Miksi kaikki naiset muuttuvat tylsiksi niin nopeasti?
Vastahan me kesän alussa mätsättiin ja on käyty kahviloissa, jäätelöllä vietetty aikaa yhdessä, tultu hyvin juttuun, juteltu todella paljon ihan kaikesta niinkuin pitääkin, joka kerta treffeillä huomattu toisistamme niitä itselle tärkeitä asioita elämässä jotka klikkaa yksiin täydellisesti, on samanlainen ajatusmaailma. Yhdessä ollaan sitä mieltä että miehen pitää olla komea ja kiinnostava, naisen kaunis ja haluttava. Nainen sanoo että harmittaa kun ei voi nähdä kovin usein. Eilen aamulla laittoi itsestään kuvan nii jo tuntui ettei mua kiinnostaa vit.tuakaan tuon näköinen nainen ja on niin tyhjä olo että huh, seuraava. Kuukausi sitten tuntui että jestas mitä oon löytänyt.
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja yleistää väitteensä koskemaan kaikkia naisia. Se on noin 100% varma trollin merkki.
Älkää ruokkiko trollia huomiolla.
Ettei unohdu.
Vierailija kirjoitti:
Naisella ja trollilla on aika paljon yhteistä. Kumpikaan ei usko, että kukaan voisi nähdä hänen valheidensa läpi.
Moi, ap. Usko pois, emme lähde sinun ristiretkellesi naissukupuolta vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat vain itse kyllästyä helposti. Vaikea sinun on parisuhdetta löytää, jos naisen pitää sinua alkaa heti viihdyttää, kun kiinnostuksesi loppuu. Suosittele, että työstät ongelmaa, nyt kun olet sen havainnut.
Blaablaa
Miksi edes kyselet täällä mitään, kun et kerran kestä vastauksia? Odotitko jotain vertaistukea naisten haukkumisessa vai mitä oikein sitten haluaisit meidän sanovan?
Tuo en ollut kyllä minä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat vain itse kyllästyä helposti. Vaikea sinun on parisuhdetta löytää, jos naisen pitää sinua alkaa heti viihdyttää, kun kiinnostuksesi loppuu. Suosittele, että työstät ongelmaa, nyt kun olet sen havainnut.
Blaablaa
Miksi edes kyselet täällä mitään, kun et kerran kestä vastauksia? Odotitko jotain vertaistukea naisten haukkumisessa vai mitä oikein sitten haluaisit meidän sanovan?
Tuo en ollut kyllä minä. Ap
Älä vaivaudu. Ei trolli usko
Vierailija kirjoitti:
Itse taas haluaisin melkein skipata tuon alkuvaiheen jossa täytyy olla menoa ja vilskettä, ja kaikkea ihanaa kokemusta. Minulle riittäisi siirtyä ihan suoraan vaan tavalliseen arkielämään. Enkä tykkää siitä että pitäisi iskeä tai hurmata naista esittämällä parhaita puolia ja jopa teeskentelemällä.
Ikinä en ole tuntenut, että haluaisin teeskennellä ja esittää suhteen alussa. Toki kun on ihastunut, niin ihan automaattisestikin on usein hyvällä mielellä ja on omat hyvät puolet esillä. Mutta väkisin näyttely ja teeskentely? Ei onnistu minulta.
Etkö saa suhdetta omana itsenäsi? Koitako peitellä jotain perusluonnettasi ja ominaisuuksiasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja yleistää väitteensä koskemaan kaikkia naisia. Se on noin 100% varma trollin merkki.
Ettei unohdu.
Niinkuin millä tavalla yleistän? Kaikki te naiset olette erilaisia. Et nyt ihan ymmärrä kysymystä. Miks kaikki naiset muuttuvat tylsiksi niin nopeasti? Niin muuttuvat tylsiksi miehen silmissä, pitäis olla kokoajan uusi nainen että pysyy se hekuma. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettei unohdu.
Niinkuin millä tavalla yleistän? Kaikki te naiset olette erilaisia. Et nyt ihan ymmärrä kysymystä. Miks kaikki naiset muuttuvat tylsiksi niin nopeasti? Niin muuttuvat tylsiksi miehen silmissä, pitäis olla kokoajan uusi nainen että pysyy se hekuma. Ap
"millä tavalla yleistän?!?"
"Kun kaikki naiset...!!!?
Sä oot semmonen kuka ei vaan tajua vaikka miten puhutaan.
Mikä ihmeen pakko on niitä omia kommentteja peukuttaa?
Ehkä kannattaa katsella vähän muita asioita siinä parinvalinnassa, jos aina menee vikaan.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kannattaa katsella vähän muita asioita siinä parinvalinnassa, jos aina menee vikaan.
Kannattaa vaan jättää se parinvalinta kokonaan tekemättä. Ei ole sen arvoista.
Muiden ihmisten persoonallisuuden arvostaminen on nähtävästi nykyaikana monille vierasta.
Koulutus sinulla ei ainakaan ole kovin korkea. Sen näkee kirjoittamastasi tekstistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkuviehätys ja sitten kun tietää miltä nainen tuntuu ja näyttää, se on jo vanha juttu.
Siis mitä tämä nyt on. Mikä ihmeen alkuviehätys? Olenko jotenkin outo, kun itselläni viehätys alkaa ajan kanssa kun tutustuu toiseen. Jos hän on ihana niin
se viehätys voimistuu pikku hiljaa.
Et varmaan outo, naisillehan osa porukasta yrittää väkisillä tuputtaa tuollaista narratiivia.
Mulla taas perheessä miehet (isä, veljet) sanoo suoraan, että jos ulkonäkö viehättää niin tutustut lisää. Että alussahan ei voi tietääkään muuta kuin ulkonäön, ja fyysistä kemiaa on oltava.
Rasittaisi todella kuulua sellaiseen perheeseen, jossa tuputettaisiin aivan minulle väärää ajatusta jostain ”ajan kanssa kiinnostumisesta” ja ”tutustumisen myötä ihastumisesta” tai ”naiset ihastuu korvillaan” -sontaa mikä ei liity minuun naisena mitenkään.
Eli pointtina: meitä on monenlaisia, ja varmaan nuo tutustumisen myötä korvilla ihastuvat osuu samoihin piireihin miesten kanssa, joiden näkemys naisista on se. Että miehen ei tarvitse ulkonäköön panostaa (🤮), pelkkä ”supliikki” ja lompakko riittää…
Vierailija kirjoitti:
Muiden ihmisten persoonallisuuden arvostaminen on nähtävästi nykyaikana monille vierasta.
Mikä persoonallisuus? Se arvio tehdään naamasta.
Syy ei ole naisessa vaan sinussa. Luulen näin. Itse huomasin naisena, että maksissaan noin 40 seksikertaa miehen kanssa ja sen jälkeen tylsistyn koko mieheen. Opin itsestäni sen, että minulla on parempi pysyä sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettei unohdu.
Sä olet lyhytjännitteinen sarjaihastuja, ei siinä muuta. Kunhan olet rehellinen deittailussasi, että etsit Hetken Hauskanpitoa.
Voi olla myös ettet vaan ole kohdannut oikeaa ihmistä, mutta tuo jatkuva uusien ihmisten deittailu kielii ehkä vaan tuota lyhytjännitteistä sarjaihastujaa/hurahtelijaa.
Voit myös kokeilla hankkia jonkun jännitystä tuovan harrastuksen, josko se helpottaisi asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä persoonallisuus? Se arvio tehdään naamasta.
Ei vaan naaman/olemuksen/tunnelman perusteella teet päätöksen tutustua persoonaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettei unohdu.
"millä tavalla yleistän?!?"
"Kun kaikki naiset...!!!?
Sä oot semmonen kuka ei vaan tajua vaikka miten puhutaan.
Kaikki naiset, mutta omassa päässä. Sä käännät sen itse niin että kaikki naiset olisivat tylsiä vähän niinku kaikkien miesten mielestä.
Kysehhän on ihan vain siitä mitä mun omassa päässä tapahtuu naisten kanssa, ovat oikein kivoja ja monella tavalla kiinnostavia, tavatessaan jopa ihan sydämessään tuntuu että nyt on just se oikea ja toisen naisen kanssa että tämä ei ole mun juttu, mut se hyväkin on kohta vain tavallinen villasukka. Ap
Tämä on oikein hyvä ajatus. Naiset ovat niitä jotka tekevät sen valinnan ja miehet ottaa kenet saa. Täydellistä. Mutta naiset eivät samaan aikaan tajua että jollain miehellä voi olla 50 eri naista odottamassa ja heidän kaikkien kanssa niin että riittää piiiiiitkäksi aikaa vaikka joka päivä eri jos haluaa.