vain itse kyllästyä helposti. Vaikea sinun on parisuhdetta löytää, jos naisen pitää sinua alkaa heti viihdyttää, kun kiinnostuksesi loppuu. Suosittele, että työstät ongelmaa, nyt kun olet sen havainnut.
Blaablaa
Miksi edes kyselet täällä mitään, kun et kerran kestä vastauksia? Odotitko jotain vertaistukea naisten haukkumisessa vai mitä oikein sitten haluaisit meidän sanovan?
Tuo en ollut kyllä minä. Ap
Olit tai et, kysyn silti, että mitä odotit saavasi täällä vastaukseksi? Sinulle on jo vastattu, että vika on sinussa ja kyvyttömyydessäsi sitoutua ja nähdä naisia ihmisinä, ei kaikissa maailman naisissa.
No sen että mistä se johtuu? On kuitenkin tietääkseni aika yleinenkin ongelma niin miesten kuin naistenkin kanssa että aluksi ne kumppanit ovat oikein kivoja, mutta sitten yhtä nopeasti tulee se tyhjyys kun se kumppani ei kiinnosta vähääkään vaikka se piti olla just se oikea ja selkeästi molempien mielestä. Naisella oli alkuun muitakin miehiä, mutta valitsi mut koska olin se kiinnostavin, mulla oli vaikka kuinka paljon vaihtoehtoja ja tämä nainen vei voiton. Mutta silti niin tuttu tunne taas. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja yleistää väitteensä koskemaan kaikkia naisia. Se on noin 100% varma trollin merkki.
Älkää ruokkiko trollia huomiolla.
Ettei unohdu.
Niinkuin millä tavalla yleistän? Kaikki te naiset olette erilaisia. Et nyt ihan ymmärrä kysymystä. Miks kaikki naiset muuttuvat tylsiksi niin nopeasti? Niin muuttuvat tylsiksi miehen silmissä, pitäis olla kokoajan uusi nainen että pysyy se hekuma. Ap
"millä tavalla yleistän?!?"
"Kun kaikki naiset...!!!?
Sä oot semmonen kuka ei vaan tajua vaikka miten puhutaan.
Kaikki naiset, mutta omassa päässä. Sä käännät sen itse niin että kaikki naiset olisivat tylsiä vähän niinku kaikkien miesten mielestä.
Kysehhän on ihan vain siitä mitä mun omassa päässä tapahtuu naisten kanssa, ovat oikein kivoja ja monella tavalla kiinnostavia, tavatessaan jopa ihan sydämessään tuntuu että nyt on just se oikea ja toisen naisen kanssa että tämä ei ole mun juttu, mut se hyväkin on kohta vain tavallinen villasukka. Ap
Eli et osaa kohdata heitä ihmisinä etkä osaa sitoutua, vaan etsit vain loputonta onnen ja rakastumisen tunnetta. Vika on edelleen sinussa itsessäsi, jos et kykene olemaan rehellinen itsellesi ja myöntämään ettet osaa elää toisen ihmisen kanssa tavallisessa arjessa. Koska parisuhde on 80 % juuri sitä arkea, niin sinunlaisella sarjaihastujalla on ylivoimainen homma, kun et halua edes yrittää muuta kuin syyttää sitä naista tylsäksi. Vika ei ole hänessä vaan siinä, että oma hullaantumisentunteesi katoaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset? Koko tämän planeetan naiset?
Niin. Tylsiä olette kaikki.
Sitten on ihan hyvä vain, jos noin ajattelet, niin vältymme seuraltasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syy ei ole naisessa vaan sinussa. Luulen näin. Itse huomasin naisena, että maksissaan noin 40 seksikertaa miehen kanssa ja sen jälkeen tylsistyn koko mieheen. Opin itsestäni sen, että minulla on parempi pysyä sinkkuna.
Eli kun seksi ei ole koskaan kenenkään kanssa alkuun hyvää, vaan aina paranee mitä pidemmälle mennään nii miks siinä vaiheessa kun alkais jotain tapahtuu laitat pelin poikki? Juuri tämän takia ei ollenkaan lyhyitä juttuja seksin suhteen. Ap
Mitä hänen tekstissään et ymmärtänyt?Tuohan on aivan normaalia, että seksuaalinen kyllästyminen tulee nopeasti, jos ei ole mitään sen syvempää tunnetta mieheen.
Se seksuaalinen kyllästyminen tulee paljon nopeamminkin kuin 40 kerran jälkeen, joskus jo toisella kerralla.
Tarvii todella suuret tunteet, että jaksaa toistuvaa seksiä. Siis todella. En ikinä jaksaisi mitään fwb-suhdetta jonkun kädenlämpöisen kanssa, mieluummin masturboin upeiden fantasioideni kanssa.
Eri
Kannattaako sitä seksiä harrastaa käden lämpöisen kanssa? En minä ainakaan pane yhtäkään naista jonka kanssa ei ole potentiaalia enemmänkin. Sehän on iso osa sitä kiimaa että kumppani on kiinnostava kaikella tavalla. Esim vaikka. Itse olin keväällä treffeillä ja ei oltu edes puhuttu seksistä, mutta nainen sitten hyppäs syliin ja katsoi silmiin todeten että "tiedätkö että näytät ihan sairaan hyvältä" ja kohta kyseli että oisko päikkärit kivat. Se nainen oli ollut ihan muulla tavoin tosi kiinnostava kuin seksi, mutta oli se seksikin kivaa kiinnostavan naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hänen tekstissään et ymmärtänyt?Tuohan on aivan normaalia, että seksuaalinen kyllästyminen tulee nopeasti, jos ei ole mitään sen syvempää tunnetta mieheen.
EriKannattaako sitä seksiä harrastaa käden lämpöisen kanssa? En minä ainakaan pane yhtäkään naista jonka kanssa ei ole potentiaalia enemmänkin. Sehän on iso osa sitä kiimaa että kumppani on kiinnostava kaikella tavalla. Esim vaikka. Itse olin keväällä treffeillä ja ei oltu edes puhuttu seksistä, mutta nainen sitten hyppäs syliin ja katsoi silmiin todeten että "tiedätkö että näytät ihan sairaan hyvältä" ja kohta kyseli että oisko päikkärit kivat. Se nainen oli ollut ihan muulla tavoin tosi kiinnostava kuin seksi, mutta oli se seksikin kivaa kiinnostavan naisen kanssa.
No ihmiset on erilaisia.
Tarinasi naisesta kuulosti todella tylsältä ”päikkäreineen” ja naisen aloitteineen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kannattaa katsella vähän muita asioita siinä parinvalinnassa, jos aina menee vikaan.
Ei niin jos et ole niiden muiden arvoinen etkä osaa kehittää itseäsi paremmaksi.
Kehitysmaalainen saaapui paikalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muiden ihmisten persoonallisuuden arvostaminen on nähtävästi nykyaikana monille vierasta.
Ensivaikutelma tehdään naamasta/puheesta, arvio ihmisenä tulee persoonallisuudesta. Mikään suhde ei kestä, jos persoonallisuudella ei ole väliä.
Juuri niin. Persoonalla ei ole väliä. Ensivaikutelma riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat vain itse kyllästyä helposti. Vaikea sinun on parisuhdetta löytää, jos naisen pitää sinua alkaa heti viihdyttää, kun kiinnostuksesi loppuu. Suosittele, että työstät ongelmaa, nyt kun olet sen havainnut.
Blaablaa
Miksi edes kyselet täällä mitään, kun et kerran kestä vastauksia? Odotitko jotain vertaistukea naisten haukkumisessa vai mitä oikein sitten haluaisit meidän sanovan?
Olit tai et, kysyn silti, että mitä odotit saavasi täällä vastaukseksi? Sinulle on jo vastattu, että vika on sinussa ja kyvyttömyydessäsi sitoutua ja nähdä naisia ihmisinä, ei kaikissa maailman naisissa.
No sen että mistä se johtuu? On kuitenkin tietääkseni aika yleinenkin ongelma niin miesten kuin naistenkin kanssa että aluksi ne kumppanit ovat oikein kivoja, mutta sitten yhtä nopeasti tulee se tyhjyys kun se kumppani ei kiinnosta vähääkään vaikka se piti olla just se oikea ja selkeästi molempien mielestä. Naisella oli alkuun muitakin miehiä, mutta valitsi mut koska olin se kiinnostavin, mulla oli vaikka kuinka paljon vaihtoehtoja ja tämä nainen vei voiton. Mutta silti niin tuttu tunne taas. Ap
Vastaus on edelleen se, että sinulla itselläsi on tarve elää vain siinä rakastumisen huumassa ja silloin näet kumppanin täydellisenä. Kun huuma laantuu, hän näkyy ihmisenä, eikä toteutuneena fantasiana, vaikkei objektiivisesti muuttuisi mitenkään. Tylsäksi nimittely osoittaa, ettet osaa olla parisuhteessa, koska mikään ihmissuhde ei ole pelkkää onnea ja auvoa.
Se, että jankkaat hänen muuttuvan tylsäksi ja laitat vastuun yksipuolisesti hänelle, osoittaa ettet näe häntä ihmisenä, eivätkä käsityksesi parisuhteesta ole realistisia. Lisäksi tuo kaikkien naisten syyttäminen tylsiksi osoittaa, ettet kykene näkemään naisia muutenkaan ihmisinä, etkä osaa ottaa vastuuta itsestäsi ja sitoutumisvaikeuksistasi. Vika on kokonaan noissa tapauksissa sinun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EriKannattaako sitä seksiä harrastaa käden lämpöisen kanssa? En minä ainakaan pane yhtäkään naista jonka kanssa ei ole potentiaalia enemmänkin. Sehän on iso osa sitä kiimaa että kumppani on kiinnostava kaikella tavalla. Esim vaikka. Itse olin keväällä treffeillä ja ei oltu edes puhuttu seksistä, mutta nainen sitten hyppäs syliin ja katsoi silmiin todeten että "tiedätkö että näytät ihan sairaan hyvältä" ja kohta kyseli että oisko päikkärit kivat. Se nainen oli ollut ihan muulla tavoin tosi kiinnostava kuin seksi, mutta oli se seksikin kivaa kiinnostavan naisen kanssa.
Kannattaa, koska kaikki eivät halua seksin lisäksi muuta. Jos se on molemmille osapuolille ok, voi ihan hyvin tyydyttää ne fyysiset tarpeet ilman sen kummempaa tunnetta. Ei se kaikille sovi, mutta monille sopii.
Ajattele naista ikään kuin kodinkoneena. Pesee sinun pyykit, laittaa ruokaa, siivoaa kotia. Välillä hemmottelet sitä ja käytät paikoissa, niin pysyy tyytyväisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehitysmaalainen saaapui paikalle
Sanot sinä, joka ennemmin kiukuttelet parisuhteiden mahdottomuudesta kuin panostat niihin ja haukut niitä, jotka huomauttavat missä se vika on.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri niin. Persoonalla ei ole väliä. Ensivaikutelma riittää.
Persoonalla nimenomaan on väliä, jos tarkoitus on olla parisuhteessa tai muuten tekemisissä. Ensivaikutelma on vain askel siihen, eikä riitä yhtään mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Blaablaa
Kuulostaa siltä, että mitään tunteita ei ole pelissä. Ei kai se silloin voi kestää, jos valitsee vain paperilla sopivan tyypin ilman kemiaa.